madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Kova joukkue naulaisi tähän pelin.
Rankkari paikka tuo oli, mutta yvtä tarjolle.
Rankkari paikka tuo oli, mutta yvtä tarjolle.
Voiko se jatkuvasti olla noin huonoa? Voitaisiinko koittaa ihan uusia kuvioita, mitä siinä voisi muka hävitä?Voiko ylivoima olla edes noin huonoa?
Joukkueen peli on hyvässä kondiksessa, se antaa uskoa tulevaisuuteen. Nyt vaan voittamaan pelejä, mitään hävittäväähän ei enää ole.KalPa kun on jalkava joukkue, ajattelin tulee kunnos selkäsauna. Vaan ukothan pelas komiasti, nyt annettiin fiksuja ja painavia taklauksia. Jopa maalinteko onnistui. Jännästi tämä joukkueen peli aaltoilee, välillä ollaan ihan yössä, ja sitten taas kelvollista peliä.
Toivon loppukaudelta tämänkaltaista peliä, ehkä tulis yleisöäkin ja pelaajillekin jäis parempi fiilis.
Mä oon aina ihmetellyt sitä et kun ylivoima ei toimi niin miksei sitä yksinkertaisteta eli äijiä maskiin ja vetoja viivalta, ei se nyt pitäisi olla liikaa vaadittu ammatikseen jääkiekkoa pelaavilta.Voiko se jatkuvasti olla noin huonoa? Voitaisiinko koittaa ihan uusia kuvioita, mitä siinä voisi muka hävitä?
Ei päästä edes vetopaikoille. Se lienee isoin ongelma tällä erää.Mä oon aina ihmetellyt sitä et kun ylivoima ei toimi niin miksei sitä yksinkertaisteta eli äijiä maskiin ja vetoja viivalta, ei se nyt pitäisi olla liikaa vaadittu ammatikseen jääkiekkoa pelaavilta.
Sitten kun maaleja alkaa tulla yksinkertaisella reseptillä niin itseluottamus kasvaa ja sitten voidaan kokeilla jo muutakin.
No tämä, tänään saatiin yksi ponneton veto 4 minuutin aikana.Ei päästä edes vetopaikoille. Se lienee isoin ongelma tällä erää.
Ei päästä edes vetopaikoille. Se lienee isoin ongelma tällä erää.