Tiskiainemainokset ovat aina siinä mielessä absurdeja, että niissä eletään jotain hienostoelämää suurissa omakotitaloissa ja huippuvarustelluissa keittiöissä, mutta silti kenelläkään ei ole astianpesukonetta, vaan tiskit hoidetaan käsin.Fairyn mainos "Äiti tiskiaine on loppu mutta käynpä lainaamassa naapurin Pekalta". Huoh.
"Äiti kaljat on loppu, mutta käynpä lainaamassa naapurin Pekalta"- toimisi paljon paremmin, eikä vituttaisi niin.Fairyn mainos "Äiti tiskiaine on loppu mutta käynpä lainaamassa naapurin Pekalta". Huoh.
Fairyn mainos "Äiti tiskiaine on loppu mutta käynpä lainaamassa naapurin Pekalta". Huoh.
Varsinkin kun "naapurin Pekka" kuulostaa aivan peräkammarinpoika-runkkari-kyttääjä-mällisormelta.
Tosin saisihan tuollaisella juonella mainokseen hieman enemmän sielua.
Itseasiassa yhdessä mainoksessa perheen kotiin oli saapunut astianpesukone. Pojan syötyä huoneessaan sunnuntai-aterialle kaavaillun lasagnen ilmeisesti kokonaan ja suoraan vuoasta, oli rangaistustoimenpiteiden aika. Koko vuoka oli huuhdeltava ennen koneeseen laittamista. Onneksi kuitenkin Fairyn uusi koostumus pelasti ahmattipojan kotiaskareista ja puhuva astianpesukone paitsi kertoili siivousvinkkejä, tarjosi pojalle myös pajon kaivattua miehen mallia. Olihan äiti kieltänyt oleilemasta enää naapurin Pekan seurassa.Tiskiainemainokset ovat aina siinä mielessä absurdeja, että niissä eletään jotain hienostoelämää suurissa omakotitaloissa ja huippuvarustelluissa keittiöissä, mutta silti kenelläkään ei ole astianpesukonetta, vaan tiskit hoidetaan käsin.
Ja minkälainen äiti on hän kun antaa suoraan uunista pojalleen lasivuuallisen lasagnea ja sanoo jotta menehän huoneeseesi siitä syömään. Mitä ruokaa se on tehnyt lopulle perheelle? Miksi tämä poika on niin erityisessä asemassa perheessään että hänelle, ja vain hänelle tehdään lasagne erikseen? Iltapäivälehtiä myöten huudetaan sen perään että oltaisiin ja tehtäisiin enemmän yhdessä perheinä ja varsinkin ruokailut kotona olisi hyvää aikaa perheen olla keskenään ja vaihtaa päivän kuulumiset, ja sitten mainokset suoltaa meille tämmöistä esimerkkiä. Ja perään Tokmannimies tulee Puolasta rekallisen Fairya kanssa ja sanoo että saatana kun on halpaa, tehkää sitä tiskiä.Itseasiassa yhdessä mainoksessa perheen kotiin oli saapunut astianpesukone. Pojan syötyä huoneessaan sunnuntai-aterialle kaavaillun lasagnen ilmeisesti kokonaan ja suoraan vuoasta, oli rangaistustoimenpiteiden aika. Koko vuoka oli huuhdeltava ennen koneeseen laittamista. Onneksi kuitenkin Fairyn uusi koostumus pelasti ahmattipojan kotiaskareista ja puhuva astianpesukone paitsi kertoili siivousvinkkejä, tarjosi pojalle myös pajon kaivattua miehen mallia. Olihan äiti kieltänyt oleilemasta enää naapurin Pekan seurassa.
Fairyn mainos "Äiti tiskiaine on loppu mutta käynpä lainaamassa naapurin Pekalta". Huoh.
Nää on kyllä järkyttävän luotaan työntäviä! Yhdessähän oli jopa repliikki "haista mun pebaa".Kyllä nuo verkkokauppa.comin painokset ärsyttää. Kuvissa näkyy jalat ja äänet kiistelee jostain varsin lapsellisesti tyyliin "sä oot tyhmä-eiku ite oot". Noita on tainnut tulla myös radiosta ja saavat kyllä laittamaan äänet pois.
"KUKA SIEL NETIS ON!?"
Kiljuu muunsukupuolisoletettu teini Telian mainoksissa. Pää hajoaa atomeiksi joka kerta kun tuo rääkäisy kuuluu.
"KUKA SIEL NETIS ON!?"
Oih miksi! Juuri teidän kaltaisenne, toisilleen litsareita ( ja pusuja?) jakavat, modernit miehet ovat mainoksen kohderyhmää. Käsi housuihin vaan, rohkeasti!Ihmettelen suuresti, jos kukaan ei vielä ole ilmoittanut tänne The other danish guy - kalsarimainoksia. Ainakin Radio Rockilla on jo melko pitkään pyörinyt mainos, jossa Petteri Summanen pyytää Ville Myllyrinnettä tunkemaan käden housuihinsa. Ei vittu, miten ärsyttävää paskaa. Jos joku mun miespuolinen kaverini pyytäisi laittamaan käteni hänen housuihinsa, antaisin luultavasti kohtalaisen litsarin poskelle.