Ärrä-Cup Blues-Kärpät 3-4

  • 2 043
  • 18

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Blues - Kärpät 3-4 (2-1,0-0,1-3) 60.00


I-erä

Maalit

03.23 Jiri Zelenka 1-0 (Niko Nieminen) YV

09.50 Lasse Kukkonen 1-1 (Sakari Palsola)

12.49 Teemu Virkkunen 2-1 (Teemu Elomo,Kari Kalto)

Rangaistukset

01.39 Kärpät Kristian Taubert Korkea maila 2 min

16.43 Kärpät Kristian Taubert Koukkaaminen 2 min



II-erä

Rangaistukset

22.21 Blues Mikko Viitanen Kiinnipitäminen 2 min

30.10 Kärpät Topi Jaakola Estäminen 2 min

33.18 Blues Janne Seva Huitominen 2 min



III-erä

Maalit

51.05 Jussi Jokinen 2-2 (Kimmo Koskenkorva)

56.46 Brett Lievers 2-3 (Andrei Potaitshuk,Lasse Pirjetä)

58.04 Jiri Vykoukal 3-3 (Jan Caloun,Markku Hurme)

60.00 Lasse Pirjetä 3-4 RL

Rangaistukset

42.19 Kärpät Kristian Taubert Koukkaaminen 2 min

58.52 Kärpät Mikko Lehtonen Kampitus 2 min



Maalivahdit:

Blues Jarmo Myllys 9+14+5=28

Kärpät Markus Korhonen 12+4+9=25


Rangaistusyhteenveto

Blues 2 kpl 4 min
Kärpät 5 kpl 10 min
 

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
sillälailla......

..ja nyt vielä odotellaan vastustajaa huomiseen loppuotteluun.
Jotenkin tuntuu, että siinäkin ottelussa tulee muutamia jäähyjä tilastoihin.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Fireblade
Ei tainnut Myllys oikein onnistua? :mad:

Myllys pelasi oikein hyvin.
Ei siinä mitään, Bluesilta ei kukaan vain osannut Calounin lisäksi tehdä maaleja.
 

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Faktojapeliin

Joo...

Palstan raportti kertoi seuraavaa:

Bluesilta puuttui kolme avauskokoonpanon pelaajaa ja

Oulun Kärpät lähti turnaukseen parhaalla miehistöllään, ja oli valmistautunut myös erittäin hyvin. Ratkaisijoita tulisi löytymään laajalta sektorilta, ja odotettavissa olisikin aktiivinen ja yritteliäs Kärppäpakka.

***********************************

Hah hah. Käsittääkseni Kärpiltä puuttui ainakin Viuhkola ja
Myllykoski. Olenko väärässä?
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Totta! Kärppien 1-kentän pakki Mikko Myllykoski oli eilisestä pelistä poissa, kuten myös 3-kentän sentteri Jari Viuhkola. 4-kentästä taisi puuttua myös Harjulan Tuomo!?

Tänään kaadetaan narrit jaffa-areenalla. :D
 
Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Entä Lotvonen

Oliko Lotvonen pelissä?

Miten Davidov pelasi?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Eipä tuntunut Bluesia nappaavan...

...juuri yhtään tuo eilinen Kärppä-matsi, sen verran laiskaa peli oli. Myllys ei ollut rankkareissa ihan parhaimmillaan, tosin harhautuksetkin olivat hyviä.
 

JPL

Jäsen
Jollainhan sitä pitää tappiota selitellä......
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Entä Lotvonen

Viestin lähetti Black Adder
Oliko Lotvonen pelissä?

Miten Davidov pelasi?

Kummankaan pelaamisesta ei voi sanoa oikein mitään, sen verran ei-mitään he jäällä tekivät ja saivat aikaan. Davydov vaikutti lähinnä aneemiselta surffailijalta näissä kahdessa pelissä. Kun on löysä asenne ja hidas vauhti, on aika paha näyttää mailaosaamistaankaan. Kimmo Lotvonen on iso.
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Viestin lähetti JPL
Jollainhan sitä pitää tappiota selitellä......


Et tainnut, JPL, miettiä kommenttiasi ihan loppuun saakka...?

Tottakai Bluesia varmaankin eilinen peli kiinnosti, sen nyt luulisi olevan kaikille selvää. Daespoo tuskin ihan kirjaimellisesti yrittikään väittää, ettei ottelu Espoota kiinnostanut. Itse tulkitsin niin, että Daespoo ihmetteli Bluesin saamattomuutta, ihan kuin ottelu ei olisi edes kavereita kiinnostanut.

Ja olihan ottelu todella heikkotasoista firmasählyä... kumpikin joukkue jotenkin haluton ja saamaton, ottelusta kaikki vauhti, tunne ja kontakti poissa... Bluesin esitys oli 1. erässä tyydyttävä, toisessa huono ja kolmannessa surkea. Kärppien käyrä kulki päinvastoin, ja tässä mielessä tasapeli oli oikea lopputulos. Kun kerran cup-ottelu ei voi päättyä tasan, vedettiin muutama rankkari, jossa Kärpät olivat parempia.

Onnittelut voitosta, muttei se ottelu todellakaan antanut kummallekaan joukkueelle mitään tyytyväisyyden aihetta. Nyt jälkeenpäin tiedämme, että sekä Blues että Kärpät pelasivat lauantaina reilusti paremmin.

Mutta siis ylivoimaisesti ainakin Bluesin heikoin harjoitusottelu, painii samassa sarjassa ensimmäisten HPK-pelien kanssa. Laiskaa ja saamatonta kohellusta. Meinasin jo ruveta pessimistiksi, mutta onneksi sentään lauantaina kaatui HIFK rohkaisevan esityksen jälkeen.
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Viestin lähetti JPL
Jollainhan sitä pitää tappiota selitellä......

No jos se että myöntää oman joukkueensa
olevan laiska on selittelyä niin... no kai
se sitten on selittelyä :)

Kärpät kyllä pelasi paremmin, tosin aika
tasanen (tylsä) se ottelu oli.

Hurme ei sitten viitsinyt lopussa viimeisellä
sekunnilla tehdä voitomaalia, kun halusi
HIFK :iä vastaan :) Siinä sulle selitys !
(jota vahvistaa myös Hurmeen surkea
rankkariyritys)

Kärpillä on kyllä ihan hyvä joukkue ja Pirjetä
on inhottavan vahva vääntäjä.
 

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
lisää puolustelua......

Eli minä taas olen sitä mieltä, että JPL ei tarkoittanut sitä ihan noin, vaan heitti ihan puolihuumorilla, että pitäähän sitä jotenkin selitellä. Ihan kuin harkkamatsitkin olisivat elämää suurempia kiekkotapahtumia. Vaikka voivathan ne joskus ollakin.
Näin minä tuon ainakin tulkitsin=)
 

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: lisää puolustelua......

Viestin lähetti puhuri
Eli minä taas olen sitä mieltä, että JPL ei tarkoittanut sitä ihan noin, vaan heitti ihan puolihuumorilla, että pitäähän sitä jotenkin selitellä. Ihan kuin harkkamatsitkin olisivat elämää suurempia kiekkotapahtumia. Vaikka voivathan ne joskus ollakin.
Näin minä tuon ainakin tulkitsin=)

... niin niin, kyllä sitä nyt selitellään :)
 

JPL

Jäsen
Re: lisää puolustelua......

Viestin lähetti puhuri
Eli minä taas olen sitä mieltä, että JPL ei tarkoittanut sitä ihan noin, vaan heitti ihan puolihuumorilla, että pitäähän sitä jotenkin selitellä. Ihan kuin harkkamatsitkin olisivat elämää suurempia kiekkotapahtumia.

Juuri näin.... Nimenomaan hauskaa lukea, kun joudutaan harkkapelien tuloksia selittelemään jollain. (Ei niin, ettenkö olisi siihen itsekkin joskus syyllistynyt. :) )
Harjoituspelit on nimenomaan harjoituspelejä... mutta minä ainakin selittelen vasta sitten kun on aihetta! Ja jos kommentoidaan lainaamatta ketään, silloin kommentointi saattaa kohdistua myös muiden kuin sinun juttuihin, joka juuri luet tätäkin tekstiä!

Selityksiä tässä ketjussa mm.. (ei saa napata nokkaansa mitään)
------
Ei tainnut Myllys oikein onnistua?
-
Bluesilta ei kukaan vain osannut Calounin lisäksi tehdä maaleja.
-
Palstan raportti kertoi seuraavaa:
Bluesilta puuttui kolme avauskokoonpanon pelaajaa ja Oulun Kärpät lähti turnaukseen parhaalla miehistöllään, ja oli valmistautunut myös erittäin hyvin.
-
Ei kiinnostanut Bluesia...
...juuri yhtään tuo eilinen Kärppä-matsi, sen verran laiskaa peli oli. Myllys ei ollut rankkareissa ihan parhaimmillaan, tosin harhautuksetkin olivat hyviä.


-----------
Tässäpä oli muutama koottu selitys, miksi Blues hävisi.... yksi taisi (ennen minun kommenttia) myöntää että kärpät onnistui rankkujen harhautuksissa paremmin.... Heh... kärpät voitti harkkamatsin (rankkareilla)... so? Kärpät voitti sitten myös Jokerit, mutta en minä ainakaan nostanut kärppiä mestarisuosikiksi. Saahan sitä selitellä, jos haluaa... en minä sitä iloa keneltäkään kiellä... huvitti vain (pikku pienissä) nuo jutut.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös