Ässät kaudella 2021–2022 – otteet kaukalossa

  • 535 488
  • 8 141

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Kummasti on aina itsestä riippumattomista syistä osunut kenkä sitten kohdalle...

Nykyisellä materiaalilla odottaisin joukkueen tappelevan sääliplayoffpaikasta.

Jos mielestäsi Atu on laatuvalmentaja, niin miksi onnistuminen on karttanut jo usean kauden ajan?
Niin on tosiaan käynyt, Tepsissä ja Hifkissä oli omat kuvionsa. Mikä on onnistuminen Ässissä? Kaivaa Kerttulan visioista se menestys tulostaululle, kun materiaali on niin taivaallinen? Jopa Hupikin veisi ton porukan pleijareihin tsemppaamalla porilaista hulluutta? Onko sääliplayoffpaikka jo menetetty vai mitä itket?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minunkin mielestäni Selinin ensimmäinen kausi oli hyvä. Harmi, että korona tuli sotkemaan, sillä Ässillä oli tammikuun lopusta lähtien noin suurinpiirtein ollut ihan hyvä pöhinä päällänsä. Vähän kyllä skeptinen tästä kaudesta silti, että miten tulee menemään.
TPS ei käyttänyt vain sopimuksessa ollutta optiota seuraavasta kaudesta.
OK, näin se siis meni.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Tottakai näinhän se menee, Atu vielä liki 60 vuotiaana hakee niitä kannuksiaan, Virta on osoittanut pystyvänsä pienemmän budjetin joukkueen hilaamaan kärjen tuntumaan kahdesti ja hyvän budjetin joukkueen mestariksi.

Näinhän täälläkin joku tokaisi ennen peliä, että Ässien nimilistalla Saipa pitää voittaa.

Minä en ainakaan ole uskonut Atun olevan mikään kilpailuetu, Atu on laastari "ensiapu" siihen asti kunnes parempi hoitokeino löytyy.

Väännetään vielä porilaisittain sopivampaan muotoon...:)

Se on Atun vahvuus ollut, hän osaa ehkä tilkitä laivan puukiiloilla ja räteillä, mutta hitsata laivaa kuntoon hän ei osaa.
Puukiilat ja rätit toimivat aina hetken ja se vaikuttaa pitävältä, mutta ne myös pettää jossakin vaiheessa ja pitää uudelleen kiilata, pitkässä juoksussa ei kovin hyvä ratkaisu.

Virta on hitsari, joka pikkuhiljaa hitsaa laivan kuntoon ja hitsaamisen jälkeen vielä rihtaa kyljet suoriksi.
Se, että jos materiaali on paskaa, niin jokainen tietää, miten hankala on hitsata paskaa materiaalia, niin että materiaali on tiivis ja yhtenäinen.
Niin kauan kuin on huonoa materiaalia, sitä joutuu hiomaan ja poistamaan, että siitä huonosta materiaalista tulee mahdollisimman hyvä ja aikaa se ottaa.
Se voi olla että siitä ei täydellistä huonoilla materiaaleilla koskaan, mutta ainakin pitkäaikasempi kuin puukiilat ja rätti, joilla ei auta vaikka korjattava materiaali olisi miten hyvää.
Hieno kirjoitus ja pirusti asiaa. Tosin vähän jälkiviisautta, mutta sallitaan se.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin on tosiaan käynyt, Tepsissä ja Hifkissä oli omat kuvionsa. Mikä on onnistuminen Ässissä? Kaivaa Kerttulan visioista se menestys tulostaululle, kun materiaali on niin taivaallinen? Jopa Hupikin veisi ton porukan pleijareihin tsemppaamalla porilaista hulluutta? Onko sääliplayoffpaikka jo menetetty vai mitä itket?

Sulla taitaa olla joku juttu tuon Selinin kanssa. Huippuvalmentaja mut aina muissa vika. :D häviäjien puhetta tuollainen.

Ei vielä ole menetetty, mutta katsotaan tilanne myöhemmin. Sulle on kova paikka vissiinkin jos jengi ei ole kiimoissaan Atu Selinin suorittamisesta..

Jos on niin kova koutsi kuin väität, niin saa vielä Liigasta töitä ja menestyy väkisinkin.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Sulla taitaa olla joku juttu tuon Selinin kanssa. Huippuvalmentaja mut aina muissa vika. :D häviäjien puhetta tuollainen.

Ei vielä ole menetetty, mutta katsotaan tilanne myöhemmin. Sulle on kova paikka vissiinkin jos jengi ei ole kiimoissaan Atu Selinin suorittamisesta..

Jos on niin kova koutsi kuin väität, niin saa vielä Liigasta töitä ja menestyy väkisinkin.
Olen niin kyllästynyt porilaisten luuserien juttuihin, että puolustan päävalmentajaa asiattomilta ja kohtuuttomilta jutuilta.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen niin kyllästynyt porilaisten luuserien juttuihin, että puolustan päävalmentajaa asiattomilta ja kohtuuttomilta jutuilta.

Ilmeisesti kun lähdet tuolle linjalle. Jos ei keskusteluun pysty ilman nimittelyä niin onnea. Taidat kuulua mainitsemaasi ryhmään.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Hieno kirjoitus ja pirusti asiaa. Tosin vähän jälkiviisautta, mutta sallitaan se.

Jälkiviisautta ei ollut, koska oikeastaan tämänkaltaista pelkäsin jo kun Atun sopimus julkaistiin.
Mutta en ole myöskään heittänyt toivoa tämänkään kauden suhteen, vaikka usko on koetuksella....aina on se poikkeus joka vahvistaa säännön, se voi olla tämä kausi, kun syntyy uusia ja hienoja tarinoita, joissa Atu on pääroolissa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päinvastoin kuin sinä pystyn keskustelemaan ilman ennakolta tosiksi luultuja mutuja.

Eiköhän tämä keskustelu riitä tältä erää. Edellinen kommenttisi näytti jo tasosi.

Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Jos sitä ei kestä niin kannattaa antaa olla ja jättää kanssakirjoittajien nimittelyt vähemmälle.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Eiköhän tämä keskustelu riitä tältä erää. Edellinen kommenttisi näytti jo tasosi.

Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Jos sitä ei kestä niin kannattaa antaa olla ja jättää kanssakirjoittajien nimittelyt vähemmälle.
Minun tasoni on aika kova, mutta eiköhän tämä riitä tosiaan.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Mielenkiinnosta kysyn, että millaisen materiaalin Atu Selin tarvitsee menestyäkseen? Turussa ja Stadissa oli materiaalia, tuloksena potkut. Porissa on nyt ollut jo kaikkea maan ja taivaan väliltä ja edelleen syy heikkoon tulokseen on pelaajistossa...

Valistumaton arvaus on että Geelikonna tarvitsee noin neljä kentällistä maajoukkuetason miehiä, jotka kykenevät pelaamaan jonkinlaista köyhän miehen "meidän peliä". Eli jotain minkä Geelikonna on apinoinut Jaloselta osaamatta kuitenkaan täydellisesti itsekään sitä toteuttaa. Tuskin silläkään mestaruudesta taisteltaisiin mutta välieräpaikka voisi olla mahdollisuuksien rajoissa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Linnut lentäessään oikeaan suuntaan yhdessä voisivat jopa löytää sitä vihreääkin.
Yritän vain olla realisti tämän kaiken keskellä. Olen kiitos paljon nähnyt, kokemusta on hetken hurmioiden autuudesta ja synkkyydestä.
Kiirehtikää nyt kaikki negatiiviset paskanmussuttajat tänne kilvan taas kertomaan, ettei tämä voitto vittu mitään merkitse..mutta minä nautin nyt tämän illan tästä..palataan asiaan tai sen viereen.
Kuka puliukko sinäkin olet? Nauti elämästä jos pystyt koskaan.

Minun tasoni on aika kova, mutta eiköhän tämä riitä tosiaan.
Tohon 24h sisään oot vakuuttanut ainakin allekirjoittaneen tasosta. Kriittisesti peliä katsovat ovat luusereita ja puliukkoja.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Tohon 24h sisään oot vakuuttanut ainakin allekirjoittaneen tasosta. Kriittisesti peliä katsovat ovat luusereita ja puliukkoja.
Sinun viestisi loistavassa älyn hohdossaan tietysti lyövät nuo kevyesti. En viitsi nähdä mokomaa vaivaa niitä kaivaa. Tunteella mennään ja poukkoilee.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Sinun viestisi loistavassa älyn hohdossaan tietysti lyövät nuo kevyesti. En viitsi nähdä mokomaa vaivaa niitä kaivaa. Tunteella mennään ja poukkoilee.
Joo saattais mennä ikä ja terveys jos löytäisit sieltä viestin missä nimittelen anonyymejä nimimerkkejä.

Paria trollia olen tainnut kehaista.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Joo saattais mennä ikä ja terveys jos löytäisit sieltä viestin missä nimittelen anonyymejä nimimerkkejä.

Paria trollia olen tainnut kehaista.
Hyvä sinä, en tiedä enkä jaksa tutkia pitääkö tuo paikkansa, mutta sinulla on välillä omituisia näkemyksiä, joita kommentoin silloin tällöin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Hyvä sinä, en tiedä enkä jaksa tutkia pitääkö tuo paikkansa, mutta sinulla on välillä omituisia näkemyksiä, joita kommentoin silloin tällöin.
Mielipiteitä on monia ja niistä voi keskustella. Sitä varten foorumeita on. Saat kommentoida jatkossakin. Ja jatkossa minä kommentoin sinun näkemyksiä Porin Ässistä.

Taso ilmenee siinä kohtaa varsin heikoksi kun heitetään anonyymillä keskustelupalstalla toisten suuntaan pilkkaa. Ei sitä oikeastaan voi luokitella keskusteluksi. Esitin tuossa ylempänä mielipiteen kommentista, jossa kehuit tasoasi.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Mielipiteitä on monia ja niistä voi keskustella. Sitä varten foorumeita on. Saat kommentoida jatkossakin. Ja jatkossa minä kommentoin sinun näkemyksiä Porin Ässistä.

Taso ilmenee siinä kohtaa varsin heikoksi kun heitetään anonyymillä keskustelupalstalla toisten suuntaan pilkkaa. Ei sitä oikeastaan voi luokitella keskusteluksi. Esitin tuossa ylempänä mielipiteen kommentista, jossa kehuit tasoasi.
Olet nyt kovin ylevä keskustelun taituri ja sen tekniikan ylivertainen mestari. Minulla kyllä tunteet menee välillä yli ja johdonmukaisuus saattaa kärsiä. Lueppa viestejäni pitkällä aikajänteellä, uskoisin että niissä on jotain näkemystä Ässistä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
KooKoo vie, toivottavasti kestetään...Killinen on hyvällä pelipäällä ollut viime pelissä, ja tuntuu tänäänkin olevan yksi niistä joka pystyy kiekkoa hallussaan pitämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös