Nykypäivän mainostuotanto on järjestään niin silmitöntä paskaa, että itelläkin menee useimmiten mainoskatkot joko tv mutella tai kuulokkeet korvilla Spotifyssa.Allekirjoitan jokaisen mainitsemasi mainoksen ärsyttävyyden. Olen muutenkin vähän sellainen, etten pidä mainoksista.
En ymmärrä ilmeisesti Veikkauksen mainosta, jossa Heiskanen ja Tolvanen esiintyy.
Ja eikös siellä maalissa ole Tolvasen laukauksen jälkeen kaksi kiekkoa eli molemmat osuivat, mutta jostain syystä Heiskanen hävisi.Luuseri Heiskanen häviää Tolvaselle ja sitten lopussa säälistä pääsee voittaja-Tolvasen puolelle eli maajoukkueeseen, koska suomalainen voittaa aina.
Kaikki mainokset, joka ikinen, joka näytetään jääkiekon MM-kisojen loppumattomilla mainostauoilla. Järkyttävä määrä paskoja mainoksia houkuttelee olemaan ostamatta enää mitään ikinä koskaan - ainakaan kyseisiltä mainostajilta.
Noita Trivagoja ja Hotells.comeja tulee joka helskutin mainoskatkolla. On kyllä todella rasittavia.Voitaneen sanoa: vetäkää Trivago päähänne!
Rikollisvaltio USA:ssa lasketaan yli 20 prosentin vuosikorko talousrikokseksi. Toisin on ihmisystävällisessä oikeisvaltio Suomessa.1. Hoida raha- asiasi fiksusti, ota meiltä kiskurikorkoista lainaa normaalin pankkilainan sijaan.
Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää, kun joka mainoskatkolla ja joka kanavalla pompsahtaa ruutuun. :) Mä tykkään kyllä noista Lidlin tv-kamppiksista. Ovat myös ymmärtäneet sen, että noiden menestystarinoiden syntymiseksi tarvitaan hyvän käsikirjoituksen ja tuotannon lisäksi toistoja, toistoja ja toistoja. Oliko jopa tuo "Kesä on kreisii"-rallatus Spotifyn ykkösenä. Aika huikeeta mainoslauluksi.Noi lidlin kesämainokset. Tolla mainoksen junnulla oli vuosi aikaa leikata letti ja reenata ittensä kuntoon. Edelleen pitkäletti 50kg ruipelo luikku.
Ei se tolla habituksella tuu saamaan tota mandyä ikinä
Ei se tolla habituksella tuu saamaan tota mandyä ikinä
Tästä mä en voi olla enempää eri mieltä. Itseni lisäksi tiedän lukuisia ihmisiä jotka ovat alkaneet boikotoimaan jotain lafkaa kun mainoskampanjat ovat alkaneet siinämäärin vituttamaan että tekisi mieli haulikoida TV helvettiin. Mikään ei ole epätodempaa paskapuhetta kun se että "jos mainos jää mieleen ja herättää tunteita, se onnistunut." Minkälainen vitun markkinointidorka on tämänkin idiotismin keksinyt?Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää, kun joka mainoskatkolla ja joka kanavalla pompsahtaa ruutuun. :) Mä tykkään kyllä noista Lidlin tv-kamppiksista. Ovat myös ymmärtäneet sen, että noiden menestystarinoiden syntymiseksi tarvitaan hyvän käsikirjoituksen ja tuotannon lisäksi toistoja, toistoja ja toistoja. Oliko jopa tuo "Kesä on kreisii"-rallatus Spotifyn ykkösenä. Aika huikeeta mainoslauluksi.
Viittaatko tässä näihin muka lapsen äänellä tehtyihin sönkötyksiin? On muuten ihan helvetin rasittavia mainoksia. Minä olen todella paljon lasten kanssa tekemisissä, mutta silti mikään ei ärsytä enempää kuin tuollaiset mainokset, tai biisit missä on lapsia väkisin tungettu laulamaan. En tiedä miksi.Mistähän se muutes johtuu, että talvella Lidl menee pelkästään hintakärjellä, mutta kesällä alkaa nämä juonelliset mainokset? Haluavat siis profiloitua paikaksi, josta saa kaikki rennon grillikesän tuotteet. Aikana, jolloin ihmiset kaivavat mistä tahansa säästöpossuista hieman "ylimääräistä" kesästä ja itsestä nauttimiseen. Mutta joo, itselleni samanlaisen haulikolla telkkaria-fiiliksen aiheuttaa Haribo-mainokset. Kerran kaupassa sitten halusin ostaa bussimatkalle hieman makeaa, niin tulipa sitten tsekattua siinä hyllyllä, että minkäslaisia nämä helvetin Haribo-tuotteet nyt ovat. Okei, se ei johtanut kauppa-aktiin sillä kertaa. En minä kiistä sitä, etteikö mainos voisi alkaa toimia myös itseään vastaan liialla rummuttamisella, mutta kai ne on laskeneet, että jos talvella pyörii jouluomenamainokset to-la, eikä muuta, niin kesällä voi sitten ns. vallata taajuuden ja homman on posin puolella vielä runsaasti.
Voitaneen sanoa: vetäkää Trivago päähänne!
Trivago on kyllä tosiaan etenkin tänä kesänä pannut näemmä paljon pelimerkkejä mainostamiseen, sillä noita mainoksia varmaan kymmenen eri versiota. Ja niitä tulee joka mainoskatkolla ja kaikilta kanavilta. Niitä saattaa tulla jopa kaksi peräkkäin.. eikö sitä muijaa itseäänkin jo rasita kun hän on koko ajan televisiossa, ei varmasti saa kävellä rauhassa kadulla :D
Trivagon mainos ei itseä niin ärsytä (Annika Poijärvi on musta aika kaunis eikä äänikään ärsytä) mutta pakko silti ihan aidosti ihmetellä, kuinka hiton monta vuotta tuo saman lafkan mainos on nyt eri muodoissaan oikein pyörinyt telkuissa? Muistan nähneeni tuon jo 2014, eli olisikohan neljä vuotta..? Voisivat toki hieman vaihtaa slogania tai jotain, sillä jos enemmän tv:tä katsoisin niin kyllä tuo varmaan itseänikin alkaisi pitemmän päälle puuduttaa kuulla pääpiirteittäin samat jorinat joka mainoskatkolla.Ei niin hirveästi TV:tä tule kesällä katseltua, mutta aika vitun takuuna se Trivagon mainos tulee vartin sisään kun avaa. Huh, voisivat lopettaa jo.
Trivagon mainos ei itseä niin ärsytä (Annika Poijärvi on musta aika kaunis eikä äänikään ärsytä) mutta pakko silti ihan aidosti ihmetellä, kuinka hiton monta vuotta tuo saman lafkan mainos on nyt eri muodoissaan oikein pyörinyt telkuissa? Muistan nähneeni tuon jo 2014, eli olisikohan neljä vuotta..? Voisivat toki hieman vaihtaa slogania tai jotain, sillä jos enemmän tv:tä katsoisin niin kyllä tuo varmaan itseänikin alkaisi pitemmän päälle puuduttaa kuulla pääpiirteittäin samat jorinat joka mainoskatkolla.