Mainos

Ässät - JYP 11.12.2003

• 10 578
  • 136
Tila
Viestiketju on suljettu.

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Jäähy, ei maali

Viestin lähetti martti
Mikähän mahtoi tämän "migreenikohtauksen" aiheuttaa? MTV3+ Hockey Night antaa tähän vastauksen: Timo Salosen törkeä korkea maila siniviivalla ja luonnollisesti Jypin pakki putosi siihen paikkaan. Helppohan se kiekko on noin pois ottaa ja sitten ei kun läpiajoon. Näin puolueettomana harmittaa Jyppiläisten puolesta koska onhan tuolla maalilla suuri merkitys lopputulokseen ja varsinkin kun jäähy ässille olisi ollut oikea tuomio ja suurempi jäähy vielä jos saatiin verta pakkiin (sm-liigan säännöt)

'Y-HYY, ässäpelaajat tönii ja taklaa ja ottaa kiekon pois. Kaiken lisäksi tekevät vielä maaliin, inhottavaa, ei saa...'

Ehdotan että lopetatte tuollaisen itkemisen, peli on jääkiekko, ei ringette tai kaukalopallo.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Re: Re: Jäähy, ei maali

Viestin lähetti ÄssienÄssä
'Y-HYY, ässäpelaajat tönii ja taklaa ja ottaa kiekon pois. Kaiken lisäksi tekevät vielä maaliin, inhottavaa, ei saa...'

Ehdotan että lopetatte tuollaisen itkemisen, peli on jääkiekko, ei ringette tai kaukalopallo.
Ai, päätit sitten alkaa kommentoimaan ketjuun, joka käsittelee yli viikko sitten päättynyttä peliä ja jonka viimeisin postaus oli kuuden päivän takaa? Pirteää.

Ehdotan, että käytät hakutoimintoa ja etsit muita jo hieman unholaan painuneita keskusteluja. Sieltä avautuu sinulle ennenkokematon maailma, jonka me muut olemme jo kokeneet. Uskonpa, että esim. Sihvosen polvitaklauksesta Tuomo Ruutua kohtaan varmaan löytyy sinulta joku erinomainen ja uusi näkökulma. Puhumattakaan Pesosen Noutaja episodista.

Valaise valollasi meitä - minä pyydän.

T: Sergei (nostalgian ystävä)

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Re: Jäähy, ei maali

Eli jääkiekossa saa huitoa vastustajaa korkealla mailalla? Tosin korostan, etten ole nähnyt kyseistä tilannetta, mutta miksi puolueeton kaveri alkaisi toisaalta valehdellakaan?

Olen nyt tullut siihen johtopäätökseen, että kyllä Porissa on sitten harvinaisen kovia jätkiä, kun jo toistamiseen parin päivän sisällä muistutetaan, ettei jääkiekko olekaan neiti-kaukista. Tehän olette melkein yhtä kovia kuin naapurikaupunki Rauman edustajat. Tosin korostan, että kyllähän jääkiekkoon kuuluvat taklaukset ja kova kontaktipeli, mutta tappelut ("Arnold "Syksyn topit ja flopit" -ketjun alussa) ja varsinkaan korkeat mailat eivät.

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
hassua

Sergei. Anteeksi en ole kuullut/nähnyt aikamäärettä jonka jälkeen pelejä ei saa kommentoida. Voinet kertoa sen minulle. Olen pahoillani jos ylitin tuon rajan. Hyvät Joulut kuitenkin ja palautahan mieliin mikä ero on seuraavilla:

'kahdeksan pistettä'
'nolla pistettä'

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: hassua

Hyvät Joulut kuitenkin ja palautahan mieliin mikä ero on seuraavilla:

'kahdeksan pistettä'
'nolla pistettä'

Hyvät joulut sinullekin. Palauta itse mieliisi mikä ero on seuraavilla:

"Vitali Karamnov"

"Jaroslav Otevrel"

Toinen kävelee, toinen ei. Peli kun on jääkiekko, ei ringette tai kaukalopallo. "Y-HYY, mulla ei raajat liiku"

T: Sergei (vahingoittamisfani)

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: hassua

Hyvät Joulut kuitenkin ja palautahan mieliin mikä ero on seuraavilla:

'kahdeksan pistettä'
'nolla pistettä'

Mää voin palauttaa. Tuossa on kahdeksan pisteen ero. Ei ollut sen vaikeampi laskutoimitus, voit kysyä seuraavalla kerralla jopa hieman vaikeampaa. Kuten mikä ero on kymmennellä pisteellä ja nollalla pisteellä. Siihenkin mää osaan vastata.

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
no hoh hoijaa

tuo oli jo melkoisen mauton - vaikka olikin jyp fanilta.

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: hassua

Viestin lähetti Pee
Mää voin palauttaa. Tuossa on kahdeksan pisteen ero. Ei ollut sen vaikeampi laskutoimitus, voit kysyä seuraavalla kerralla jopa hieman vaikeampaa. Kuten mikä ero on kymmennellä pisteellä ja nollalla pisteellä. Siihenkin mää osaan vastata.

Pee - tiedät kyllä mitä..
Vinkki: lämmittää ässäfanin sydäntä, onhan jyp meidän päävastustajia.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: no hoh hoijaa

tuo oli jo melkoisen mauton - vaikka olikin jyp fanilta.

Ei kai se syömiseksi ollutkaan tarkoittu, mietittäväksi vaan. Näin ainakin Sergei itse kertoi. Ei koirankakkaakaan kannata syödä.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄssienÄssä. Anteeksi en ole kuullut/nähnyt määrettä kuinka kovaa kiekko saa olla. Voinet kertoa sen minulle. Olen pahoillani jos ylitin tuon rajan.

T: Sergei (määrefani)

ÄssienÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
oletko hölmö?

jääkiekon säännöt löytyvät varmasti netistä ja sieltä voit niitä tutkia.
jatkoajan säännöt löytyvät jatkoajasta mutta sieltä en ainakaan vielä löytänyt pykälää missä määritetään kuinka vanhoja viestejä saa kommentoida ja kuinka vanhoja ei.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: oletko hölmö?

jääkiekon säännöt löytyvät varmasti netistä ja sieltä voit niitä tutkia.

Jos näin on, niin käypä pikaisesti lukemassa, että vastustajan pelaajaan korkealla mailalla osuminen on kielletty.

Kenties olet itse hölmö, kun et tällaista näemmä tiedä ja tulet sen jälkeen tekemään itsestäsi pellen "jääkiekko ei oo kaukalopalloo" -liirumlaarumeillasi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.