Tulipahan tämäkin koitos todistettua. Mielestäni kohtalaisen viihdyttävä peli kaikinpuolin. Yllättävän vähän kahvaamista ja paljon vauhtia, näin minun silmin. Taklauksia olisi voinut viljellä enemmän, ja näin saada hiukan yleisöä mukaan.
Maven rinnalle täytyy saada yksi maaliahne pelimies, tänäänkin järjesteli hienosti paikkoja, joista onneksi Kuusela pisti edes 2 sisään. Noista paikoista on vaan PAKKO saada enemmän kuin 2 maalia...
Jotenkin palasi kolmannessa erässä saipa peli mieleen, mistä lie sekin johtui... No tänään ei sentään yhtään av maalia päästetty, edistystä sekin. En kyllä jaksa ymmärtää miksi se Peltonen on pakko pistää sinne yv:lle. Tänäänkin olisi 99 pakkia 100:sta ampunut siitä paikasta mikä pelelle pelattin, mutta kaveri tapansa mukaan jättää laukaukset muille. Mikä pakko siinäkin oli viedä kiekko maalin taakse ja sählätä se sitten siellä vastustajalle, olisi nyt edes syöttänyt toiselle pakille jos ei itseä kiinnosta laukoa.
Forrest paransi hiukan, mutta kaverilla jäätyy vieläkin kädet turhan usein. Antoi kyllä namupassin, olisko ollu Hiseylle, mutta tolppaanhan sekin kuti meni.
Joku täällä joskus mainitsi Nielikäisen ja Joensuun syöttelemättömyyden. Siitä saatiin kyllä malliesimerkki tänään. Nielikäinen sai puristettua itsensä HPK pakin ohi, ja Jessellä olisi ollut paikka antaa suoraan takatolpalle. Mutta niin vaan JJ ampui, ja yllättäen pakin jalkoihin. Tosin sai Jesse kyllä veivattua koko kentän soololla maalipaikan itselleenkin.
Nickerson: Jumalauta meillä on hiomaton timantti! Oli meikäläisen mielestä ässien ykköspakki tänään. Vähän liikaa kikkailee kiekon kanssa vielä, mutta yllättävän usein kiekko vaan päätyy omille. Saihan vielä syöttöpisteenkin. Jätti kaikki turhat uhittelut ja nahistelut pois, mikä on helvetin hyvä.
Mä oon sitä mieltä että Riksman on perusvarma molari, vaikkakin taas meni se yksi pakollinen längeistä, joka olisi pitänyt torjua. Estipähän sentään läpiajon. Kaikin puolin varmaa työskentelyä, tuota yhtä hazardia lukuunottamatta.
Tuolla pelillä (1 ja 2 erä) kaadetaa suurin osa joukkueista. Tärkeintä olisi nyt vaan oppia pitämään se johto joskus. Eli toisin sanoen Toivolan on pian pakko keksiä jotain, tai alkaa lähtölaskenta, ellei ole alkanut jo. Ja Rontti pelaavaan kokoonpanoon Pentikäisen paikalle...
HPK: Murhaavaa viimeistelyä, siihen se sitten jäikin. Laiskan oloista peliä, mutta tänään kävi fortuna näyttämässä persettä Porin suuntaan...
Eiöhän jo riitä mun osalta tää analysointi.