Mitäs kavereita nämä oikein on kun ei ole nimet koskaan silmään sattuneet? Isoja ainakin kuin perkeleet mutta osaavatko pelatakin?
Toisaalta olisiko näistä huomenna julkaistavista pelaajista tuon imagotappion poistajaksi...
No jos en aivan päin pyllyä tuota videota katsonut niin eikös veljekset joka kerta jääneet alimmaiseksi? Tuskin vavisuttaa jos ylipäänsä ovat täällä vielä Elokuussa.
Viestini lopussa oli iso hymiö...
Entä Aprillipäivästä?
Apua.. nyt alkoi pelottaa melkein yhtä paljon kuin taannoin Nielikäisen lanseeraaman hippohiiri-lausunnon jälkeen. Siihen päälle vielä se "työnäyte" Harikkalan kanssa nojailusta Rauman kesässä 2004. Joopa joo...
Tormosen sopimuksen uusimatta jättäminen on positiivinen asia, sillä hänen työstään ei ole kauheasti kuulunut hyvää ja tuloksetkin puhuvat puolestaan.
Raitanen on ilmeisesti valmentanut aiemmin nuorempia ikäluokkia? Millä menestyksellä?
Mitä tekee Juha Jyrkkiö ensi kaudella? Saadaanko hänestä Ässiin jonkinlainen junioripäällikkö vai palkataanko sellaista lainkaan? Muistaisin vain, että puhuit vero joskus sellaisen mahdollisesta palkkaamisesta organisaatioon.
Anteeksi jos olen tuhottomasti jälkijunassa, mutta juttuna liikkuisi, että Kiven Karri menisi Raumalle kakkosvalmentajaksi?
Olkaa hyvät ja ampukaa alas. "Kunhan kuulin"-luokan lausahduksia nämät. Kertokaa, siis?
Mikä on seuraavien Pelaajien tilanne: Tasku, Heikkinen, Forsbacka?
Tänään julkaistaneen yksi sopimus. Kyseessä vissiin kotimainen pelaaja, liekö sitten Kiilholma..?
Kiilholman kausi on vielä kesken, eikä ainakaan tänään julkisteta.
Olisikohan porilaiset menneet sekaisin, sillä Saarikoskea on huhuiltu tuonne Lukon akatemian puolelle. Tosin toinen apuvalmentajan paikka on vielä ainakin vähän arvoitus, kun tiedossa on että Elo ottaa toisen niistä. Sopisihan tuo tietysti, että Elo ottaisi hyökkäyksen ja Kivi puolustuksen.Anteeksi jos olen tuhottomasti jälkijunassa, mutta juttuna liikkuisi, että Kiven Karri menisi Raumalle kakkosvalmentajaksi?
Veikkaan että tänään julkaistava sopimus on täälläkin huhuiltu Ville Uusitalo. Varmuutta asiasta ei ole ja epäilenkin, että tämän päivän tilaisuuden pääpaino on näillä kahdella veljeksellä.
Raku veti edelliskaudella B-teamia, aloitti tämän kauden poikansa joukkueessa, mutta tuli auttamaan Tormosta B:n kanssa kesken kauden. Junioripäällikkö (siis toinen Myllymaan lisäksi) asia on käsittääkseni edelleen akuutti ja sitä ei ole haudattu. Jossain vaiheessa oli puhetta, että Apen olisi ollut puoliksi UTJ ja junioripäällikkö, mutta kun Toivola ei tullutkaan edustukseen, tämä homma jäi puolitiehen. Silti uskon edelleen, että pidemmällä tähtäimellä Ape on nimenomaan UTJ ja työkuorman puolesta olisi varmasti mahdollista käyttää osa ajasta myös juniorien kanssa touhuamiseen.
Tänään siis julkaistaan vain yksi sopimus? Milloin julkaisuajankohta on?
Olisiko kello 14? Mun tietojen mukaan kyseessa on meille entuudestaan tuttu pelaaja. Kiilholma pitää sulkea pois kun pelit jatkuvat. Jäljelle jää Rautee, Uusikartano, Komarov, Mikkola... Voi toki olla että olen väärillä raiteilla ja sopimus onkin Uusitalolle tai jollekkin muulle.