Ässät-Blues 11.12.

• 6 287
  • 113

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti 1Euro

Joo, mutta sanoit myös:

Tiedän sen takia en siitä maininnut :)

Olen kyllä edelleenkin sitä mieltä että hyökkäys ei ole Bluesin ongelma. Tiedä sitten mistä maalittomuus johtui.. luultavasti Ässien hyvyydestä (Vaikka tekisikin mieli laittaa se loukkaantumisien piikkiin :))

Voisko joku kerto miten MElomo pelasi? Vai oliko se sitä samaa tasapaksuu pullamössöö koko jengin kaa?

Hienoa jos Oksa todellakin pelasi hyvin, vaikka minun sitä onkin vaikeata uskoa :)

Kapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oksa pelasi varmasti ja oli varsinkin kolmannessa erässä todella hyvä. M.Elomo oli kyllä yksi näkyvimmistä pelaajista, mutta enemmän pahassa kuin hyvässä. Etenkin tuomarin kanssa tuli hyvin juttuun. Ottaispa herrasmies Korpisalolta oppia:D

Taitaa olla Kohnilla ja Stapeltonilla ikävä Calounia sen verran vaisuja kaverit olivat.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Kaikille Ässämiehille jotka suunittelevat jo ensi kautta laittaisin vähän jäitä hattuun.Minua ainakin pelottaa jo asia pelataanko ensi kaudella,kun yleisö määrät ovat 3000-3500,kun ne pitäisi olla noin tuhat(?) enemmän..?

Olisihan se tietysti mukavaa,jos on ensikaudellekkin sopimuksia,mutta olisi myös mukavaa,jos ensi kaudella pelattaisiin Sm-liigaa..:(

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti karhu
Kaikille Ässämiehille jotka suunittelevat jo ensi kautta laittaisin vähän jäitä hattuun.Minua ainakin pelottaa jo asia pelataanko ensi kaudella,kun yleisö määrät ovat 3000-3500,kun ne pitäisi olla noin tuhat(?) enemmän..?
Olisihan se tietysti mukavaa,jos on ensikaudellekkin sopimuksia,mutta olisi myös mukavaa,jos ensi kaudella pelattaisiin Sm-liigaa..:(
No sitten on ainakin kova joukkue Suomi-Sarjassa... ;)
Kyllä pitäisi noita pelejä olla joskus muulloin kuin tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin, ei suuri yleisö löydä tuollaisina päivinä hallille. Jos ja kun Pelicans kaatuu, niin on kumma jos ei Lukko-matsiin löydy yli 5000 henkeä katsomoon...
Anis sai todella "mukavan" vastaanoton seisomokatsomosta kun asteli jäälle jakamaan kukkia Immoselle ja Perrinille. En tarkkaan kuullut mitä huudeltiin, mutta varmaan taas jotain kivaa kuitenkin. Suurta arvostusta nautti tämä meiän tj.

Onkos joulutauolla Leksand vastassa? Jos on, niin koska?

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti karhu

- Jos ässät pääsee 3500-4000 yleisöhaarukkaan, niin uskon että todennäköisyys liigakiekkoilun jatkumiselle on suurempi kuin se että kiekkoilu loppuu.

Keväällä pelien jälkeen on kuulemma tulossa tuuletusta johtoportaaseen. Ainakin Tj luonnollisesti vaihtuu. Mutta myös hallituksen pj:n vaihtumisesta on ollut puhetta...
Katsotaan katsotaan...

Jokke

Jäsen
Perkule ko täältä Helsingistä on niin pitkä matka Poriin. Muuten voisi käydä kattomassakin pelejä. Hmm, onkohan Stadissa paljon ässäfaneja? Kimppakyytejä järjestämään vaan. Itse olen ainakin valmis viikonlopun pelejä katsomaan.

Viimeksi muokattu:

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Viestin lähetti Clark Kent
No sitten on ainakin kova joukkue Suomi-Sarjassa... ;)
Kyllä pitäisi noita pelejä olla joskus muulloin kuin tiistaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin, ei suuri yleisö löydä tuollaisina päivinä hallille. Jos ja kun Pelicans kaatuu, niin on kumma jos ei Lukko-matsiin löydy yli 5000 henkeä katsomoon...
Anis sai todella "mukavan" vastaanoton seisomokatsomosta kun asteli jäälle jakamaan kukkia Immoselle ja Perrinille. En tarkkaan kuullut mitä huudeltiin, mutta varmaan taas jotain kivaa kuitenkin. Suurta arvostusta nautti tämä meiän tj.

Onkos joulutauolla Leksand vastassa? Jos on, niin koska?

Tähän voisi sanoa,että olisi edes perjantaisinkin niitä pelejä.

Ilvekselle tuntuu mielestäni olevan joka lauantai kotipeli.En ole tarkistanut onko heillä niitä kuinka monta,mutta usein tuntuu olevan.Itsekkin olen jo kahdesti siellä käynyt.Tämä meni kyllä nyt täysin ohi aiheen...

Kyllä Ässillä oli joulutauolla Leksand peli päivää en kuullut,mutta kai sen vielä ehtii kuulemaan.

Tuamas

Jäsen
Aika heikkoa...

Tämä menee kyllä vuoden huonoimpien häviäjien Top3:een:

"- Ässien plokkipeli oli meille myrkkyä ja kolmas maali, jossa Marko Palo sitoi meidän pakin siniviivalla ja Perrin pääsi vapaasti maalille oli kaiken huippu. Blues on minun alaisuudessani pyrkinyt pelaamaan taitokiekkoa, mutta nyt mekin tulemme siirtymään tähän muodissa olevaan blokkipeliin kun se kerran näyttää sallittua olevan, jyrisi huonolta häviäjältä vaikuttanut Kapanen."

Missäköhän kapanen oli kun peliä pelattiin?

Jos jotakuta voi plokkipelistä, kavaamisesta tai muusta pelissä syyttää, niin kyllä se sormi sinne sinisiin osoittaa.

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Mistäs toi Kapasen kommentti on?

En nähnyt peliä joten en sitä kommentoi mutta olen kyllä samaa mieltä että oli peli mitä hyvänsä niin jos otetaan neljä muna takkiin niin ei pitäisi mussuttaa...

Menee lähestulkoon Jortikka linjalle tollanen teksti (elkääkä nyt ainakaan ihan koko Turku ottako hernettä nenuun :))

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Re: Aika heikkoa...

Viestin lähetti Tuamas

"- Ässien plokkipeli oli meille myrkkyä ja kolmas maali, jossa Marko Palo sitoi meidän pakin siniviivalla ja Perrin pääsi vapaasti maalille oli kaiken huippu. Blues on minun alaisuudessani pyrkinyt pelaamaan taitokiekkoa, mutta nyt mekin tulemme siirtymään tähän muodissa olevaan blokkipeliin kun se kerran näyttää sallittua olevan, jyrisi huonolta häviäjältä vaikuttanut Kapanen."

Jos jotakuta voi plokkipelistä, kavaamisesta tai muusta pelissä syyttää, niin kyllä se sormi sinne sinisiin osoittaa.

Ikään kuin Kapanenkin haluaisi kieltää vallitsevan tilanteen. Miksi hemmetissä pitää selitellä?Ei se ole Ässien blokkipelissä, ei se ole loukkaantumisissa, ei täysin puolustuksessakaan-se on jossain muualla. Ilmeisesti henkisellä tasolla.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Aika heikkoa...

Viestin lähetti Tuamas

Jep, aika kuritonta oli Bluesin mailan käyttö. Onneksi tuomarit rankaisivat kuitenkin jollakin tasolla. Ässät saivat harjoitella ylivoimakuvioita aika hurjan määrän. Kapaselta aivan turhaa avautumista.

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Jaari

En nähnyt peliä joten en sitä kommentoi mutta olen kyllä samaa mieltä että oli peli mitä hyvänsä niin jos otetaan neljä muna takkiin niin ei pitäisi mussuttaa...

Menee lähestulkoon Jortikka linjalle tollanen teksti (elkääkä nyt ainakaan ihan koko Turku ottako hernettä nenuun :))

- Pelin jälkeisestä lehdistötilaisuudesta. Tuo lainaus on www.assat.com :in otteluselostuksesta.

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Upea peli kertakaikkiaan! Ässistä kaikkie ketjut pelasivat mainiosti, jopa nelonen sai kovan pyörityksen. Loistavasti tänäänkin esintynelle Lipianskylle soisi vihdoin onnistumisia. Hienoa, jos miehellä on jatkosoppari :) Samoin Jasescko ja Moger saavat puolestano jäädä. Moger voi hyvinkin jäädä Poriin, sillä mies on jo vaimonkin löytänyt Toejoelt. Moger on muuten hyvän pelin lisäksi alkanut tekemään niitä paljon kaivattuja maalejakin :D Siinä on meidän oma Eric Lindros ;)

Mutta Porilaiset perkele! Koittakaa ny hilata se perseene hallille! Otteeko köyhivä, vai Ettekö osaa hallille, vai mikä mättää? Jumaleisson mä kuljne täältä metsästä 80 kilsan matkan melkein joka peliin! Kolme on töiden takia jäänyt väliin! Prkele

:mad:

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jaari
Ainakin sen kuuli Radio Porin lähetyksessä ottelun jälkeisestä lehdistötilaisuudesta. Vähän huvitti "Hanneksen" kommentit.
Kai tuon löytää Satakunnan Kansan nettilehdestä huomenna...

EDIT: Tuamas ehti näköjään ensin.

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Viestin lähetti Clark Kent
Ainakin sen kuuli Radio Porin lähetyksessä ottelun jälkeisestä lehdistötilaisuudesta. Vähän huvitti "Hanneksen" kommentit.
Kai tuon löytää Satakunnan Kansan nettilehdestä huomenna...

EDIT: Tuamas ehti näköjään ensin.

Heh, hieman Bluuserimaisen kuvan Hanneksesta sai ;)

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Zauli
Moger voi hyvinkin jäädä Poriin, sillä mies on jo vaimonkin löytänyt Toejoelt.
Eikös Mogerin typy ole kotoisin Minnesotasta, vai oliko se nyt Michiganista? Perheen lisäystäkin on luvassa, näin Ässät-lehtisessä oli (taas) muistaakseni.

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Zauli
Upea Moger voi hyvinkin jäädä Poriin, sillä mies on jo vaimonkin löytänyt Toejoelt.

- Ööh? Siis sen kanadalaisen kenen kanssa hän muutti toejoelle?
Vai onko tullut avioero ja nyt jo uusi kierrossa?

Luetaan niitä juttuja tarkemmin.

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Viestin lähetti Tuamas

- Ööh? Siis sen kanadalaisen kenen kanssa hän muutti toejoelle?
Vai onko tullut avioero ja nyt jo uusi kierrossa?

Luetaan niitä juttuja tarkemmin.

:confused: Ööh, tota mun frendit vaan Toejoelt sano, et sil on muija sieltä :confused: Teidä sitten, mutta anyway hyvä homman, jos "karkki" jatkaa.

EDIT. Voi hitto ku mä olen jo niin väsyksis, että tosta kirjoituksestakaan ei tule mitään lol!

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tjoo, tämä Sandyn vaimo Lori on ehta jenkki, Michiganista kuten Clark tuossa muistelikin. Ja keväällä on tosiaan luvassa perheenlisäystä.

Eihän Ässistä silti koskaan tiedä jos vaikka on tapahtunut vaimon vaihtoviikot. Onhan sellaisiakin nähty, tosin silloin ei voitu puhua vaihdosta, kun toinen jäi ilman. Mutta jos tällä kertaa olisi vaihdettu ja kaikki olisivat tyytyväisiä, niin sehän selittäisi pelin parantumisenkin. Mitäs palkoista, kun on uusi muija.

Totta puhuen, jos Ässät on oikeasti tehnyt jatkopestit ulkomaalaisten kanssa, niin sehän kai omalta osaltaa kumoaa juttuja maksamattomista palkoista ja palkanalennuksista. Tai ainakaan nämä asiat eivät silloin ole koskeneet ulkomaalaisia, sillä eihän yksikään ammattimies tekisi jatkosopimusta seuran kanssa, joka ei hoida velvoitteitaan.

Hyvä uutinenhan nuo jatkosopimukset olisivat, mutta toisaalta kai kannattaisi ratkaista ensi kauden valmentajakuvio ennen kuin kootaan joukkue edes puoliksi valmiiksi. Vai joko sekin kuvio on ratkennut? Kuinka pitkän sopimuksen Tihonov teki?

Pienoisella epäilyllä silti suhtaudun näihin jatkosopimushuhuihin tässä vaiheessa. Lipi ja Jasecko olisivat ehkä voineet nimmarin Anikselle antaakin, mutta tokkopa Moger kirjoittaa yhtään mitään ennen kuin on näyttänyt parasta osaamistaan ja samalla hieman mitannut arvoaan markkinoilla. Jotenkin epäilen Mogerin siirtyvän Porista Saksaan, mistäs sitä silti tietää.

Ensi kauden ketjujen rakentaminen lienee hieman ennenaikaista, vastahan tässä on löydetty tämän kauden ketjut. Mutta tottahan toki sitä aina spekuloida saa.

Jos Ässien tj taas keväällä tai kesällä vaihtuu, kuten hyvin mahdollista, niin minä olen kyllä käytettävissä.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotenkin tuntuu, että ensi kaudella Moger pelaa HIFK:ssa tai Bluesissa...

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Ei ainakaan IFK:ssa, sillä Pena scouttaa mestiksestä IFK:n
ensi kauden pelaajat.

Voitte olla aivan rauhassa tämän asian suhteen siellä
porissa.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hyvä Ässät! Mistäs nyt tuulee kun voittoputki on päällä? Elämme mielenkiintoisiä aikoja, sillä Ässät, Lukko ja jopa Saipakin ottavat voittoja, mutta kärjessä mm. Jokereilla tökkii. Mielenkiintoinen kevät tulossa.

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei toi Aniksen tj-homma voi olla pitkäaikainen juttu, pahimmillaan ehkä pari vuotta. Ikääkin alkaa olla jo sen verran, että käypi pahasti terveyden päälle olla niin stressaavassa hommassa kuin Ässien tj:na.

Valmentajakysymys on kevään kuuma peruna Porissa. Matalamäki tuskin jatkaa tehtävässä, hän on enemmänkin lyhyiden projektien miehiä. Voisi hyvinkin kuvitella Tihon olevan yksi varteenotettava vaihtoehto, joskin vähän epäillyttää onko tatsi kadonnut hyppysistä. Ainakaan toinen kausi Lukon peräsimessä ei loppujen lopuksi ollut kovinkaan vakuuttava.

Mutta hyvä, Ässät. Meno alkaa vaikuttaa lupaavalta. Ja kiitos myös Saipalle, joka rökitti Ilveksen. El Viiva on taas vähän lähempänä!

Pahus, kun tuo joulutauko tulee huonoon paikkaan. Juuri kun homma lähti jälleen käyntiin...

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No niin sitä pitää Blues. Täysin aneeminen ja paska esitys, ainakin tänne kirjoittavien Ässä-fanien mukaan.
Täytyy nyt toivoa, että TPS-peliin saadaan mukaan Caloun, Lehterä Vykoukal ja Pisto.

Vykoukalin odottaisin pelaavan samoin Lehterän. Pistonkin luulisi jo pystyvän pelaamaan. Calounin kohdallakin on toiveita, että pystyisi pelaamaan, ainakin Niki Anderssonin mukaan.

Vaikka tuolla veikkasin Bluesille voittoa, niin kyllä minä sen jotenkin aavistin, että takkiin tulee. Ja niinhän siinä tapahtui.
No toivottavasti viimeistään joulutauon jälkeen on joukkue täydessä kunnossa, ilman avainpelaajien loukkaantumisia ja valmiina aloittamaan uusi hyvä putki.

Ässät oli selvästi parempia, siitä onnittelut sinne Porin suuntaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy