Äijänsuon sairastupa 2024–2025

• 62 449
  • 232

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Omilla puusilmilläni olen videolta näkevinäni Ässien pelaajan viimeisen mailannostoyrityksen tapahtuvan Revon haaroväliin.

Edit. Korostan nyt erityisesti tuota puusilmäisyyttä. Kyllähän videolla näkyy vähän erikoinen horjahduskin ennen tuota puusilmien näkemää tapausta.
Mä katsoin samalla tavalla, viimeinen isku osuu haaroväliin.

Itse en kuitenkaan nyt tästä panikoisi. En yhtään tarkoita nyt väheksyä Repoa tällä hetkellä, tai ylipäätään Lukko-urallaan - olen kirjoittanut useastikin palstalle, että kyseessä on omiin silmiin yksi merkittävimpiä 2010-20-lukujen Lukko-miehiä - mutta mielestäni pelillinen panos ei ole pitkään aikaan ollut ihan niin terävää, kuin olisi voinut olla. Antaisin itse nyt Repolle kaikessa rauhassa lepoa ja ykkösketju esim. Jandric-Morand-Ylitalo-muotoon, Saarela sitten takaisin Ruåttin veljesten kanssa. Tai siis Saarela ja Morand miten päin nyt valmennus haluaakaan. Ei ketjuja tarvitse suuremmin sekoittaa, Lukolla löytyy sekä reservimiehistöstä että junnuista useampi varmasti nälkäinen laituri kokeilemaan.

Mites toi helmikuun U20-sarjan paras pelaaja, rightin laituri Leo Tuuva? Olisiko täydellinen hetki antaa kokeilla?

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko vaan editoitu tuo klippi, vai oikeastiko Ässien fanikulmaus hurrasi kun Repo talutettiin koppiin? Ihan kohtalaisen mautonta jos näin tosiaan oli.

Ei ole. Kuvasivat koppiin talutettavaa Repoa mediakuutiolla ja koko fanikulmaus hurrasi täyteen ääneen. Kai se jostain piti ilonsa repiä kun muuten ottivat viikonloppuna kaksi tuntia turpaan.

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Jandric näytti linkuttavan jalkaa kun kävelivät ulkkariporukalla Vanhaan Raumaan syömään. Liekö ottanut treeneissä osumaa. Ei vaikuttanut miltään vakavammalta ja toivottavasti onkin kunnossa JYP-otteluun.

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Lukkohan ei enää tiedottele loppukauden aikana loukkaantumistilanteesta.
Eli sit ollaan vaan arvailujen varassa, toki kyllä näistä jotain kautta aina tieto tulee…
Toiveena et Repo ja iso-G pelikunnossa kun maljasta pelataan..

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Jandric näytti linkuttavan jalkaa kun kävelivät ulkkariporukalla Vanhaan Raumaan syömään. Liekö ottanut treeneissä osumaa. Ei vaikuttanut miltään vakavammalta ja toivottavasti onkin kunnossa JYP-otteluun.
Niin linkutti muuten Stenqvistikin lauantaipäivällä. Pelasi kuitenkin illan pelissä.

Kyllä siellä varmaan vähän yhdellä sun toisella on pienempää ja varmaan pikkuisen suurempaakin vammaa. Sitten aina pelipäivänä katsotaan, kuka pukee illan peliin.

Pääsy neljän joukkoon voidaan varmistaa jo keskiviikkona. Peluuttaisin itse vain niitä terveimpiä viikonloppuna. Siitä sitten toipumaan kohti puolivälieriä.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No jos Revon kausi olisi paketissa, niin kai se nyt sentään ilmoitettaisiin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy