Ässät kaudella 2021–2022 – otteet kaukalossa

  • 545 360
  • 8 141

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Teemu antaa yksilösuorituksellaan happea vieraille. Pelitapa tukee vieläkin aika vähän tekemistä...
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Lepaukseltaki lähtee semmosta highlightii et saa sitäkin vasten tukun kruunuja kiekkoämpärin kaveriks.
Salmisesta tulisi jotain säästöäkin, eikä menetettäisi mitään.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen pariinkin kertaan kertonut miten Ässät pelaa, kaivele viestejäni, itse et selvästikään pysty pelitapaa näkemään.

Suurin ongelma näyttää olevan valmennuksen vaatimustason puute, suorittaminen on vaan puolinaista.
Hah, saa olla aika pahvi, jos ei tunnista Ässien pelitapaa. Se on ihan hemmetin yksinkertainen.

Samoin minä olen kertonut mikä tuossa mättää. Ei muuta kuin kaivamaan.

Mua kiinnostais tietää kuinka paksut värilasit sulla on, että et näe siinä ongelmia? Eikun ainiin se on johtajuusongelma, kun pelaajat pelaa vaihdosta, pelistä ja kaudesta toiseen ihan identtisellä tavalla päin persettä.... Ja mikä ihmeellisintä, niin tää tapahtuu vaikka pelaajat vaihtuu välissä.
 

apkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT , Leijonat, Liverpool, Real Madrid
Olen pariinkin kertaan kertonut miten Ässät pelaa, kaivele viestejäni, itse et selvästikään pysty pelitapaa näkemään.

Suurin ongelma näyttää olevan valmennuksen vaatimustason puute, suorittaminen on vaan puolinaista.
Kuka muu pystyy kuin sinä ja Atun valmennustiimi. Koska näyttää välillä siltä ettei edes pelaajat tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen pariinkin kertaan kertonut miten Ässät pelaa, kaivele viestejäni, itse et selvästikään pysty pelitapaa näkemään.

Suurin ongelma näyttää olevan valmennuksen vaatimustason puute, suorittaminen on vaan puolinaista.
Vaikeeta nostaa vaatimustasoa reeneissä, kun vastassa on aina passiivinen ja mielikuvitukseton Atun Ässät.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Vittu kun se on vaikeeta laittaa se kiekko tekemään työtä. Tuossakin oltiin lähössä vastahyökkäämään, niin se o pakko raskailla jaloilla nostaa punaviivalle asti ja siinä vaiheessa KalPa saa ryhmittäytyä ja jopa luistelee pelaajat kiinni. Vittu.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mitä se Pantse siellä mahto fläppitaululle kirjailla, koomaillaan loppupeli?
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kuumat pelaajat kentälle kun haetaan tasoitusta, tilanteet hallussa pelaajien lisäksi myös aitiossa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Iha vitun säälittävä viiminen 2min. Ei palaakaan. Ei ois tarvinnu jännäillä mitään maalivahdin ottamista pois niin ois varmaan ollut rennompi.

Lampaanperseeet.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ja taas ikävä maalin tappio. Ties kuinka mones jo tällä kaudella
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Hyvissä kyttäysasemissa ollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös