Moonshine Man
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Mä katsoin samalla tavalla, viimeinen isku osuu haaroväliin.Omilla puusilmilläni olen videolta näkevinäni Ässien pelaajan viimeisen mailannostoyrityksen tapahtuvan Revon haaroväliin.
Edit. Korostan nyt erityisesti tuota puusilmäisyyttä. Kyllähän videolla näkyy vähän erikoinen horjahduskin ennen tuota puusilmien näkemää tapausta.
Itse en kuitenkaan nyt tästä panikoisi. En yhtään tarkoita nyt väheksyä Repoa tällä hetkellä, tai ylipäätään Lukko-urallaan - olen kirjoittanut useastikin palstalle, että kyseessä on omiin silmiin yksi merkittävimpiä 2010-20-lukujen Lukko-miehiä - mutta mielestäni pelillinen panos ei ole pitkään aikaan ollut ihan niin terävää, kuin olisi voinut olla. Antaisin itse nyt Repolle kaikessa rauhassa lepoa ja ykkösketju esim. Jandric-Morand-Ylitalo-muotoon, Saarela sitten takaisin Ruåttin veljesten kanssa. Tai siis Saarela ja Morand miten päin nyt valmennus haluaakaan. Ei ketjuja tarvitse suuremmin sekoittaa, Lukolla löytyy sekä reservimiehistöstä että junnuista useampi varmasti nälkäinen laituri kokeilemaan.
Mites toi helmikuun U20-sarjan paras pelaaja, rightin laituri Leo Tuuva? Olisiko täydellinen hetki antaa kokeilla?