Äijänsuon sairastupa 2022–2023

  • 77 055
  • 364

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei muuta ko puhelua Liigalle ja siirretään viikonlopun pelit.
Emme ole samassa asemassa kuin Tappara.
Ja sitäpaitsi, jos ottelu siirretään niin menettäisiin Lukon tänään saama etu Ilveksen otteluruuhkasta.

Eiköhän kuitenkin kokoonpano ole tänään pitkälti tuo eilen treeneissä nähty rosteri.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Länsi-Suomessa Sahlstedt sanoo, että Fontaine on toivottavasti ensi viikolla mukana. Nykyisen poissaolon syyksi olen kuvitellut flunssaa, mutta Sahlstedtin mukaan syy on "pieni mutta kiusallinen vamma". Ei tuo vamma oikein flunssaa kuvaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Länsi-Suomessa Sahlstedt sanoo, että Fontaine on toivottavasti ensi viikolla mukana. Nykyisen poissaolon syyksi olen kuvitellut flunssaa, mutta Sahlstedtin mukaan syy on "pieni mutta kiusallinen vamma". Ei tuo vamma oikein flunssaa kuvaa.
Se on se wanha tuttu sormiflunssa.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Hakulinen toistaiseksi pois kokoonpanosta. Positiivisena tuon voi lukea, että paluu lähenee. Satakuntalaisena taasen, että takapakkia tullut ja paluu viivästyy.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Hakulinen toistaiseksi pois kokoonpanosta. Positiivisena tuon voi lukea, että paluu lähenee. Satakuntalaisena taasen, että takapakkia tullut ja paluu viivästyy.
Vähän positiivisempi lähestymiskulma nyt hei, camoon.
Kokoajan Hakulisen kohdalla noissa viikkoraporteissa on muistaakseni ilmoitettu juurikin noin mutta sitten taas Kuosmasen kommenteissa yms on puhuttu joulu-vuodenvaihde ajanjaksosta.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Ketjun otsikosta poiketen mutta em. liittyen: Missä Raumalla vedetään porrastreenejä? Minä kun olen ollut Raumalta poissa jo 52 vuotta.... Mutta Lukko on aina mulle ainoa oikea jääkiekkojoukkue.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ketjun otsikosta poiketen mutta em. liittyen: Missä Raumalla vedetään porrastreenejä? Minä kun olen ollut Raumalta poissa jo 52 vuotta.... Mutta Lukko on aina mulle ainoa oikea jääkiekkojoukkue.
Lähdepellolla on ainakin uudehkot portaat. Lukon pelaajat taitavat näitä tehdä Kivikylän Areenan katsomoissa, ainakin jossain yhteyksissä, mutta varmaa tietoa mulla ei ole.

Muoks.
Ja tuolta Kaupungin sivuilta löytyy uutinen vuodelta 2018 kuvan kera Lähdepellon kuntoiluportaista.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ketjun otsikosta poiketen mutta em. liittyen: Missä Raumalla vedetään porrastreenejä? Minä kun olen ollut Raumalta poissa jo 52 vuotta.... Mutta Lukko on aina mulle ainoa oikea jääkiekkojoukkue.

Ainakin 2020 kesällä vetivät harjoitushallin puoleisissa portaissa ja olivat potkupallohallissa reenaamassa muuten.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Lähdepellolla on ainakin uudehkot portaat. Lukon pelaajat taitavat näitä tehdä Kivikylän Areenan katsomoissa, ainakin jossain yhteyksissä, mutta varmaa tietoa mulla ei ole.

Muoks.
Ja tuolta Kaupungin sivuilta löytyy uutinen vuodelta 2018 kuvan kera Lähdepellon kuntoiluportaista.

OK. Kiitos hieman on pieniä Tampereen Pispalan "Tahdon portaisiin"; 126 porrsta, 70m ja korkeusero 22. MUtta hienoa kun Lähdepellolle on nuo saatu. Itse juoksin siellä kuntoni ennen portaita. Ja talvella siinä oli mäki jota kutsuimme "Holmenkolleniksi" - sitä ei joka poika uskaltanut laskea. Minä tulin :) Se ei ollut se loivahko mäki mistä aiemmin tuli latu vaan siihen poikkipäin etelään katsoen vasemmalla :)
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
OK. Kiitos hieman on pieniä Tampereen Pispalan "Tahdon portaisiin"; 126 porrsta, 70m ja korkeusero 22. MUtta hienoa kun Lähdepellolle on nuo saatu. Itse juoksin siellä kuntoni ennen portaita. Ja talvella siinä oli mäki jota kutsuimme "Holmenkolleniksi" - sitä ei joka poika uskaltanut laskea. Minä tulin :) Se ei ollut se loivahko mäki mistä aiemmin tuli latu vaan siihen poikkipäin etelään katsoen vasemmalla :)
Ja nekin Pispalan portaat ainakin Niäminen veti lisäpainoilla. "Hullu, ihan hullu", sanoi joku treenikaveri sen ajan Tapparassa Ville Niemisestä.

edit. Aika ennen Niemisen Pohjois-Amerikan uraa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ja nekin Pispalan portaat ainakin Niäminen veti lisäpainoilla. "Hullu, ihan hullu", sanoi joku treenikaveri sen ajan Tapparassa Ville Niemisestä.

edit. Aika ennen Niemisen Pohjois-Amerikan uraa.
Jutila? Näyttää edelleen treenavaan lisäpainojen kanssa portaita (Nokia Areenan).
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Länsi-Suomen mukaan Fontaine oli eilen käynyt jäällä varovasti kokeilemassa. Huominen peli tulee liian pian, mutta erittäin pieni mahdollisuus on olemassa että hän olisi viikonlopun peleissä mukana.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Itse juoksin siellä kuntoni ennen portaita. Ja talvella siinä oli mäki jota kutsuimme "Holmenkolleniksi" - sitä ei joka poika uskaltanut laskea. Minä tulin :) Se ei ollut se loivahko mäki mistä aiemmin tuli latu vaan siihen poikkipäin etelään katsoen vasemmalla :)

Taidat puhua siitä mäestä, joka sijaitsee entisen(?) jousiampumaradan välittömässä läheisyydessä? No, siinä mäessä tuli maitohapot suuhun asti, erittäin vittumainen kaltevuus muuten, enkä tainnut sitä koskaan suksilla laskea. Tai nousta.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Tällä hetkellä taitaa vain Suni olla pitkäaikaispotilaana toipumassa.

Kaikki muut kunnossa tai ainakin reeneissä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aina pelottaa avata tämä ketju.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Tai siis "tyhjä", Suni tuskin on pelikuntoinen mutta häntä ei muistaakseni ole edes viime aikoina raportoitu tuohon sairastupalistaukseen.

Lukko ei saikkulistalle laita kuin nämä tiedotetut loukit. Ei kuumeita, lunssia jne.

Suni tilanne sinänsä vähän samantyyppinen kuin Padalla oli Ruuttun kanssa. Monesti ollut reenaamassa ja paluu liki, mutta takapakkia tullut kropan kanssa. Viitannee ylikuntoon/kropan ylirasitustilaan tai pitkäaikaisoireet jostain muusta taudista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös