En oo tutustunu kyseiseen kalsarimallistoon mut taitaa olla ideana, että nämä kalsarit jalassa olo on vähän sama kuin olisi pelkkä resorikuminauha vyötäisillä, eli niitä ei käytännössä edes tunne.
Aaa. Nyt tunnen oloni tyhmäksi. I'll get my coat.
En oo tutustunu kyseiseen kalsarimallistoon mut taitaa olla ideana, että nämä kalsarit jalassa olo on vähän sama kuin olisi pelkkä resorikuminauha vyötäisillä, eli niitä ei käytännössä edes tunne.
Ainakin sivuillaan myyvät pelkkää resoria 33 eurolla niille jotka haluaa olla kommandona. En sitten tiedä onko tämä on joku sisäpiirinvitsi vai oikea tuote... Olen tuota ennenkin ihmetellyt.Siis myykö ne myös sitä pelkkää resorikuminauhaa ilman itse kalsareita vai mikä juttu tämä on?
Tuon yhtiön mainoksissa minua ärsyttää taas pääsiäisen aikaan alkaneet jo ainakin viime vuodelta tutut "mihin sinä laitat munasi pääsiäisenä" -mainokset. Eikö voisi suoraan sanoa, mihin sinä laitat peniksesi pääsiäisenä? Tai jos halutaan olla rankkoja, niin vaikka mihin laitat kyrpäsi pääsiäisenä. Koska jos voi käyttää peniksestä sanaa muna mainoksessa, niin silloin kaikki kulli, kyrpä, jortikka, jölli ja meisseli ovat myös ok. No yhtä kaikki, en osta yhtiön tuotteita tällaisten mainosten vuoksi.Tämä munasillaan kekkuloiva maskinaamainen hemmo the other danish guy -mainoksessa. Siis myykö ne myös sitä pelkkää resorikuminauhaa ilman itse kalsareita vai mikä juttu tämä on?
Tämän brändin mainokset ovat ärsyttäneet minua aina. Ilmeisesti tämä hassuttelu on onnistunut saavuttamaan jonkinlaisen aseman joissakin piireissä:Tuon yhtiön mainoksissa minua ärsyttää taas pääsiäisen aikaan alkaneet jo ainakin viime vuodelta tutut "mihin sinä laitat munasi pääsiäisenä" -mainokset. Eikö voisi suoraan sanoa, mihin sinä laitat peniksesi pääsiäisenä? Tai jos halutaan olla rankkoja, niin vaikka mihin laitat kyrpäsi pääsiäisenä. Koska jos voi käyttää peniksestä sanaa muna mainoksessa, niin silloin kaikki kulli, kyrpä, jortikka, jölli ja meisseli ovat myös ok. No yhtä kaikki, en osta yhtiön tuotteita tällaisten mainosten vuoksi.
Nyt tulee pissat housuun, kirjaimellisesti! sekä Lidlin mainos jossa on joku eukko karjumassa hintoja.
Kaks mainosta jotka ovat täysin sietämättömiä:
Nyt tulee pissat housuun, kirjaimellisesti!
Nyt tulee pissat housuun, kirjaimellisesti!
Kyllä, ja nyt tää uusin Foodora Tv-mainos; "Keittiö?" Joo, noutoruoalla ja puikoillahan ne lapset Suomessa tulee kasvattaa 24/7 ja maailma pelastuu. Todella p****aa ja ärsyttävää huumoria, muutenkin jo yli-pullamössötetyssä "onko pakko" -lössömenossa. Yhtäkään tilausta en Foodoran kautta tilaa, son jämpti se.Pizza-Online on nyt Foodora!
Foodora.
Foodora.
Foodora.
FOODORAAAA!
Voi helvetti tämä. Ja on muuten agressiivisella intensiteetillä tällä hetkellä, soi valehtelematta jokaisella radion mainoskatkolla. Vituttaa se väkinäinenpirtsakkuus ja äänimaisema ylipäätään. En olisi aiemminkaan ostanut Samsungin luuria joten tämä vain vahvistaa päätöstä.Radiossa joku Samsung Galaxyn mainos, missä kaksi riemuidioottia huutaa yhteen ääneen koko mainoksen ajan. Onneksi on suht lyhyt mainos, mutta ehtii vääntää vitutusvivun kaakkoon silti.
Se että mainos on ylipäätään ruuanlaittoa vieroksuva, enemmän vituttaa se että siihen on se vauvakin otettu jonkun ihmeen takia tehokeinoksi mukaan. Ei sillä, voihan noutopaikoista saada ihan kohtuullista ruokaa kasvavalle ihmisellekin, mutta oma ajatus on siinä, että ruuanlaittotaitoa väheksytään. Mun mielestä se on kuitenkin aika hyvä taito osata ja toivoisinkin että vanhemmat sitä lapsilleen enemmän opettaisikin.Foodoran vähä-älyinen keittiö, keittiö? mainos. Ei tartte käyttää kyseisen lafkan palveluita ikinä.
Etkös tiedä, että he tekevät käsiläpsyjä, ja nyrkkitökkäyksiä, koska mainitsemasi vehkeet ei riitä moiseen/mihinkään."Jou Jare, tsekkaa tää kuva..."
Jou vitun joujout, voisitteko nyt vaikka lyädä toisianne kyrvällä naamaan.
No ei varmaan. Antaa kyrvällä lyönnit hoitaa niiden jokka osaa, saatana:Etkös tiedä, että he tekevät käsiläpsyjä, ja nyrkkitökkäyksiä, koska mainitsemasi vehkeet ei riitä moiseen/mihinkään.
No ei varmaan. Antaa kyrvällä lyönnit hoitaa niiden jokka osaa, saatana:
No eihän tuossa ollut kuvaamasi asiaa. Tietojen mukaan kyseinen bändi on kyllä turvautunut apuesiintyjiin. Esim Kouvolassa aikoinaan. Liekkö omat vehkeet ei pelittäneet..?No ei varmaan. Antaa kyrvällä lyönnit hoitaa niiden jokka osaa, saatana:
[MEDIA=youtube]8vZKhwhRrUg[/MEDIA]
Kyllähän siinä kertsissä kyrvällä naamaan lyödään, siis verbaalisesti. Ja juu, eikös Kätilöitten keikoilla oo hepitkin heiluneet.No eihän tuossa ollut kuvaamasi asiaa.
Voi voi, josko joku sanoo, että tekisi jotenkin.. No lienee nykyaikaa, josko laulun ohimenevät sanat, on tärkeää.Kyllähän siinä kertsissä kyrvällä naamaan lyödään, siis verbaalisesti. Ja juu, eikös Kätilöitten keikoilla oo hepitkin heiluneet.