Toivottavasti ei ole ranteesta luita poikki ja 2-3kk sairasloma/kuntoutus edessä. Joutuu Kalle etsimään sen merilohen lisäksi kirjolohenkin.Somppi tutkimuksissa. Pelikunto selviää ennen keskiviikon peliä.
Toivottavasti ei ole ranteesta luita poikki ja 2-3kk sairasloma/kuntoutus edessä. Joutuu Kalle etsimään sen merilohen lisäksi kirjolohenkin.Somppi tutkimuksissa. Pelikunto selviää ennen keskiviikon peliä.
Olisiko ollut Ervasti.Kuka otti damagea keskialueella? Lipui hitaasti vaihtoon sen jälkeen...
Kuulemma Karjalainen. Toivottavasti ei käynyt pahemmin.Kuka otti damagea keskialueella? Lipui hitaasti vaihtoon sen jälkeen...
Huomasin saman, olin katsovinani että olisi Karjalainen, joka pelasi vielä erän lopussa.Kuka otti damagea keskialueella? Lipui hitaasti vaihtoon sen jälkeen...
Karjalainen, oli tuon jälkeen vielä kentällä, uskaltaisin sanoa ettei syytä huoleen.Kuka otti damagea keskialueella? Lipui hitaasti vaihtoon sen jälkeen...
Jep, niskojaan pyöritteli penkillä mutta pelasi vielä viimeisen vaihdon, eli tuskin mitään pahempaa.Karjalainen, oli tuon jälkeen vielä kentällä, uskaltaisin sanoa ettei syytä huoleen.
Paikan päällä myös. Ei tosta parin viikon huilillaPahalta näytti täällä paikanpäälläkin oltuna. Ei pystynyt varaamaan jalalle yhtään.
Stadista kuultuna polvi män paskaksi. Ei taida Antista olla pelimieheksi vähän aikaa. Mutta toivottovasti olen/mme väärässä.
Sopasen kausi ja käytännössä samalla ura tais päättyä Joulukuussa 2019 loukkaantumiseen, tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Lisäksi Pospisil oli n. 2,5kk sivussa loukin takia mestaruus kaudella. Muita ei kyllä tuu nyt mieleen viime kausilta, jos Jukurin mysteeristä vammaa ei lasketa.Tuli muuten mieleen, että Lukko on tainnut sitten Vahalahden sormen selvitä ilman mitään 3+kk saikkuja kauden aikana? Vai missaanko jonkun. Pikemminkin selvitty luultua vähemmällä ja Slovacek-tyyppisillä ihmeparantumisilla.
Ei siis ole tarkoitus jinxata tms.
Juu, 1,5 kuukautta oli Repo pois siinä kohtaa.Repo missas viime kauden alusta aika paljon, mut ei nyt ihan koko syksyä.
Nuoren urheilijan kohdalla ei noin tulla toimimaan.Luultavasti siis kyseessä on polvivamma. Ensin katsotaan varmaan millaiseen iskuun polvi saadaan kuntoutuksella ja sen jälkeen päätös mahdollisesta leikkauksesta. Paras olisi, jos jalka saadaan parsittua pelikuntoon esim. tuen avulla ja tarvittaessa leikkaus vasta kauden jälkeen.