Kovaa settiä! Hockey sense kohdillaan!
Ässät vei myös tilastojen mukaan erän.
Kovaa settiä! Hockey sense kohdillaan!
TPS otti jalkaa pois kaasulta. Näkivät ettei tänää tule olemaan mitään hätää.Ässät vei myös tilastojen mukaan erän.
Jep ja oli häviöllä pari maalia ennen tätä erää. Tps tekee tänään sen mitä tarvitsee, helppo säästää energiaa.
Ässät on vaan yksinkertaisesti sarjan huonoin joukkue.
Olet puhunut junnuvirheistä paljon, mutta joka pelissä valmennus tekee niitä junnuvirheitä peluutuksella.
Joukkue pelaa kuin harjoittelee. Löysästi.
Ässät vei myös tilastojen mukaan erän.
Saanks mäki? Annetaan vastustajan tehdä aloite käytännössä jokaisessa asiassa. Odotetaan, jos vastus tekis virheen. Sitte luistellaan punaviivan yli ja kun ei tietenkään päästä syötöillä/luistelulla hyökkäysalueelle, nipataan kiekko päätyyn ja toivotaan, että ehditään itse kiekkoon. Hyvissä ajoin vielä peruutetaan koko "hyökkäys" ja asemoidutaan seisomaan keskialueelle. Trapin vastustajat yleensä rikkoo parilla syötöllä. Toistetaan virheiden kyttäys.Vielä kun kertoisit mikä se Ässien pelitapa on.
TPS otti jalkaa pois kaasulta. Näkivät ettei tänää tule olemaan mitään hätää.
Jos kaikki ovat sormi suussa eivätkä tiedä, mitä pitäisi nyt tehdä, niin valmentajahan se syntipukki on. Toisaalta se antaa pelaajille helpon synninpäästön, enhän minä mitään mutta kun se valmentaja. Ei ole johtavia pelaajia, on vain tuttipulloa etsiviä itkijöitä? Tämäkö on nykyinen Porin Ässät?Niinpä. Mutta kun maalit ratkaisevat niin se on aivan helvetin sama, miltä peli näyttää. Mun mielestäni tämän pelin ”taistelu” näyttää siltä kuin yritettäisiin antaa Atulle jäähyväissuudelma tyyliin olit kiva tyyppi, mutta nyt on aika mennä eri teitä.
Tepsillä oikea peli huomenna klo 17 niin tietävät, ettei Ässät takaa tule ohi ja pellailevat ajan kellosta pois.
Otti tai ei, Ässät sai mahdollisuutensa. Veikkaisin kuitenkin, että TPS:n kopissa valmennus käyttää kohtuu kovaa ääntä erätauolla.
Tuskin Ahokas mouhoaa kopissa, eikä siihen ole aihettakaan. 0-3 johto ja Ässät ei ole pelaamassa tänään voitosta. TPS pelaa kliinisesti kolmannen erän pois alta.
Yksi aivopieru Seliniltä lisää, on tuon Lukan peluutus ylivoimalla! Pahimillaan yhdessä yv tilanteessa hukkasi kolme kertaa kiekon viivalla. Ihan paska.
Ahokkaan valmentamat joukkueet pelaa muuten hienoa lätkää!
Se on valmentajan vastuulla pistää tuttipullot ojennukseen.Jos kaikki ovat sormi suussa eivätkä tiedä, mitä pitäisi nyt tehdä, niin valmentajahan se syntipukki on. Toisaalta se antaa pelaajille helpon synninpäästön, enhän minä mitään mutta kun se valmentaja. Ei ole johtavia pelaajia, on vain tuttipulloa etsiviä itkijöitä? Tämäkö on nykyinen Porin Ässät?
Luuseri faneille luuseri joukkue. :)Tämäkö on nykyinen Porin Ässät?
Tätä fanit usein hokevat, mutta jääkiekosta tämän tyylinen pelaaminen ei ole mahdollista. Pesäpallossa voidaan tyytyä ottamaan takapaloja, mutta jääkiekossa ei voi antaa vastustajalle ylivoimaa ja hallintaa.
Vihasi Seliniä kohtaan tekee keskustelusta kanssasi aika vaikeaa, asia argumentit unohtuvat liian usein. Kuten olen jo toisessa ketjussa sanonut, Atun johtajuus ei näytä riittävän, eikä pelaajistosta löydy korvaavaa johtajuutta
Selin on Liigan huonoin valmentaja, siksi peli on ihan sekaisin. Ei tää sen enempää vaadi selityksiä, kun kolme vuotta on saanut yrittää erilaisilla pelaajilla, ja peli on koko ajan ihan kuraa, ja tekee ihan paskoja valintoja, ja huonoja peluutuksia joka pelin sisällä.Jos kaikki ovat sormi suussa eivätkä tiedä, mitä pitäisi nyt tehdä, niin valmentajahan se syntipukki on. Toisaalta se antaa pelaajille helpon synninpäästön, enhän minä mitään mutta kun se valmentaja. Ei ole johtavia pelaajia, on vain tuttipulloa etsiviä itkijöitä? Tämäkö on nykyinen Porin Ässät?
Näinhän se on. Jossain kohtaa erehtyi luulemaan, että siellä olisi kentällä aikuisia ammattipelaajia, mutta ei.Se on valmentajan vastuulla pistää tuttipullot ojennukseen.
Näinhän sen pitäisi mennä, mutta pahaa pelkään että samoilla mennään kausi loppuun.Selin on Liigan huonoin valmentaja, siksi peli on ihan sekaisin. Ei tää sen enempää vaadi selityksiä, kun kolme vuotta on saanut yrittää erilaisilla pelaajilla, ja peli on koko ajan ihan kuraa, ja tekee ihan paskoja valintoja, ja huonoja peluutuksia joka pelin sisällä.
Ensi viikko mennään toivottavasti jo uudella koutsilla...
Saavat kaikki mitä ansaitsevat.Luuseri faneille luuseri joukkue. :)