Huomenna on YLEllä joku "nenäpäivä". Jo pelkkä sana "nenäpäivä" vituttaa runsain mitoin, mutta entistä enemmän pistää vituttamaan kun tuo ruskean reijän ritari mainostaa sitä telkkarissa ja radiossa.
Toi nenäpäivä on alusta alkaen ollut niin urpo idea ja jotenkin väkisinväännetyn oloinen, kun joku muista-käyttää-pyöräilykypärää Peltsi sitä mainostaa. En ole nähnyt tosin tänä vuonna yo. mainosta, joten oletan tarkoitettavan Janne Katajaa.
Toiskohan joulupukki meikäläiselle tv-maksulahjakortin?
Toi on ovelaa. Mikä mahtaisi vituttaa joulussa enemmän kuin köyhän opiskelijan paketista esille tullut maksulahjakortti ja vanhempien muirea hymy vieressä... Siinä sitten hommaa joulun jälkeiseksi, kun yrität päästä siitä eroon.
Ainiin, kai joku omakin ärsyttävä mainos pitää muistella. No vaikka se ylinuorekkaaksi väkerretty Toyotan mainos, jossa ne "hassunhauskat" pikku ihmiset mm kiipeilevät ja heittelevät korista sekä frisbeetä koiralle auton eri osissa. Muistelisin sitäpaitsi että jollain automerkillä olisi ollut joku aivan samanlainen idea joskus...? Tai sitten se oli Toyota joka vaan kierrätti mainoksensa.
Myös Ray:n peliriippuvuus-mainoksen taustamusiikki on jotenkin, ei vituttava, mutta psykedeelinen. Senhän voisi siirtää suoraan johonkin trillerileffan tapahtumaan.
Noh kun vauhtiin nyt päästiin niin täytyy vielä sanoa että on alkanut entistä enemmän häiritsemään nämä suomalaisten suosimat turhat jatkuu-kuvat ennen&jälkeen mainostaukojen, varsinkin kun nyt on noita jenkkien hektisiä urheilulähetyksiä katsonut.
Ja vittu se subin ulkoasu-uudistus. Mistä helvetistä sille mainosfirmalle maksettiin?? Keksii erivärisiä pyöreäreunaisia neliöitä ruutuun?