Ämy 2003

  • 5 268
  • 52
Tila
Viestiketju on suljettu.

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Ensi lauantainahan eli 28.6. järjestetään jälleen kerran Suomen vanhin ilmaiskonsertti. Itse kolmattakymmenettä vuotta lähiseuduilla asuneena ajattelin vasta nyt avata Ämy-pelin. Artisteista Kari Peitsamoa lukuunottamatta en tiedä, mutta paikalle silti mennään.

Ämyssä ennen vierailleilta kaivataan siis lisävalaistusta, mikä on meininki. Paljonko kalja maksaa vai saako juoda omia? :)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse olen myös saapumassa paikalle ohjesäännönmukaisessa kunnossa, eli siis olutta särpineenä. Paikka on loistava, mikäli ei sada. Omien liemien nauttiminen on sallittua kohtuuden rajoissa, tai oli ainakin ennen. Suosittelen muovipulloja.

Ämyn ohjelma on seuraava:

Ämyn avausklubi perjantaina 27.6.
(ravintola Sirkus, k-18, 10 e)

THE 69 EYES
CLEANING WOMEN

Ämy lauantaina Kaupunginpuistossa 28.6

WB BAND n. 12.00
BOOMHAUER n. 13.45
KARI PEITSAMO n. 15.00
CORRUPTION INC. n. 15.45
MANIFESTO JUKEBOX n. 17.00
LIEKKI n. 18.15
VIIKATE n. 19.45
ALOHA JUNKTION n. 21.15

Lisäinfoa löytyy täältä:

http://www.amyrock.org/

Ämystä ja muista tapahtumista löytyy tietoa myös täältä:

http://www.tuhma.info/1.0/php/index.php

Täältä tähän
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Master God
Ämyssä ennen vierailleilta kaivataan siis lisävalaistusta, mikä on meininki. Paljonko kalja maksaa vai saako juoda omia?

Taidanpa minäkin raahata luuni paikalle.

Ja saa niitä omia juoda, siitä ei vain saa anniskelualueella jäädä kiinni. Yleensä nuo järjestysmiehet ovat hieman katselleet tuota juomista ns. sormien läpi ja ohjanneet nautintoainetta ottavat hieman sivummalle. Kun noin periaatteessa myös esiintymislavan edusta on heitin aluettaan.

Että silleen...
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Anniskeluoikeudet??

Kysymys kuuluu:

Saiko Ämy lopulta anniskeluoikeuksia ollenkaan? Paikallisessa kaupunkitabloidissa nimittäin mainittiin männä viikolla, että oluenmyyntioikeuksien hankkiminen on vielä työn alla.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Anniskeluoikeudet??

Viestin lähetti BitterX
Kysymys kuuluu:

Saiko Ämy lopulta anniskeluoikeuksia ollenkaan? Paikallisessa kaupunkitabloidissa nimittäin mainittiin männä viikolla, että oluenmyyntioikeuksien hankkiminen on vielä työn alla.

Paha sanoa, ei edes jaksanut tarkkaan tuota juttua lukea. Taitanut olla jo aina aiemminkin kahnausta noiden lupien kanssa. Mutta kuten olen aiemminkin todennut, lupia tai ei, ei se minun juomiseeni vaikuta...

Että silleen...
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
CORRUPTION INC. n. 15.45

Katos vaan. Pitäsköhän sitä lähteä kattomaan kun vanha inttikaveri repii leukaperiään instrumenttien säestyksellä. Sitähän voiskin mennä mökille perjantaina ja siirtyä lauantai-illaksi Hämeenlinnaan hevimiesten juoppo seuraksi. Täytyypä harkita vakavasti.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Ämyyn meen

Aina niiden kaljalupien kanssa on ollut pientä kahnausta ja ymmärtääkseni aina ne on kuitenkin saatu. Miksei saataisi nytkin, kyseessä on kuitenkin peace and love -tyyppinen festivaali, jossa viina ei aiheuta vihanpurkauksia. Tämän painakoot sitten päähänsä NEKIN JANNUT, JOTKA PARI VUOTTA SITTEN HEITTIVÄT PEITSAMOA PULLOLLA!

Perjantaille olisi ohjelmaa ervan mainitseman Sircuksen lisäksi myös Katuman lavalla, nimittäin Suurlähettiläät. En sitten tiedä, miten toimii poppibändi tanssilavaympäristössä. Onko Katumalla ollut ennen vastaavaa, katumalaiset ja turenkilaiset täsmentäkääpä?

Lauantaina suurimmat odotukset kohdistuvat Kari Peitsamon mahdollisesti esittämään kappaleeseen "Viiala". Se on kaunis. Illemmalla Viikate mättää synkkää tangoaan. Kiinnostavaa nähdä elävänä. Kuten myös Liekki, joka TV-ruudusta kuultuna sai minulle aikaan lupaavan "ihan jees" -reaktion.

Siinä vaiheessa kun päässäkin soi, voivat halukkaat jatkis-naamat siirtyä Parolantielle parvekkeelle vaihtoaitoon. Tarjolla popin pullistamille lihaksille kiekkovarusteiden pukemismahdollisuus, sekä kevyempää kesäpöljää. Jälkimmäistä tosin enää niukahkosti jäljellä, mutta ehkä sieltä kuitenkin tuopilliset saadaan herutettua. Yöhuvitusmahdollisuuksina näkisin ohjessäännönmukaisten discoteekkien lisäksi anustappivapaan Hälläpyörän, jossa soittaa Pelle. On aina hauska kuulla, kun Pelle laulaa stadin slangilla "tyyli" tarkoittaen sitä mikä puissa suhisee.

Retkibanaanit mukaan, lisäpisteitä saa Reilun kaupan banaaneista!
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Ämyyn meen

Viestin lähetti Tilatiili
Perjantaille olisi ohjelmaa ervan mainitseman Sircuksen lisäksi myös Katuman lavalla, nimittäin Suurlähettiläät. En sitten tiedä, miten toimii poppibändi tanssilavaympäristössä. Onko Katumalla ollut ennen vastaavaa, katumalaiset ja turenkilaiset täsmentäkääpä?
Poppibändeistä en tiedä, mutta ainakin ryyppäys- ja rytinäorkesteri Popeda toimi tässä männäsuvena Katumalla varsin muhevasti. Mikään ei sinänsä estä Suurlähettiläitäkään toimimasta...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Re: Ämyyn meen

Viestin lähetti Tilatiili
viina ei aiheuta vihanpurkauksia. Tämän painakoot sitten päähänsä NEKIN JANNUT, JOTKA PARI VUOTTA SITTEN HEITTIVÄT PEITSAMOA PULLOLLA!


Lauantaina suurimmat odotukset kohdistuvat Kari Peitsamon mahdollisesti esittämään kappaleeseen "Viiala". Se on kaunis.

Retkibanaanit mukaan, lisäpisteitä saa Reilun kaupan banaaneista!

NI! Itse odottelen herran esiintymistä taaskin vsi kielellä. Josko ilmoille kajahtaisi CCR/Peitsamo-kappale"Wellamo laiva meitä vie". Tai jotain sinnepäin. Myös "Rentturock" olisi poikaa.

Retkibanaanista saa hyvät kicksit. Näitä ei kuitenkaan saa käyttää Juho Juntusen sarjakuvista tuttuun tyyliin. Tai, miksei saisi? Alas turhat tabut! Banaania... poskeen?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Ämyyn meen

Viestin lähetti Tilatiili
Onko Katumalla ollut ennen vastaavaa, katumalaiset ja turenkilaiset täsmentäkääpä?
Master God tuossa jo mainitsikin Popedan, mutta itse olen käynyt Katumalla seuraamassa Dingon korvikkeen, eli YÖ-yhtyeen ja Ässä-fani Olli Lindholmin suorittaman musiikillisen spektaakkelin. Hyvin 'toimi' myös heidän soitantansa Katuman aina niin kaunihissa maisemissa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Ämyyn meen

Viestin lähetti Tilatiili
Perjantaille olisi ohjelmaa ervan mainitseman Sircuksen lisäksi myös Katuman lavalla, nimittäin Suurlähettiläät. En sitten tiedä, miten toimii poppibändi tanssilavaympäristössä. Onko Katumalla ollut ennen vastaavaa, katumalaiset ja turenkilaiset täsmentäkääpä?

Niin, onhan tuolla Suomen suven sutjakkaalla tanssilavalla pyörähtänyt useammanlaisia poppisoittoryhmiä. Ja hyvin ovat toimineet.

Ja sitä voisin vielä tähdentää, että oikeastaan tuo lava sijaitsee lähimpänä Harvialaa, tuota Suomen ylimystön aluetta, josta useampikin suurmies ponnistaa maailmalle.

Että silleen...
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Mekin tullaan paikalle koko perheen voimalla mikäli vettä ei sada ihan tajuttomasti.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Ämyyn meen

Viestin lähetti Rontti
Master God tuossa jo mainitsikin Popedan, mutta itse olen käynyt Katumalla seuraamassa Dingon korvikkeen, eli YÖ-yhtyeen ja Ässä-fani Olli Lindholmin suorittaman musiikillisen spektaakkelin. Hyvin 'toimi' myös heidän soitantansa Katuman aina niin kaunihissa maisemissa.

Väkeä ei paikalla ollut turhan paljoa. Lisäksi Olli jätti sieluuni ikuiset arvet. Menin nöyränä poikana keikan jälkeen pyytämään nimmaria ja koska itselläni ei kynää ollut, käskin/pyysin Ollia sellaisen jostain hankkimaan. Noh, johonkin se Olli lähtikin ja innoissani odotin Ollin nimmaria. Seuraavaksi näkyikin auton perävalot.

Jos joku näkee Ollia, niin sanookaa, että Katuman lavalla vielä odottaa eräs nimmarinpyytäjä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Ämyyn meen

Viestin lähetti Tilatiili
....kyseessä on kuitenkin peace and love -tyyppinen festivaali, jossa viina ei aiheuta vihanpurkauksia.


Perjantaille olisi ohjelmaa ervan mainitseman Sircuksen lisäksi myös Katuman lavalla, nimittäin Suurlähettiläät. En sitten tiedä, miten toimii poppibändi tanssilavaympäristössä. Onko Katumalla ollut ennen vastaavaa, katumalaiset ja turenkilaiset täsmentäkääpä?

Siinä vaiheessa kun päässäkin soi, voivat halukkaat jatkis-naamat siirtyä Parolantielle parvekkeelle vaihtoaitoon. Tarjolla popin pullistamille lihaksille kiekkovarusteiden pukemismahdollisuus, sekä kevyempää kesäpöljää.


Niin, itsekin olen nähnyt Ämy-tilaisuuden siten, että ko. paikassa on läsnä sellainen hyvä spritti ja hippihiipparointimeininki vahvistettuna punkahtavalla asenteella.

En saa juuri nyt päähäni, että olisin koskaan nähnyt em. paikassa edes mitään isompaa kärhämää. Naisen sukupuolielimen olen kylläkin nähnyt takavuosina tahattomasti em. paikassa. Kyseinen tötteröntuulettaja luuli ilmeisesti olevansa hyvässäkin piilossa kustessaan kiviaidan päältä. Itse näkisin kyllä, että ko. värkki oli suorastaan korotettu jalustalle, lieko sitten ollut joku roturömpötti, en tiedä.
Männä suvena luulen nähneeni rakkauden puutarhassa seikkailevan pariskunnan aivan siellä mäen alla, järven rannassa. En tohtinut jäädä tuijottamaan, mutta voisin melkein vannoa, että pusikon lomasta vilkkui ylösalas liikkuva perse. Siihen en ota kantaa, oliko kyseessä heteropari, luultavasti tai ainakin toivottavasti.

*

Katuman lavahan on paikkana sellainen ohjesäännönmukainen tanssilava, makkarakojuineen ja manneineen. Olen ollut ainakin Popedaa katsomassa ko. paikassa. Meno on kiitettävä.

Mitä taas tulee Katuman lavan perjantai-illan esiintyjään, sanoisin, että itse en lähde moista akkojen ja radionovakansalaisten bändiä katsomaan.

Sirkuksessa sitä vastoin tarjoillaan perjantaina alanmiesten musiikkia kun lauteilla könyää The 69 eyes. Ainoa miikka ko. bändissä on siinä, että se on tzzadista, oikeastaan siis aika isokin miikka, joskin ulkomusiikillinen, eli tässä tapauksessa lieventävä.

*

Lauantai-illan huumassa näkisin perustelluksi tulla norkoilemaan Parolantien bulevardin varteen, etenkin jos paikalla saa Pöljääpoikaa. Tähän täytyy vielä kuitenkin asettaa se varaus, etten joudu heinähommiin, koska muussa tapauksessa suvun lehmät näkevät talvella nälkää ja sitä en humaanina ihmisenä mielellään ko. paskahännille suo.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Re: Ämyyn meen

Viestin lähetti ervatsalo
Lauantai-illan huumassa näkisin perustelluksi tulla norkoilemaan Parolantien bulevardin varteen, etenkin jos paikalla saa Pöljääpoikaa. Tähän täytyy vielä kuitenkin asettaa se varaus, etten joudu heinähommiin, koska muussa tapauksessa suvun lehmät näkevät talvella nälkää ja sitä en humaanina ihmisenä mielellään ko. paskahännille suo.

Notta, varmaan voisimme ottaa tällaisen ns. yhteistoimintaharjoituksen, kun kerran tuo MGkin horjuu paikalle. Mutta siitä tarkemmin myöhemmin.

Ja jos uhkaa tuo joutuminen heinähommiin, niin voidaan pistää nuo PHt lihoiksi, jotta myös nälältä säästymme. Jano hoituu muulla. Nimim. täydellinen teurastaja.

Että silleen...
 

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Tämänpäiväinen Kaupunkiuutiset kertoo että anniskelulupa on kunnossa ja tänä vuonna se on saatu jopa ajoissa hoidettua.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jostain syystä eksyin Ämyyn ensimmäisen kerran vasta viime vuonna. Meininki oli hulppea vesisateesta huolimatta, joten pakko mennä myös tänä vuonna. Corruption Inc., Liekki ja Viikate kiinnostavat eniten. Tosin eihän ne yhtyeet tärkeitä ole, vaan kunnon kumara.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Villakoiran ydin

Viestin lähetti Prookie
Tosin eihän ne yhtyeet tärkeitä ole, vaan kunnon kumara.

Niin, siinäpä se rock-tapahtumien perusidea tulikin. Toinen tärkeä on tissien tiirailu.

Täältä tähän
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Ämy 2003

Viestin lähetti wilco
Taidanpa minäkin raahata luuni paikalle.

Että silleen...

Itsekin tässä harkitsen vakavasti kyseiseen tapahtumaan osallistumista. Täten kysyisinkin wilcolta, notta millä ja milloin olet menossa Hämppylinnaa lauantaina? Ja lähdethän Kuninkaiden laaksosta?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Re: Re: Ämy 2003

Viestin lähetti Jomppa
Itsekin tässä harkitsen vakavasti kyseiseen tapahtumaan osallistumista. Täten kysyisinkin wilcolta, notta millä ja milloin olet menossa Hämppylinnaa lauantaina? Ja lähdethän Kuninkaiden laaksosta?

Käyn jo aikaisemmin aamupäivällä tuolla suurkaupungin suunnalla, mutta voisin hyvinkin pyörähtää vielä Kuninkaiden laaksossa tuossa puolen päivän aikaan. Mikäs olisi sopiva aika?

Että silleen...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Re: Ämy 2003

Viestin lähetti Jomppa
Itsekin tässä harkitsen vakavasti kyseiseen tapahtumaan osallistumista.

Niin, ja tuleeko kysymykseen myös vakava humala?

Täältä tähän
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Re: Re: Re: Ämy 2003

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, ja tuleeko kysymykseen myös vakava humala?

Täältä tähän

En lähtisi tuolle vakavan humalan linjalle ollenkaan. Jospa otettaisiin sellainen hilpeä humala...

Lähdenpä himaan, soittele Jomppa...

Että silleen...
 
Viimeksi muokattu:

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Re: Re: Ämy 2003

Viestin lähetti wilco
En lähtisi tuolle vakavan humalan linjalle ollenkaan. Jospa otettaisiin sellainen hilpeä humala...

Että silleen...

Hilpeä tai vakava humala. So not. Ympärillä näkyy kuitenkin vetävän näköisiä jannuja ja kaiken lisäksi joka puolella on pursiseurankokouksia. Tilannetta pahentaa entisestään, että vietän syntymäpäiviäni sunnuntain puolella, joten varatkaa raketteja.

Niin ja tuohon wilcon aikaisempaan viestiin vastaten, niin mä olen ihan koska tahansa valmis tappamaan ja raiskaamaan, jos isänmaa sitä vaatii.

Kerpele ja säätiedot lupaa +14 (vesisadetta)

Erva: Lue yv
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ämyn avausklubilla Sirkuksessa tuli käytyä tsekkaamassa 69 Eyes. Loppujen lopuksi aika yksitoikkoinen setti. Livenä hyvin huomaa, että yhtyeen biisit ovat lähes kaikki samasta puusta veistettyjä.

Kai se pitää kohta pussikaljojen kanssa lähteä Kaupunginpuistoon, tässähän alkaa muuten selviämään.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kari Peitsamo -3 tuntia. Vielä ehdit.

Eikä Traktoreiden Laaksossa sada edes vettä. Ämyyn mars koko palstakansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös