Ärsyttävin mainos?

  • 710 156
  • 3 364

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jos kuulen jossain Lenita Airiston kaakatuksen nousee oksennuksen maku suuhun. K-Kauppa teki helvetin typerän liikkeen valjastamalla juuri hänet Sinivalkoinen Kädenjälki -kampanjaansa. Pysyttelen siis turvallisesti S-ryhmässä ja Lidlissä.

Oksennusefektiin riittää myös Airiston kuvan näkeminen tai minkä tahansa hänen kommenttinsa lukeminen.

Hyvä tietää tämäkin. En ole tuota kampanjaa nähnyt kuten en mainoksia yleensäkään, mutta nyt kun tiedän, että Lenita vetää K-ketjun kampanjaa niin taidan käydä tänään Prismassa tai lähikauppa Salessa, tai Lidlissä jos menen keskustaan.

Ainoa asia, missä Lenita Airisto on ollut oikeassa koski aikoinaan valkoisten tennissukkien pitämistä, tämänkin asian hän toi ilmi haukkumalla ja mollaamalla suomalaisia miehiä kuten hän yleensäkin tekee. Se on sitä suomalaisnaisen feminismiä ja tasa-arvoa. Valkoisia tennissukkiahan ei kuulu pitää ellei pelaa tennistä tai urheile lenkkareissa, se on tietysti selvä. Muuten asia kuuluu äärimmäisellä tavalla junttiketjuun.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainoa Idols-tähti, jonka esiintymistä olen valitettavasti kuullut oli aikanaan hevi-Ari, tämäkin tapahtui enemmän tai vähemmän työn puitteissa. Se oli säälittävän kuuloista se, mutta hevi-Arikin on sittemmin siirtynyt pienempiin puitteisiin pois soolotähtiuralta ja Amoral-yhtyeen jäseneksi, missä hän pärjää ihan hyvin.

Idols-aikoihin olisin voinut alleviivata kommenttisi täysin, mutta nykyään olen joutunut kääntämään takkini. Ei ehkä ihan Idols-tasoisessa suosiossa oleva, mutta äärimmäisen suosittu "Raskasta joulua" -konserttikiertue sai aikaan muutoksen. Kyllähän kaveri tulkitsi loistavasti metalliseen konseptiin muutettuja, normaalisti sietämättömiä joululauluja.

Tänä kesänä näin myös Amoralin. Kyllähän siellä oli lavalla selvästi eri mies, kuin kolmen markan tv-produktion kanssa aiemmin rahastanut. Hän oli ottanut paikkansa bändin keulilta ja oli varsin uskottava. Näin myös soolo-Koivusen (ilmaiskonsettissa) muutama vuosi aikaisemmin, ja vaikka mukana oli hyviä ammattimuusikoita, ei se kokonaisuuten antanut samaa kokemusta artistista, joka on löytänyt paikkansa.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Musiikillisesti olet varmasti minua parempi arvioimaan Abreun tyyliä. Kuten sanottua, en ole tuolta yhtään ainutta biisiä kokonaan kuullut.

En minäkään ole Abreuta varsinaisesti kuuntelemalla kuunnellut, mitä nyt radiosta ja tv:stä olen joskus sattunut kuulemaan. Pari vuotta sitten oli joku Abreun radiohitti jatkuvassa soitossa ja pari kuukautta sitten tuli tämä Raratata-hirvitys. YouTubesta löytyy, jos haluat kuunnella (en suosittele).
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Idols-aikoihin olisin voinut alleviivata kommenttisi täysin, mutta nykyään olen joutunut kääntämään takkini. Ei ehkä ihan Idols-tasoisessa suosiossa oleva, mutta äärimmäisen suosittu "Raskasta joulua" -konserttikiertue sai aikaan muutoksen. Kyllähän kaveri tulkitsi loistavasti metalliseen konseptiin muutettuja, normaalisti sietämättömiä joululauluja.

Tänä kesänä näin myös Amoralin. Kyllähän siellä oli lavalla selvästi eri mies, kuin kolmen markan tv-produktion kanssa aiemmin rahastanut. Hän oli ottanut paikkansa bändin keulilta ja oli varsin uskottava. Näin myös soolo-Koivusen (ilmaiskonsettissa) muutama vuosi aikaisemmin, ja vaikka mukana oli hyviä ammattimuusikoita, ei se kokonaisuuten antanut samaa kokemusta artistista, joka on löytänyt paikkansa.

Kuten sanoin, niin tosiaan Amoralissa Koivunen on löytänyt paikkansa, ja Amoralin levyt ovat olleet ihan hyviä. Joululaulukonsertteja en ole nähnyt, hieman vierastan tuota konseptia. Kotonani voin kyllä kuunnella esim. Viikatteen joululevyä tai Trio Niskalaukauksen Tiernapoika-tulkintaa jos sille päälle satun joulun alla (en ole viime vuosina päässyt raskaan joulun tunnelmaan), mutta en helposti lähtisi erilliseen hevijoulukonserttiin.

Ari Koivusen Idols-aikojen ongelmahan oli se, että hän oli tuolloin kypsymätön nuori teinikloppi, joka tempaistiin ns. pystymetsästä karaokebaarista "maailmantähdeksi" ja hänelle räätälöitiin valmiiksi levy, jossa biisit annettiin eteen valmiina ja hänen tuntemansa muusikkokaverit korvattiin studiomuusikoilla. Ja sitten vain festarien lavoille. Nykyinen tilanne on ihan erilainen ja luontevampi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...jotenkin tuntuu siltä että enemmän on ollut juttua Abreun ulkoiseen habitukseen (lue: hyvännäköiseen takamukseen) liittyen kuin itse musiikillisiin taitoihin.

Päättelin iästäsi, että olet nähnyt vähintäänkin kymmenkunta Jennifer Lopesin musiikkivideota. Muistatko yhdenkään niiden nimeä? ...en minäkään. Jos esityskelpoista pebaa löytyy, niin hyvä niinkin.
Mutta voisiko asia olla toisin päin, eli mies saisi arvostusta, julkisuutta ja mainosarvoa söpön karvaisen persauksensa vuoksi?
Remu Aaltonen
Tuomas Kyrö
Robin Packalen
Jari Tervo
Marko Bjurström
Gustav Hägglund

Muuten... Mira "PMMP" Luodin persaus on aina übersuperihq! Miraa ajatellessa toivon olevani muurahaiskarhu, jolloin minulla olisi tahmea 45 -senttinen kieli.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
MTV osaa ärsyttää huolella. CHL-Total kanavilta tulee loputon mainos, kun ei pelata. Siinä ärsyttävä miesääni mainostaa "Sämppiöns hoki liig ottelut tällä viikolla" taustalla sama tunnusääni/musiikki.

Miksi se pitää edes sanoa. Mainoksestahan se saatana selviää muutenkin, mitä ne mainostaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
MTV osaa ärsyttää huolella. CHL-Total kanavilta tulee loputon mainos, kun ei pelata. Siinä ärsyttävä miesääni mainostaa "Sämppiöns hoki liig ottelut tällä viikolla" taustalla sama tunnusääni/musiikki.

Miksi se pitää edes sanoa. Mainoksestahan se saatana selviää muutenkin, mitä ne mainostaa.

Hokemalla tuota ääneen mainos onnistuu ärsyttämään myös sokeita, jotka eivät näe, mitä ruudulla lukee. Sokeat ovat suomalaisen jääkiekon tärkeä kohderyhmä, ja heitä osallistuu paljon myös SM-liigan ja Mestiksen erotuomaritoimintaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vitun Trivago ja vittu pystytkö siihen. Ja Nicke Lignell laulamassa jonkun vitun vitapron mainoksessa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä vihaan yli kaiken sitä kun mainoksissa käytetään lapsia. Tällä hetkellä radiossa pyörii kaksi sellaista mainosta että niiden tekijät pitäisi saatana kiduttaa julmasti hengiltä!

Toinen on se mainos missä kakara laulaa "Ei tippa tapa..." ja toinen on sitten tämä kestoinhokkini "Seepra".
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä vihaan yli kaiken sitä kun mainoksissa käytetään lapsia. Tällä hetkellä radiossa pyörii kaksi sellaista mainosta että niiden tekijät pitäisi saatana kiduttaa julmasti hengiltä!

Toinen on se mainos missä kakara laulaa "Ei tippa tapa..." ja toinen on sitten tämä kestoinhokkini "Seepra".
Onneksi en ole noita kuullut ja toivottavasti et sinä eikä kukaan muukaan ole kuullut seuraavia:
Voi perkele että Iskelmä-radiokanavan Rengasvekka/Vekanbaari-mainokset saavat vitutuskäyrän nousemaan. Näissä mainoksissa on pääosassa ylipirteitä lapsia, joista yksi vaikuttaa olevan vaikeasti puhevikainen.
Lapsi 1: Letut on listalla
Lapsi 2: ETUT ON NYPPAALLA

Lapsi 1: Hyvä juttu
Lapsi 2: UVA UTTU
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toinen on se mainos missä kakara laulaa "Ei tippa tapa..."

Mä en tiedä onko mulla jotenkin sairas huumorintaju, mutta hymähdin vähän kun tuli se toinen Irwinin biisi, jota lapsi lauloi "pullo kiersi ringissä ja...".

Noh, tietysti sitten tulee mieleen alkoholistiperheissä varttuneet, joita tiedän tässä muutaman.
 
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä vihaan yli kaiken sitä kun mainoksissa käytetään lapsia. Tällä hetkellä radiossa pyörii kaksi sellaista mainosta että niiden tekijät pitäisi saatana kiduttaa julmasti hengiltä!

Toinen on se mainos missä kakara laulaa "Ei tippa tapa..." ja toinen on sitten tämä kestoinhokkini "Seepra".

Minua ärsyttää suunnattomasti ne vaateliikkeiden mainokset, jossa tyyliin 4-vuotiaille on laitettu oikein "aikuismaiset" kamat päälle. Ei ole kummakaan kun nykyään lapset pukeutuvat/puetaan yksivuotiaasta lähtien farkkuihin ja kauluspaitaan päivittäin kun tuota tuputetaan tv:ssä H&M:n, Lindexin ynnä muiden toimesta.

Itse vedin ainakin aikanaan koko ala-asteiän verkkareilla/kollareilla. Farkut luokiteltiin siihen asti juhlavaatteeksi nuoren Tähtipakin mielestä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en tiedä onko mulla jotenkin sairas huumorintaju, mutta hymähdin vähän kun tuli se toinen Irwinin biisi, jota lapsi lauloi "pullo kiersi ringissä ja..."..

Kuten sanottua niin juuri tuota Irwinin biisiä se kakara laulaa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Miksei tämä ole jo täällä?

Ne on lidlistä... ne on lidlistä...

ja perään jostain tuttu huono näyttelijä: huomenna kyllä etsitään isälle laitospaikka.

Lidl ei mene boikottiin, mutta mainostetut kalat menevät.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ajankohtaisen kakkosen läpipaskat hassuttelumainokset.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Ärsyttävimpiä mainoksia tällä hetkellä mitä äkkiä tulee mieleen ovat ainakin liikenneturvan suojatiemainokset ja Nelosen tulevan (ilmeisen paskan) Vino-shown mainos. Vitaepro-mainokset tulee myös korvista ulos.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ärsyttävimpiä mainoksia tällä hetkellä mitä äkkiä tulee mieleen ovat ainakin liikenneturvan suojatiemainokset ja Nelosen tulevan (ilmeisen paskan) Vino-shown mainos. Vitaepro-mainokset tulee myös korvista ulos.

Lisään tuohon vielä McRuokalan mainoksen missä Anna Abreu vinkuu, sekä hammastahna mainoksen missä isä ja pikkupoika on. Varmasti osa jo käsiteltyki täällä
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Jos sinulla olisi syöpä ja telkkarissa mainostettaisiin uutta lääkettä joka parantaisi syövän ja pelastaisi henkesi 99% varmuudella, mutta mainos olisi aivan helvetin ärsyttävä ja rasittava, ostaisitko tuotteen?

Ei sellaista tuotetta tarvitse mainostaa. Parhaita tuotteita ei juurikaan tarvitse mainostaa.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Lisään tuohon vielä McRuokalan mainoksen missä Anna Abreu vinkuu, sekä hammastahna mainoksen missä isä ja pikkupoika on. Varmasti osa jo käsiteltyki täällä
Todellakin, tuo Pepsodentin mainos unohtui. Ehdottomasti listalle. McDonalds-mainoksesta muistui mieleen vielä Martina & Hengenpelastajat-ohjelman mainos, jossa kenties vuoden ärsyttävin renkutus taustalla.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Toyota-mainos, jossa yli-iloiset ihmiset lauleskelee paskalla äänellään jotain maailman paskinta biisiä. Toivottavati törmäävät seinään ja loppuu tuo renkutus. Ai että kun repii syvältä.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Toyota-mainos, jossa yli-iloiset ihmiset lauleskelee paskalla äänellään jotain maailman paskinta biisiä. Toivottavati törmäävät seinään ja loppuu tuo renkutus. Ai että kun repii syvältä.

Hauska idea mutta kaatuu ylinäyttelyyn josta kehkeytyy sarvi otsaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
NHL 15 mainos on todella vastenmielinen. En oikein osaa selittää miksi, mutta se vaan on.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Youtube-videota avatessa tulee välillä ärsyttävä mainos "Janne L teki tatuointinsa itse ja säästi blaa blaa blaa" Kuka helvetti ottaa tatuoinnin jossa lukee äiti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös