Ässät - HIFK La 6.11.2004

  • 11 525
  • 78

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Turo Järvinen ei osaa tapella, mutta kun pelityyli on rouhiva (tuleva Ruutu taklauksien lukumäärässä ja pian taidossakin), pitäisi ottaa vastaan se totuus, että joskus on pakko lähteä. Eräänlainen puolustus Järviselle on se, että edellisenä iltana hanskat lensivät Jokerien Lepistön edessä, joka ei lähtenyt. Siellä olivat jo Vopat ja Luttinen tehneet omat hommansa tällä alueella. Jopa Joonas Vihko lähtee tappeluun, kun haastaa, ja tämäkin johtuu kaverin omasta pelityylistä. Joten Turo; a man´s gotta do what a man´s gotta do. Vaikka pataan tulisikin. Toivonen -Tuomo Ruutu matsi meni ilman selityksiä Tuomolle aikoinaan, käynti optikolla auttaa heitä, jotka näkivät sen tasaisena.

Kylmällä veskarissa rankkareissa ei ole kautta jääkiekon historian voitettu juuri koskaan yhtään mitään. Naurettavaa pelleilyä. Iso veskari peittää paremmin kuin pieni, oli Aran peruste. Kannattaisikin ottaa seuraavaan matsiin Holma kentältä kakkosveskariksi rankkareita varten. Kun se on niin isokin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Iso veskari peittää paremmin kuin pieni, oli Aran peruste. Kannattaisikin ottaa seuraavaan matsiin Holma kentältä kakkosveskariksi rankkareita varten. Kun se on niin isokin.
Mun on pakko kommentoida. Mä näköjään pystyn lukemaan Arankin ajatukset. Juuri tätä samaa mantraahan olen täällä hokenut moneen otteeseen. Jos mä saisin ampua rankkarin ja valita Hifk:lle veskan, niin Dave kehiin. Lundell on peittävänä veskarina paljon vaikeammin ohitettavissa.

Ei muuten Holmaa kannata maaliin laittaa. Kerron tästä lisää artikkelissani "Jutin paluu kaukaloon". Masa, signaa se, Seniorin mukaan sille oli löytynyt pelihousutkin eli tämäkin ongelma poistui.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Viestin lähetti Sheriffi
Ja aina kun Scott lähti maalin taakse, niin oli pelko perseessä, että mihin se taas avaa. Olisiko otteluväsymyksellä tähän vaikutusta? .

En nyt tiedä. Neljässä (4) pelissä olen tänä vuonna ollut ja joka kerta on hirvittänyt tuo Lankun mailapeli maalin takana. On herra AIVAN eri aaltopituudella kuin muu joukkue.

Lisäksi tuo takaisinluistelu.. Ei ole Skotilla kiire, vaikka kiekko napsahtaisi vastusajan lapaan. Kunnioitettavaa itseluottamusta, mutta vähän rajaa....
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Cairns
The Pasi käynyt kuulemma morjestamassa HIFK:n fanidösässä... mies ikävöi kotiin, ei voi mitään.
Jos ikävä on Nivalaan, niin mitä se siellä fanidösässä tekee? Ja jos taas on ikävä HIFKiin niin että pitää voittopelin jälkeen mennä ikävöimään fanibussiin niin vaimo petoklubille tarjoilemaan ja Pasi Nordikselle penkinpäähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös