Ässät kaudella 2008–2009

  • 1 618 351
  • 5 214
Tila
Viestiketju on suljettu.

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Nimimerkki pasijamasi sanoo SK-kiekkokansan sivuilla seuraavaa:
Noista pelaajista Vihko,Nickerson ja Häkkinen pitävät paikkansa. Patera ja Laakkonen ovat vain huhuja. Ässät on myös kuulemma kysellyt Kimmo Lotvosta,Topi Jaakolaa sekä Mikko Turusta.

Lotvonen ja Jaakola kuulostaa kyllä tosi hyvältä puolustukseen!

Nimimerkki "pelaaja-agentti69" kertoo suomi24-tsätissä, että Josef Straka tulee Ässiin 3v-pahvilla. Samalla foorumilla vahvistettiin myös edellä mainitut sopimukset.

Sokerina pohjalla.. Teemu Selänne palaa Suomeen ja Ässiin 3(+2) sopimuksella. Optio on seuralla. En sitten tiedä kannattaako tuollaisia jo hiipuvia tähtiä rahdata enää Suomeen.....
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sokerina pohjalla.. Teemu Selänne palaa Suomeen ja Ässiin 3(+2) sopimuksella. Optio on seuralla. En sitten tiedä kannattaako tuollaisia jo hiipuvia tähtiä rahdata enää Suomeen.....

Joo-o. En kyl näe tossa Selänteen sopparissa mitään järkeä. Miehellä kuitenkin ikä jo painaa bauereissa. Toisaalta silti Ässät voisi tarjota Teemulle oivallisen ponnahduslaudan NHL:ää ajatellen. Mut toisaalta, onko 55.000€ palkkapyyntö liikaa Ässille? Mene ja tiedä.
 

Bud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylän syksyllä saavutetut mestaruudet
Joo-o. En kyl näe tossa Selänteen sopparissa mitään järkeä. Miehellä kuitenkin ikä jo painaa bauereissa. Toisaalta silti Ässät voisi tarjota Teemulle oivallisen ponnahduslaudan NHL:ää ajatellen. Mut toisaalta, onko 55.000€ palkkapyyntö liikaa Ässille? Mene ja tiedä.
Selänteelle tarjottiin hyvää sopparia ja paikkaa Ässien ykkösessä Läntisen pojan viereltä. Tämä kuitenkin kaatui siihen ettei Läntisen poika voi reenata täysipainoisesti, johtuen näistä aiemminkin mainituista klo. 22.00 kotiintuloajoista.
Itse olisin mielenkiinnolla seurannut miten Teemun ura lähtisi nousuun kunnon sentterin vierellä. Nimimerkki Hannibal Jippiin palstalla väläyttelee Risto Jalon nimeä ykköseen. Oisikohan tässä perää?
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Joo ja takaisin asiaan.. Ei taida edes Vihko huhu pitää paikkaansa kun kukaan ei sitä ole vahvistanut.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Tämä foorumi on täynnä nimimerkkejä, jotka joko ovat luvattoman huonoja luetunymmärtämisessä tai sitten ymmärtävät asiat tahallaan väärin.

Olen huomannut saman.. Ärsyttää vaan tuo Vihko huhu kun olen itse jo vähän alkanut uskomaan siihen, mutta tosihan se on että näitä huhuja aina pyörii ja joku vittuuttaan heittelee niitä aina liikkeelle, mutta Vihkoa on jo joka tuutista huudeltu, mutta kenelläkään ei tosiasiassa ole varmaa tietoa..
 

Bud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylän syksyllä saavutetut mestaruudet
Olen huomannut saman.. Ärsyttää vaan tuo Vihko huhu kun olen itse jo vähän alkanut uskomaan siihen, mutta tosihan se on että näitä huhuja aina pyörii ja joku vittuuttaan heittelee niitä aina liikkeelle, mutta Vihkoa on jo joka tuutista huudeltu, mutta kenelläkään ei tosiasiassa ole varmaa tietoa..

Lähinnä sun suusta on lähtenyt näitä turhia huhuja liikenteeseen. Lähteenä vielä todella luotettava taho joka kerralla. Tämän sivun huhun lähteenä sentään käytit nimimerkki mikälietä, mutta noin yleensä..
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Vihkoa on jo joka tuutista huudeltu, mutta kenelläkään ei tosiasiassa ole varmaa tietoa..

Noista pelaajista Vihko,Nickerson ja Häkkinen pitävät paikkansa.

Siinähän se jo tuli ajat sitten.

Tuo Selänne tuli kyllä meikäläiselle hieman puskista, sillä olin ihan varma, että Jokerit ja Lukko ovat miehestä kiinnostuneita. Kuulemani mukaan Selänne oli kylläkin sanonut jossain kanadalaisranskalaisessa haastattelussa haluavansa päättää uransa nimenomaan Saarenheimon tai Huhtasen vierellä.
 

mikkou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Kajo
Eikö tuolla Satakunnankansan kiekko-kansa osiossa kerrotakaan aina absoluuttista totuutta? Itse olen jo juhlistanut useita päiviä mm. tätä viestiä ->

Ässiin kuulemma hirveä imu tällähetkellä eivätkä kaikki pelaajat esed mahdu vaan joudutaan osalle näyttämään ovea.

Ainakin nimet Leino ja Pesonen ovat varmoja tulijoita samoin kuin Anssi Salmela & Laatikaisen Arto joka kuulemma haluaisi purkaa ruotsin sopimuksensa. Janne Ojanenkin olisi tulossa mutta ei kuulemma mahdu koska ikä painaa jo.

Siis joudunko pettymään?
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Siinähän se jo tuli ajat sitten.

Lues nyt uudestaan! minun viestissäni lukee nimimrekki kuka on kirjoittanut ja minne! Itse en ole sanonut kenenkään tulevan vielä Ässiin vaan olen kirjoittanut missä ja kenestä on puhuttu. Tämä Vihko juttkin nyt vaan lukee ainakin kolmessa eri paikassa ja olen kysynyt että onko kenelläkään mitään oikeaa tietoa!
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Lähinnä sun suusta on lähtenyt näitä turhia huhuja liikenteeseen. Lähteenä vielä todella luotettava taho joka kerralla. Tämän sivun huhun lähteenä sentään käytit nimimerkki mikälietä, mutta noin yleensä..

Sano yksikin minun liikkeelle laittamani huhu mikä ei olisi jo jonkun muun liikkeelle laittama huhu! Olen vain kysynyt onko jollakin jotain oikeaa tietoa. Mutta minä en ole yhtään huhua itse laittanut liikkeelle vaan kertonut muiden kirjoittamista huhuista.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Tämä hassuttelu tässä ketjussa valuu koko ajan enemmän ja enemmän säälittävyyden puolelle...

Olet oikeassa. Palataan kiltisti luettelemaan vapautuvien liigapelaajien nimiä.


Missäköhän vaiheessa tässä muuten saa odotella ensimmäistä yhteydenottoa ensi kauden kausikorttia varten?
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Alkaisi olemaan tarvetta keskustelupalstalle, jossa keskityttäisiin jääkiekkoon vittuilun ja irvailun sijaan.

Jos löydät sellaisen keskustelupalstan jostakin niin ilmoita oitis, niin liityn seuraasi..
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kannattaa jättää täältä niinkin laadukkaat huhut pois, kuten esim. SK:n nimimerkki jaskapenan ilmoille heittämä juoru. Jos noita haluaa lukea, niin pyöritään sitten niissä Suomi24:ssa sun muissa. Ihmekään jos joku kuittailee...
 
Viimeksi muokattu:

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Selänteelle tarjottiin hyvää sopparia ja paikkaa Ässien ykkösessä Läntisen pojan viereltä. Tämä kuitenkin kaatui siihen ettei Läntisen poika voi reenata täysipainoisesti, johtuen näistä aiemminkin mainituista klo. 22.00 kotiintuloajoista.

Aivan huikeaa settiä - kiitos näistä! Häkkinen kuulostaa realistiselta vaihtoehdolta edellyttäen Kapasen poistamista. Ainakin Pasi olisi linjassa viime vuosien mv-hankintojen kanssa: jo liigakannuksensa hankkinut vahti, joka ei ole kuitenkaan pystynyt vakiinnuttamaan paikkaansa ykkösenä. Vihko olisi erinomainen, mutta varaudutaan myös näihin huohvanaisiin.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Kannattaa jättää täältä niinkin laadukkaat huhut pois, kuten esim. SK:n nimimerkki jaskapenan ilmoille heittämä juoru. Jos noita haluaa lukea, niin pyöritään sitten niissä Suomi24:ssa sun muissa. Ihmekään jos joku kuittailee...

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta halusin ottaa asian puheeksi koska pidin nimiä ihan mahdollisina ja halusin että joku vahvistaa/kumoaa heti nämä huhut. Ei Häkkinen, Vihko jne nyt ihan niin kovia nimiä ole ettei Ässissä voisi pelata. Jaakola ja Lotvonen sitten tarkemmin mietittynä ovatkin liian suuria kaloja Ässien verkkoon.. Mutta toisaalta Jaakola nyt ainakin on vaihtamassa seuraa.. No en tiedä.
 

Pata_1993

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Ässät on myös kuulemma kysellyt Kimmo Lotvosta,Topi Jaakolaa sekä Mikko Turusta.

Lotvonen ja Jaakola kuulostaa kyllä tosi hyvältä puolustukseen!
Kommentoidaan näitä nyt vähän huhuja. Lotvosesta en ole ikinä kuullutkaan, tilastot ihan ok. Jaakola kuullostaa hyvältä ainakinkakkospariin ja ihan mahdolliseltakin ja Turunen ei aiheuta mitään riemunkiljahduksia mutta kelpaisi kai kolmospariin.
Kommentoidaan vielä kiekko-kansan kommenteissa ollutta huhua Fandulista. Toivottavasti hänestä ei suunnitella ykkösparin keskushyökkääjää. Onko hän muuten pitänyt pitkän tauon pelaamisesta vai puuttuuvatko vain tilastot hockeydb:stä? Huhu vaikuttaa ihan tuulesta temmatulta.
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eihän tuossa Fandul-huhussa ole mitään järkeä. Ei tuollaista sontaa kannata jäädä sen enempää haistelemaan.

Järjen voi kiistatta kyseenalaista, mutta ehkä siinä on Ässien näkövinkkelistä katsottuna riittävän laadukas ja kokenut sentteri nuoren joukkueen avuksi. Ainakin tilanteessa, missä joukkueella on suuria vaikeuksia saada riveihinsä kokeneita kotimaisia pelaajia. Ja jos Alpo saa vielä kitistyä EU-pelaajat vapaaksi tai Ässät vetää asiassa omaa linjaansa, niin Slava ei rasita edes ulkomaalaiskiintiötä. Tasollisestihan se Ässien suunnittelema EU-kentällinen olisi todennäköisesti lähtökohtaisesti juuri tällaista Fandul-luokkaa.

Huhua Fandulin paluusta Poriin on kyllä kuulunut jo aiemmin talvella, joten saattaa siinä perää olla. Sitä en tosin usko, että häntä enää patapaidassa nähtäisiin, vaan jos mies tänne palaa, se tarkoittanee pelaajauran päättämistä. Käsittääkseni Slavalla on yhä kämppä Porissa ja hän on suunnitellut asettuvansa kaupunkiin uran päättymisen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös