Re: Ämyyn meen
Viestin lähetti Tilatiili
....kyseessä on kuitenkin peace and love -tyyppinen festivaali, jossa viina ei aiheuta vihanpurkauksia.
Perjantaille olisi ohjelmaa ervan mainitseman Sircuksen lisäksi myös Katuman lavalla, nimittäin Suurlähettiläät. En sitten tiedä, miten toimii poppibändi tanssilavaympäristössä. Onko Katumalla ollut ennen vastaavaa, katumalaiset ja turenkilaiset täsmentäkääpä?
Siinä vaiheessa kun päässäkin soi, voivat halukkaat jatkis-naamat siirtyä Parolantielle parvekkeelle vaihtoaitoon. Tarjolla popin pullistamille lihaksille kiekkovarusteiden pukemismahdollisuus, sekä kevyempää kesäpöljää.
Niin, itsekin olen nähnyt Ämy-tilaisuuden siten, että ko. paikassa on läsnä sellainen hyvä spritti ja hippihiipparointimeininki vahvistettuna punkahtavalla asenteella.
En saa juuri nyt päähäni, että olisin koskaan nähnyt em. paikassa edes mitään isompaa kärhämää. Naisen sukupuolielimen olen kylläkin nähnyt takavuosina tahattomasti em. paikassa. Kyseinen tötteröntuulettaja luuli ilmeisesti olevansa hyvässäkin piilossa kustessaan kiviaidan päältä. Itse näkisin kyllä, että ko. värkki oli suorastaan korotettu jalustalle, lieko sitten ollut joku roturömpötti, en tiedä.
Männä suvena luulen nähneeni rakkauden puutarhassa seikkailevan pariskunnan aivan siellä mäen alla, järven rannassa. En tohtinut jäädä tuijottamaan, mutta voisin melkein vannoa, että pusikon lomasta vilkkui ylösalas liikkuva perse. Siihen en ota kantaa, oliko kyseessä heteropari, luultavasti tai ainakin toivottavasti.
*
Katuman lavahan on paikkana sellainen ohjesäännönmukainen tanssilava, makkarakojuineen ja manneineen. Olen ollut ainakin Popedaa katsomassa ko. paikassa. Meno on kiitettävä.
Mitä taas tulee Katuman lavan perjantai-illan esiintyjään, sanoisin, että itse en lähde moista akkojen ja radionovakansalaisten bändiä katsomaan.
Sirkuksessa sitä vastoin tarjoillaan perjantaina alanmiesten musiikkia kun lauteilla könyää The 69 eyes. Ainoa miikka ko. bändissä on siinä, että se on tzzadista, oikeastaan siis aika isokin miikka, joskin ulkomusiikillinen, eli tässä tapauksessa lieventävä.
*
Lauantai-illan huumassa näkisin perustelluksi tulla norkoilemaan Parolantien bulevardin varteen, etenkin jos paikalla saa Pöljääpoikaa. Tähän täytyy vielä kuitenkin asettaa se varaus, etten joudu heinähommiin, koska muussa tapauksessa suvun lehmät näkevät talvella nälkää ja sitä en humaanina ihmisenä mielellään ko. paskahännille suo.
Täältä tähän