Viestin lähetti JanJ
Kiitos korttien paljastamisesta.
Nyt on helpompi jatkaa keskustelua kun osoitit olevasi vain provoamassa oleva trolli ilman lisäantia ja -näkemystä keskusteluun.
Kuitenkin vaivaudun vastaamaan:
Greg oli lähtökohdiltaan ihan eri luokkaa kuin Ylimääräinen. Nuo hifkimäiset hehkutukset eivät tainneet tulla viralliselta taholta. Jarkko Immonen taas epäonnistui tehden ne 0+2 Porissa, mutta potentiaalin kaikki tiesivät, eikös vain? Sen vuoksi mies Poriin raahattiin. Eli SM-liigasivuilta ei printattu pistepörssiä, iiroseni.
Vahvistusten pitää omata edes potentiaali vahvistuksena olemiseen. Jos ei edes Rautakorpi saa Ylimääräiselle opetettua luistelua, niin kuka sen sitten tekee?
Harmi että sinulle pitää vääntää rautalangasta, mutta tämmöstä tää on kun raumalaiset tulee keskusteluun mukaan.
Tapasi "keskustella" on senkaltainen, että olisi itseni ja tämän keskustelupalstan kannalta alentavaa lähteä siihen liiemmälti mukaan. En ymmärtänyt mitä vastasit ja mihin; olemme siis siinä ainoassa mielessä samanlaisia, koska itse et ymmärtänyt viestistäni yhtään mitään.
Saat olla Yli-Junnilasta minun puolestani aivan vapaasti mitä mieltä tahansa. Enkä edes tiedä, miksi haluat minulle ja muille jotakin todistaa. Mutta korjaan nyt sen verran, vaikka muut sen varmaankin ymmärsivät, etten taatusti verranut Classenia ja Yli-Junnilaa. Tarkoitukseni oli vain alleviivata, että esimerkiksi Classeniin - aivan kuten niin monen monta kertaa moniin pelaajiin Raumalla, asetettiin "ykkössentterin" ja "todellisen sepän" toiveet. Mutta ei se yleensä onnistu. Siksi minun mielestäni olisi parempi etsiä potentiaalia, ei varmoja vahvistuksia. Minä olen sitä mieltä että Yli-Junnilassa on potentiaalia ja toivonkin, että hän jatkaa Lukossa. Jonkun toisen mielestä Yli-Junnilassa ei ole potentiaalia ja se on totta totisesti ihan ok.
Tästä näkemyserostamme huolimatta en ymmärrä, miksi minua pitää kutsua "näkemyksettömäksi trolliksi" ja "lisäannittomaksi provoajaksi" tai "vähä-älyiseksi raumalaiseksi". Yhtä vähän kuin ymmärsin, miksi muutamia muita piti aiemmin kutsua "kanaalissa uitetuiksi luusereiksi". Se lienee sitä
toivomaasi sisältöä, joka sivuunkirjoittaneen viesteistä uupuu.
Mutta kai se on niin, kuten oikeassakin elämässä, myös täällä virtuaalimaailmassa, että aina välillä pettyy kanssaihmisiin. Sitä en vain muista ottaa aina huomioon.