Salmisesta tulisi jotain säästöäkin, eikä menetettäisi mitään.Lepaukseltaki lähtee semmosta highlightii et saa sitäkin vasten tukun kruunuja kiekkoämpärin kaveriks.
Ylivoimaa taas tarjolla.
Hah, saa olla aika pahvi, jos ei tunnista Ässien pelitapaa. Se on ihan hemmetin yksinkertainen.Olen pariinkin kertaan kertonut miten Ässät pelaa, kaivele viestejäni, itse et selvästikään pysty pelitapaa näkemään.
Suurin ongelma näyttää olevan valmennuksen vaatimustason puute, suorittaminen on vaan puolinaista.
Kuka muu pystyy kuin sinä ja Atun valmennustiimi. Koska näyttää välillä siltä ettei edes pelaajat tiedä.Olen pariinkin kertaan kertonut miten Ässät pelaa, kaivele viestejäni, itse et selvästikään pysty pelitapaa näkemään.
Suurin ongelma näyttää olevan valmennuksen vaatimustason puute, suorittaminen on vaan puolinaista.
Vaikeeta nostaa vaatimustasoa reeneissä, kun vastassa on aina passiivinen ja mielikuvitukseton Atun Ässät.Olen pariinkin kertaan kertonut miten Ässät pelaa, kaivele viestejäni, itse et selvästikään pysty pelitapaa näkemään.
Ruuttu todella hyvä tänään.
Alexander täyttää Ruutunsa.
Kärki filaan vaikka kahdeksi peliksi, näin alkuun...Mimmosia saatanan syöttöjä toi kapu heittelee...
Kärjellä jalat niin hapoilla, että jotain vikaa pitää olla. Ei muuten voi olla noin huonossa kunnossa.Kärjen täytyy olla loukkaantunut.