Viestin lähetti mmuurine
Hanki jo ittelles elämä ja mee kitisemään Teemu Selänteen tehoista, niistä et ole vissiin kerinnyt vielä huomauttamaan. Ja mitä vittua teet Ässiä koskevissa ketjuissa, kun näppäimistö ei tunnu tuottavan kuin samaa paskaa illasta/yöstä toiseen.
Onhan tässä ainakin Arin Pössien puolesta puolisen vuotta aikaa, et eiköhän siinä ajassa pysty jotakin hankkimaan. Ässätkin voisi hankkia ens kaudeksi, kun nyt aikaakin on
A) Motivaation pelata (ehkä jopa joulukuuhun asti?)
B) Uudet fanit, jotka eivät heitä tyhjiä lasipulloja jäälle. Niitä varten on pullonpalautusautomaatit. Ainakin meilläpäin, eiköhän Porissakin?
C) Realistisemmat tavoitteet, eli olla esim. kymmenen joukossa.
D) Sen Satakunnan Kansan ne vois tilata, niin tietäisivät koska pelata.
E) Sopimuksen jonkun radion kanssa, jonka kautta voisi netistä kuunnella pelejä. Sikäli kun kohta A toteutuu, niin esim. mä voisin kuunnella niitä niin kauan ku Ässät pelaa. Juuri nyt odottelen San Jose@Colorado pelin alkua. Tällä kaudella niitä Ässien pelejä joulu-helmikuussa ei olis kuunnellu pirukaan, jos se nyt ylipäätään SM-liigaa seuraa.
F) Jos se NHL:n työsulku tulee, niin muutaman hyvän pelaajan, eli ei mitään vitun selänteitä, vaan esim. Alex Tanguay tai John-Michael Liles olis sellasia tyyppejä joita mä tulisin kattomaan jopa Poriin asti. Kyseiset herrat saattaisivat hyvinkin haluta sekä nähdä mitä Amerikan ulkopuolella on että haastetta pelata vähän pienemmässä seurassa kuin mitä Avs on. Viimekshän (1994-1995) oli sellanen tilanne et Ässät ei palkannu ketään, ja voitti pronssia. Sen jälkeen onkin ollu hiljasempaa.
Muuten, josset ole huomannut, niin mulla on uus näppis. Vai tuleeko tuo teksti sittenkin näppiksen käyttäjältä?
Ja tuo Lilesin ja Tanguayn Ässä-vierailu oli ihan vitsi.