Myös tyhjät laitamainospaikat ihmetyttää sekä esittelyvideolla olevat lukuisat tyhjät mainospaikat. Onkohan myynti tuolla konttorilla nyt ajantasalla?
Ylipäätään oon jo pidempään pohtinut, että, miten yritysmyyntiä kokonaisuutena toimistolla pyöritetään. Ei nyt voi sanoa, että toimintaa harrastetaan mallilla "juosten kustu", mutta paljon olisi parannettavaa. Tuttavani toimii johtotehtävissä 40 hengen yrityksessä Porissa. Sanoi, ettei Ässät ole ollut missään yhteydessä, vaikka helposti irtoaisi kotikaupungin ykkösjoukkueelle useampi tuhat euroa.
Tälläinen urheilujoukkueen elämysmyynti yrityksille ei ole sitä perinteistä b2b- myyntiä, vaan vaatii hieman soveltamista, kompromisseja ja suhteita. Näitä mainittuja ominaisuuksia tarvittaisiin kipeästi enemmän padan myyntimiehille.
Mutta itse yleisömääriin. Eilisen alle 4000 silmäparia oli surkea luku, mutta oikeastaan aika ymmärrettävä. Suurin kiima katosi lauantain myötä, eletään edelleen syyskuuta (ihmiset vielä jopa kesälomilla), eikä se HPK ole se seksikkäin joukkue liigassa... Jos joukkue menestyy kohtalaisesti niin realistinen tavoite yleisokeskiarvoksi olisi lienee palttiarallaa 4700-4800...