Ärsyttävin ihminen TV:ssä?

  • 529 198
  • 1 733
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikkein ärsyttävimpiä ovat juuri Hankenilta valmistuneet pankkiiriliikkeiden analyytikot jotka rillit höyryssä kertovat talousuutisissa jokaisen Nokian kvartaalituloksen jälkeen miten minun pitäisi siihen suhtautua. Menisivät oikeisiin töihin.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Ärsyttäviä persoonia on TV:ssä monta, ja kaikkein ärsyttävintä on tuosta joukosta vaikeaa valita. Erittäin varteenotettavaksi kandidaatiksi nousee YLE:n urheilutoimituksen Laura Ruohola. Ärsyyntymiseni syynä on ko. toimittajan englannin kielen taito, tai pikemminkin sen puute. Voi äiti mitä sönkötystä! Eikö tuohon hommaan tosiaan ole löytynyt ketään parempaa? Jos on pakko tehdä noita hommia, niin pysyisi edes täällä kotimaassa, jossa vieraita kieliä ei tarvitsisi puhua. Antaa varmasti erittäin hyvän kuvan Suomesta haastatellessaan ulkomaalaisia urheilijoita puujalkaenglannillaan. Äkkiä pois ruudusta, jos minä saisin päättää.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole lukenut aiempia mielipiteitä, mutta itse olen aina ihmetellyt että milläkähän perkeleellä Joonas Hytönen on "päässyt" televisioon. On se vain niin hankala uskoa että miehellä, kröhöm, olisi ns. asianmukaisia kvalifikaatioita. Paremman sanan puutteessa.

Hytönen taitaa olla Helsingissä kovakin luu, kun maikkarillekin on päästetty, mutta kertokaa nyt ihmeessä mulle mitä se omille-jutuileen-neitimäisesti-hihittelijä on ikinä tehnyt jotta kaiken kansan häntä olisi tuijotettava perjantai-iltaisin?!
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Viivi "veivi" Avellán
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti fedorov
En ole lukenut aiempia mielipiteitä, mutta itse olen aina ihmetellyt että milläkähän perkeleellä Joonas Hytönen on "päässyt" televisioon.

No esim. se, että sen faija on Mattiesko, joka uhkaa tintata niitä tv-pomoja, jotka eivät Joonas töihin ota.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti scholl
No esim. se, että sen faija on Mattiesko, joka uhkaa tintata niitä tv-pomoja, jotka eivät Joonas töihin ota.

Jatkokysymys: Kuka pelkää Mattieskoa?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kyllä se on Joonas Hytönen, joku liiga-seura voisi harkita ottaa isä ukon poliisin rooliin, on se niin pelottava tyyppi!! Raumalle en halua, hanskaa vielä koko kaupungin ihmiset!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juhana Helmenkalastaja

Kun narsismi saa sairaalloisia piirteitä, tulos on tämä. Siis mikä v**un Helmenkalastaja?! Hepulla taitaa olla enemmän keltaista nestettä korvien välissä kuin itse pastori Sarasvuolla. Ostaisitko näiltä miehiltä käytetyn auton..?
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Maikkarin mäkihypyn selostaja..
Viivi Avellan (luulee ittestänsä aivan liikaa)
Mikko Hannula (voi kristus...)
Salkkareitten Ville Kasper Koponen
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Re: Juhana Helmenkalastaja

Viestin lähetti Eino_Mies
Kun narsismi saa sairaalloisia piirteitä, tulos on tämä. Siis mikä v**un Helmenkalastaja?! Hepulla taitaa olla enemmän keltaista nestettä korvien välissä kuin itse pastori Sarasvuolla. Ostaisitko näiltä miehiltä käytetyn auton..?

Olen täysin samaa mieltä!
Tuon Helmenkalastajan(se on itse keksinyt tuon nimen) näkeminenkin aiheuttaa kylmiä väreitä. Siinä on esimerkki juuri sellaisesta ihmistyypistä, jota en todellakaan voi sietää. Kuten vihjasit Sarasvuo on erittäin miellyttävä kaveri tämän kalastelijan rinnalla.
En muuten ostaisi sitä autoa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Meinasin ihan unohtaa Hannele Lauri, mikä sösöttävä itserakas vanha huuhkaja,
sellaisen vierestä kun aamulla heräisi, voisi heti kirjoittaa jatkoajan pahin töppäys sivuille, hu hu ......Siinä olisi Helmenkalastajalle oiva tyttöystävä!!
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saako vielä vaihtaa..?!?!

Aiemmin mainitsin Joonas Hytösen, mutta eihän sillä ole mitään saumaa RITA TAINOLAa vastaan!! Eilisen Joonas & Enbusken aikana se minulle jälleen palautui mieleen.

"Ku mä menin sen hotellin respaan niin George Clooney hyökkäs mun kaulaan huutaen 'Rita Rita!'..."

Just joo. George ei varmasti, eikä Leonardokaan, edes viitsi kusta siihen suuntaan missä Tainola lokkeilee. "Siis tuo Chris Rock on oikeesti ii-han hullu. Siis ii-han hullu."

As if you had any idea.

En muista tarkkaan, mutta kirjoittiko Rita kaksi- vai kolmirivisiä "juttuja" noista "haastattelemistaan" superstaroista siihen Iltalehteen..?

Meinaa hieman keitellä.

Pahoittelen.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Viestin lähetti fedorov
Saako vielä vaihtaa..?!?!

Aiemmin mainitsin Joonas Hytösen, mutta eihän sillä ole mitään saumaa RITA TAINOLAa vastaan!! Eilisen Joonas & Enbusken aikana se minulle jälleen palautui mieleen.

"Ku mä menin sen hotellin respaan niin George Clooney hyökkäs mun kaulaan huutaen 'Rita Rita!'..."

Ohjelma oli siis Juuso & Enbuske. Meinasi itsellä katketa verisuoni päästä kun tämä "muita ihmisiä parempi" ämmä vastasi kysymykseen: Kuinka monta kertaa olet ollut Oscar-gaalassa? "3-4 en mä muista". Ohjelmakin on aivan perseestä!
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, kuohuksissani meni ohjelman nimikin väärin.

Oli siinä Kemin oma poika Jope Ruonan suu pyöreänä kun Tainola vieruspenkillä mahtaili. Siinä kyllä taisi kohdata kaksi suomalaisen persoonan äärilaitaa suorassa TV-lähetyksessä.

Vaikka en mikään Jope-fani olekaan, niin kyllä hän mielestäni osuvasti kommentoi poikien "Rita on ollu Oscareissa kuus miljoonaa kertaa"-heittoa..:

"Kerran vuodessa".
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä harakka se Tainola oikein on? Joku "toimittaja" wannabe-kosmopoliitti-myöhäispissis-kö? Siltä ainakin kuulostaa.

Mä nimittäin missasin, katsoin huomattavasti laadukkaampaa ohjelmaa eli Teho-osastoa.

Paitsi että ärsyttävyydestähän tässä oli puhe, mun mielestä Innon teennäiset kekkulit ovat melkoisen ärsyttäviä.
Mutta sen dingeli-dangeli-voittokotiin-visailun (missä kysellään naukuvaa eläintä ja tiedetään kirjaimet _ISSA) pösilöt tekopirteät puusilmät vievät sittenkin tässä kisassa pisteet. Se ohjelma tekijöineen pitäisi pakata rahtivaunuun ja ostaa pelkkä menolippu Siperiaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viestin lähetti kissankarva
Mikä harakka se Tainola oikein on? Joku "toimittaja" wannabe-kosmopoliitti-myöhäispissis-kö? Siltä ainakin kuulostaa.

Aika hyvin kuvattu..

Seurasin kerran sivusta kun nti Tainola joutui vastentahtoisesti itse täyttämään erästä kaavaketta eräässä virastossa. Luuli ilmeisesti olevansa erittäin näsäviisas käydessään tiskillä kysymässä täyttöohjeita tyyliin: "Onx tää syntymäpaikka siis se paikka mis mä oon niinku syntyny vai?"
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fedorov

Aiemmin mainitsin Joonas Hytösen, mutta eihän sillä ole mitään saumaa RITA TAINOLAa vastaan!!


Toi akka on aika saatanan rasittava. Otattaa itsestään kuvia julkkisten vieressä kuin J.Hämäläinen konsanaan, ja tämän jälkeen heitä voikin kuvailla lämpimiksi ystäviksi.

Kuitenkin suurimman hänen liittyvän oksennusrefleksin on aiheuttanut ilta-sanomien viikonloppuliitteen artikkeli, jossa muistaakseni Niklas Herlin oksensi pari sivua vuolasta siirappipaskaa, joka veti vertoja Pohjois-Korealaiselle ihmispalvonnalle.

Käsitin jutun olevan vastaisku Matti-Esko Hytösen Tainolaa käsittelevään kolumniin, jossa Tainolaa käsiteltiin Hytösmäiseen tapaan. Jutussa kun "ohimennen" kuitattiin kaikki Ritasta pahaa puhuvat mitättömyyksiksi.

Tai sitten olivat vain todelliset aiheet loppu, en saatana muuta sanottavaa keksi tilanteesta, jossa lehti tekee jutun omasta toimittajastaan, kehuen tämän maasta taivaaseen ja takaisin, antaen samalla ymmärtää, että muidenkin olisi syytä tehdä samoin.

Eli kritiikin kolmea keskisormea tästä suunnasta tarjotaan Niklas Herlinille, Rita Tainolalle, ja molemmat nobodyt palkanneelle Ilta-Sanomille.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tainola on kyllä kamala akka. Kyllä vitutti silloin kun se oli vieraana Se on siinä:ssä. "Ai pitäskö mun nyt keksiä näistä tavaroista joku juttu vai? En ymmärrä?!? En mä jaksa."
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Anoppi-ohjelman Sami kerää kans mun ääneni tässä keskustelussa..kerta kaikkiaan ärsyttävä kaveri. Pikkurillimies joka heittää huonoa läppää.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Rygge
Ärsyttäviä persoonia on TV:ssä monta, ja kaikkein ärsyttävintä on tuosta joukosta vaikeaa valita. Erittäin varteenotettavaksi kandidaatiksi nousee YLE:n urheilutoimituksen Laura Ruohola. Ärsyyntymiseni syynä on ko. toimittajan englannin kielen taito, tai pikemminkin sen puute. Voi äiti mitä sönkötystä! Eikö tuohon hommaan tosiaan ole löytynyt ketään parempaa? Jos on pakko tehdä noita hommia, niin pysyisi edes täällä kotimaassa, jossa vieraita kieliä ei tarvitsisi puhua. Antaa varmasti erittäin hyvän kuvan Suomesta haastatellessaan ulkomaalaisia urheilijoita puujalkaenglannillaan. Äkkiä pois ruudusta, jos minä saisin päättää.

Laura Ruohola on mielestäni hyvä työssään. En vaihtaisi häntä pois. Ärsyttäviä ovat ehdottomasti MTV3:n chattien ja pelien juontajat, ovat niin tekopirteitä, hokevat koko ajan että "nyt vaan niitä viestejä lähettelemään, niin pääsette mukaan... ja nimimerkki kannattaa rekisteröidä..." Ai niin, no mutta tietenkin ne tuota hokevat, kun siitä saa MTV3 hyvät rahat meidän viesteistämme. Ja sama juttu paljon pelissä -visailussa. "Soita jo nyt!... mutta kenestä puhumme?! Soita nyt heti, numeroomme, jos minä saisin päättää niin heti ottaisin helpot 1000 euroa pois!" Etenkin Ismo Jokinen jota vielä joskus arvostin. Häpeäisitte!
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Tainola on oikeasti täysi kusipää ihminen. Ei ole mikään image-juttu, kuten jotkut epäilevät. Kovan luokan toimittaja kyllä, tehnyt tuota työtä jo kauan. Mutta ottaako ketään oikeasti vakavasti vanhaa pissistä, joka luulee, että nykyään vielä saa arvostusta jostain vitun julkkiksista? Kuka tahansa voisi nykyään tutustua julkisuuden henkilöihin jos vain halua löytyy. Eri asia, keneltä sitä halua löytyy.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti fedorov
Saako vielä vaihtaa..?!?!

Aiemmin mainitsin Joonas Hytösen, mutta eihän sillä ole mitään saumaa RITA TAINOLAa vastaan!! Eilisen Joonas & Enbusken aikana se minulle jälleen palautui mieleen.

Jatkan tästä aiheesta. Rita Tainola on kyllä niin helvetin omahyväisen näköinen ämmänkanttura että onneksi häntä sentään melko harvoin joutuu telkkarissa katsomaan.

Kerran hän oli Simo Frangenin vetämässä Maailman Ympäri-ohjelmassa kisaamassa paikasta finaaliin. Hän hävisi kisan, ja naama norsunvitulla onnitteli lopulta finaaliin päässyttä naista: "Siis tää on hienoo että toi tota hän pääsee koettamaan maailmanympärimatkaa, mä olenkin jo niin paljon matkustellut muutenkin ettei mua harmita" ja kauhea vitutus näkyi kotisohvalle saakka.

Pahkasiassa oli aikoinaan sellainen henkilö kuin "viikateseppä Rita Taitola" ja se kuvaus sopii hyvin tähän paskantärkeään toimittajaan.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Viestin lähetti Stevie
Anoppi-ohjelman Sami kerää kans mun ääneni tässä keskustelussa..kerta kaikkiaan ärsyttävä kaveri. Pikkurillimies joka heittää huonoa läppää.

Pitää täysin kutinsa. Äijä kuulostaa niin homppelilta ku olla ja osaa. Toinen mikä ohjelmassa pistää ärsyttämään on se vitun kitaristi. Pysyis saatana koko nauhotuksen ajan siellä sivulla kitaroineen, mutta kun ei. Tulee aina heilumaan siihen saatanan kuvaruudun eteen esittäen jotain suurempaakin jonglööriä. Köyttäisivät sen sinne nurkkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös