Ei auennut mulle?Ei kai se ole ihastunut tuohon Costellon biisiin.
Jep. Onneks muilla kulkee ja kakkosyv pääsi jo melkein alueelle.Salminen Ässien ylivoiman yks iso ongelma. Ei vedä ja peli pysähtyy aina häneen. Harvemmin myöskään onnistuu peliä avaavat poikittaissyötöt. Sama ongelma ollut koko kauden.
Ilveksen maalilaulu.Ei auennut mulle?
No niin...hitaalla käyn taas*hymiö*.Ilveksen maalilaulu.
Jep. Onneks muilla kulkee ja kakkosyv pääsi jo melkein alueelle.
Tässä yksi ongelma mikä Ässillä on ollut jo vuosia.Vielä hakee askelmerkkejä tämä koostumus.
Saken pitäisi olla Lalonden paikalla ja Seväsen vaihdossa jotta Sakke voisi pyörittää sieltä mistä koko uransa. Kärki maalintakana on yhtä hyödyllinen kuin Moutrey taitoluistelu kisoissa.Et parempaan pystynyt? Ässien ykkösylivoimalla on suurin vastuu. Kaverit pelanneet n. 90 min ylivoimaa ja eniten pisteitä Salmisella; 0+9. Suhteessa peliaikaan nähden tehokkain on Andersson jolla ei myöskään maalia tilillään.
Kärjellä 7 maalia.
Kakkos ylivoiman tehot myös surkeat.
En sanonut, että Salminen on suurin ongelma, vaan yksi isoista. Ässien ylivoima on aivan liian hidasta ja siinä suuri syy miksi ei järin tehokasta.
Tänään Ilves jättää Seväsen vapaaksi, koska ei suurempaa vaaraa isossa kuvassa. Salminen pelaa Seväsen kautta Lalondelle, mutta sehän tiedetään ettei siitä lauottaessa usein verkko heilu, vaikka Lalondella hyvä kuti.
En mikä Sakelle pahaa halua, mutta kyllä minua korpeaa, kun kärkipelaaja(t) ei rooliaan hoida.
No toi paikka nyt on Sakkelle se vihoviiminen. Silloin se vasta menikin hautomiseksi kun Sakke sai kiekon, pörräsi kulmaan ja haki jotain toivotaan toivotaan syöttöä toiselle puolelle tai sitten laukoi itse pienestä kulmasta... Ihan paska idea.Saken pitäisi olla Lalonden paikalla ja Seväsen vaihdossa jotta Sakke voisi pyörittää sieltä mistä koko uransa. Kärki maalintakana on yhtä hyödyllinen kuin Moutrey taitoluistelu kisoissa.
Niin no silloin ei ollut yhtäkään joka osaisi ampua viivasta ja mentiin Atun opeilla. Kuitenkin koko uransa tehnyt ihan ok tehoja tuolta pyörittämällä niin en ymmärrä miksi se olisi vihoviimeinen paikka. Pitäisi vain olla enemmän vaihtoehtoja kuin pelkkä Kärki.No toi paikka nyt on Sakkelle se vihoviiminen. Silloin se vasta menikin hautomiseksi kun Sakke sai kiekon, pörräsi kulmaan ja haki jotain toivotaan toivotaan syöttöä toiselle puolelle tai sitten laukoi itse pienestä kulmasta... Ihan paska idea.
Tossa on se ongelma, että Ässissä ei oo sen tason onetimer aseita, kuin mitä Sakken vanhoissa joukkueissa... Eikä varsinkaan leftejä.Niin no silloin ei ollut yhtäkään joka osaisi ampua viivasta ja mentiin Atun opeilla. Kuitenkin koko uransa tehnyt ihan ok tehoja tuolta pyörittämällä niin en ymmärrä miksi se olisi vihoviimeinen paikka. Pitäisi vain olla enemmän vaihtoehtoja kuin pelkkä Kärki.
Ja ongelma on se että jos ei ole liikettä, niin kyllä ne poikittaissyötöt armottomasti pelataan pois.Tossa on se ongelma, että Ässissä ei oo sen tason onetimer aseita, kuin mitä Sakken vanhoissa joukkueissa... Eikä varsinkaan leftejä.
Sakke olisi helvetin vaarallinen tuolta oikealta kaarelta, jos viivassa olisi raitin maila. Se pakottaisi vastustajan neliötä venymään tai jos eivät veny, niin sitten vaan annettais soittaa rumputulta viivalta piikistä. Kun neliö venyy aukeaa muitakin paikkoja. Toisen puolen kaarelle ja keskelle ohjuri vetoja.
Ettei vaan käy niin että ”Mennään tuon suon yli niin että heilahtaa."Sitten hakemaan momenttumia huomiselle? Niinku old school. Kauheita lähitaisteluja, kuten Tuntemattomassa.
Viitala on hyökkäyspelissä ihan loistava. Voisi melkeinpä sanoa, että ihan eri tasolla vetää kun muut äijät.Viitalan voi laskea tänään Ässien parhaaksi hyökkääjäksi: maali ja 5 laukausta kohti maalia. +/- 0