Patamies82
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät/Pittsburg
Kuka vitun järkevä sinne enää menee?Tervetuloa jäähallille taas! Nyt on mentävä seuran tulevaisuuden takia, vaikka kuinka vituttaa nuo vetelykset!
Kuka vitun järkevä sinne enää menee?Tervetuloa jäähallille taas! Nyt on mentävä seuran tulevaisuuden takia, vaikka kuinka vituttaa nuo vetelykset!
Vitun järkevät tuskin käyneet tähänkään asti jääkiekkopeleissä.Kuka vitun järkevä sinne enää menee?
No ei saatana pysty!Tervetuloa jäähallille taas! Nyt on mentävä seuran tulevaisuuden takia, vaikka kuinka vituttaa nuo vetelykset!
Vaikka semmoinen hullu, jolla on kausikortti ja joka on maksanut kaikista kotipeleistä.Kuka vitun järkevä sinne enää menee?
Katsokaa nyt noita pakkeja! Aivan pujottelukeppejä kaikki ja lähes kaikki on täällä ensi kaudella! Turha odottaa ensi kaudestakaan mitään voittomarssia kun hyökit saa hakea lavasta että pääsee hyökkäämään. Vittu että hävettää Kerttulan puolesta.
On mullakin viis kausaria ja on klubi jäsenyyksiä ym. Silti en enää kyl pysty tuleen kattoon tota paskaaVaikka semmoinen hullu, jolla on kausikortti ja joka on maksanut kaikista kotipeleistä.
Mitä vitun järkeä tässä koskaan on ollut. Seura on minulle silti paljon enemmän kuin muutama löysä pelaaja ja paska kausi.
Kivikova saipa on pyöritellyt lukkoakin tällä kaudella joten hiivi sinne omaan kanaaliin vinkumaan tämä on ässäfaneille.Onneks ei oo Atu enää valmentamassa, muuten vois olla rumemmat lukemat kivikovaa Saipaa vastaan !
Ne on sitä samaa tyhjää höpinää, mitä se on länkyttänyt muutenkin. Tyhjä arpa oli se mies.Mitäköhän niille Tommin legendaarisille arvoille kuuluu kun Saipa niistää Ässiä?
Ässäfanit ja Porilaiset. Mene sä kirjoittelemaan johonkin muille palstoille jos Ässien tulevaisuus ei kiinnosta.Kuka vitun järkevä sinne enää menee?
Mun mielestä Söde on aina ollut epävarma kun on vaihdettu kesken pelin maalille.Söderström kyllä sen oloinen, että kaikki menee mitkä ei syliin tule. Todella epävarmaa työskentelyä.
Niin sitä voi kaikki miettiä kumpi on tärkeämpi arvot mistä ketään ei edes tiedä mitä tarkoittaa vai se että osaa pelata lajia nimeltään jääkiekko.Mitäköhän niille Tommin legendaarisille arvoille kuuluu kun Saipa niistää Ässiä?
Onko tämän kauden haluton patajengi tulevaisuutta. Väitän et mua kiinnostaa tulevaisuus aika paljon enemmän ku montaa muuta. Ainakin jos katsoo rahamäärää mitä oon tälläkin kaudella tuohon organisaatioon laittanut. Mutta tuollaista halutonta paskaa en lähde enää paikan päälle katsomaan. Jumbo kaudet ja karsinnat ynnä muut on tullu katsottua paikan päältä, mut silloinkin oli sitä kuuluisaa kulmahammasta näkyvissä, mutta nyt on miesmuistiin haluttominta ässäkiekkoo. Mut case closed. Jotkut menköön halliin, jotkut eiÄssäfanit ja Porilaiset. Mene sä kirjoittelemaan johonkin muille palstoille jos Ässien tulevaisuus ei kiinnosta.