Ärsyttävin mainos?

  • 710 313
  • 3 364
Suosikkijoukkue
Ässät
-"Kyllä se nyt varmasti täytyy vaihtaa, yyhyhyhyyhyhyh"

Sain tästä mielikuvan Sakari Pietilästä naisen roolissa. Pisti hymyilyttämään.

Kyseinen mainos on kyllä tosiaan melkoista tuubaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saarioisen viimeisimmät mainokset, joissa varhaisteini-ikäinen jonne leikkii aikuista samalla kun isukki ja äitikkä leikkivät lasta, voinee laskea ärsyttävien mainosten joukkoon.

Bussipysäkeillä ja ainoastaan kerran youtubessa olen törmännyt myös Lidlin grillimainoksiin, joissa joku pitkään takkiin pukeutunut mies horisee jotain grillaamisesta ja sen kieltämisestä. En grillaa enkä koe siihen mitään suurta houkutusta, mutta silti nuo halvalla tehdyt mainokset ärsyttävät.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Nollasatasata radiomainos, jossa Iina Kuustonen esittää golf-kenttää ja ähkii "eroottisella"äänellä. Aika vaivaannuttavan kuulosta voihkimista
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
"We are Saunalahti -missionaries from Finlad". Ei saatana. Rinnastus sinänsä hyvä koska liittymien kaupustelijat ovat rasittavuudessaan verrattavissa jehoviin/mormoneihin ja muihin lahkosaarnaajiin.
 
Viimeksi muokattu:

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Se saakelin nainen korjaamassa kännykkäänsä henkarilla, en mä voi vaihtaa, kun tässä on se kun se ja se vaihto sulle vaipan....
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Se saakelin nainen korjaamassa kännykkäänsä henkarilla, en mä voi vaihtaa, kun tässä on se kun se ja se vaihto sulle vaipan....
Ja oli taikinaa verhoissa.

Mutta kyllä kaikkein ärsyttävin mainos on Lidlin Grillimaisteri mainokset. "Ei me grillata, me ryöpätään" tai "Me vaan lämmitetään ruokaa hiilloksella".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Valion maitojuomamainos. Vituttaa ihan siksi että siinä myönnetään aiemman tuotteen maistuneen paskalta. Ei siinä onhan tuo EILA Raikas jo melkein maidon makuista mutta silti vituttaa. Ehkä enemmän se hinta. Tavallinen rasvaton maksaa jotain 70 senttiä litra Prismassa ja laktoositon lähemmäs kaksi euroa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Lidl:n Valvomo-mainokset ovat uskomatonta paskaa. "Miksi tehdä muuta kun voi höyryttää/ryöpätä?" ARGH!

Sensijaan Lidl:n viimevuotiset Juti-mainokset olivat loistavaa settiä.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Me yhdistettiin salaatti ja pitsa ja siitä tuli tällainen pizzla, hihhihhhiihihiihi"

Ärsyttävä nainen, kuivan näköinen pieni lätty ja hintaa käsittämätön 12,90.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko kukaan muu kuullut VR:n junakuulutuksina esitettäviä Jarkko Tammisen julkkisimitaatioita?
Ne liittyvät siis VR:n kampanjaan, jossa tiedotetaan lipputarjouksista ja piristetään tunnelmaa asemilla ja junissa.
Iltasanomat.fi:n juttu aiheesta Itse kuulin pari kappaletta (Tami) 16.6, eivät oikein iskeneet. En ainakaan tämän valistustyylin perusteella innostu hankkimaan lippuja hyvissä ajoin etukäteen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onko kukaan muu kuullut VR:n junakuulutuksina esitettäviä Jarkko Tammisen julkkisimitaatioita?
Ne liittyvät siis VR:n kampanjaan, jossa tiedotetaan lipputarjouksista ja piristetään tunnelmaa asemilla ja junissa.
Iltasanomat.fi:n juttu aiheesta Itse kuulin pari kappaletta (Tami) 16.6, eivät oikein iskeneet. En ainakaan tämän valistustyylin perusteella innostu hankkimaan lippuja hyvissä ajoin etukäteen.
Olen. 4kpl, ja kaikki Andyn äänellä. Ihan hyvää settiä muuten niin tylsään arkeen.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
K niinkuin kahvi, k niinkuin keilontee, k niinkuin kikkeli ja vitut sanon minä.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Pakko tulla taas tänne sillä on tuo Nicke Lignellin Vitea Pro mainos vain jotain niin uskomatonta paskaa, että jos tuotetta käyttäisin niin lopettaisin sen tähän paikkaan. Vitae Prota aiemmin markkinoitu asiallisesti varsinkin seniori ikäisille ihmisille mutta tämä mainos on mielestäni joltain osin jopa tahrannut kyseisen tuotteen nimeä ja mainetta. Mitä helvettiä siellä ollaan ajateltu?

Toinen ärsyttävä viime aikoina ollut tuo fetajuusto mainos, jossa nainen mumisee "mmm.. näyttää kreikkalaiselta... mmm maistuu kreikkalaiselta.. täähän on suomalainen". Jokin tuossa naisessa ja puhetavassa vaan yököttää.

Noh onneksi saa kanavan aina vaihdettua.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Radiossa on mennyt useampiakin mainoksia ties mistä pikavipeistä tai auton panttaamisista. Kaava on suunnilleen tämä: "Voi voi, kun meillä ei ole rahaa.", "Hei, otetaan lainaa vitunmoisella korolla!", "Nyt tuhlataan niin perkeleesti, minä tarjoan!"

Toivottavasti joskus eräpäivän lähestyessä kuullaan myös jatko-osat.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Radiossa on mennyt useampiakin mainoksia ties mistä pikavipeistä tai auton panttaamisista. Kaava on suunnilleen tämä: "Voi voi, kun meillä ei ole rahaa.", "Hei, otetaan lainaa vitunmoisella korolla!", "Nyt tuhlataan niin perkeleesti, minä tarjoan!"

Aivan totta. Eilen kuulin tämän "Lainaa autostasi!". Oli kyllä niin houkutteleva diili "Nyt saat lainaa helposti autoasi vastaan, jopa 6000€" ja sinulle sopiva lainerä tjsp. Ja loppuun "Minä tarjoan kaikille!". Mitä helvettiä, onko tuo fiksua ohjata tuhlaamaan niitä lainattuja rahoja. Eikä mainita sitä, että kun se erän maksaminen ei onnistu, niin kyllä se auto sitten lähtee.
 
Jos liivimiehet tarjoaa samanlaisia vippejä pulassa oleville kansalaisille, se olisi rikos. Mutta nyt se on vain vapaata yrittämistä, kun kiskurikorolla yksinkertaisia ja hädänalaisia kusetetaan.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Ruutu.fi liigan kausikorttimainos, ylivoimaisesti! Saa kohta inhoamaan jääkiekkoa, kun joka ikisessä ruutu.fi lähetyksessä näkyy jokaisella katkolla.
Kerran vielä, kun kuulen sen Nummelin "EN IKINÄ!" kohdan niin lentää tabletti seinään.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tämän hetken mainosvitutus kumpuaa Viasatin La Liga mainoksesta. Varsinkin NHL-pelien tauoilla toi tulee kokoajan.

Ärsyttää siis toi Jesus Morientesin (no joku spanskiselostaja eniwei) huuto: "Göööööl-yö-yöyöy-yy, göl göl göl, si si si" Tietysti kunnon epävireisessä falsetissa. Taustalla vielä joku stereotyyppinen espanjalainen musa, jota voisi kuvitella kuulevansa "alkuperäisessä" espanjalaisessa perheravintolassa Mallorcan lomalla.

Maali ei siis ole edes "goal". Se on reteesti "Göl". Göl göl göl.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
"Onni tuntee ajokorttia näyttävän. Onni tuntee veikkauskorttia käyttävän". Vittu ku menee hermot!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös