Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Aikeeni olivat hyvätNyt tämä nainen on harmissaan myös itsellensä koituneesta harmista.
– En ole halunnut loukata ketään ja pahoittelen tilanteen kehittymistä ja aiheutunutta harmia, jota olen joutunut nyt myös itse kohtaamaan. Asia on saanut valtavat mittasuhteet somessa ja lisäksi asiaa on virheellisesti vatvottu jopa valtakunnallisessa radiossa.
Tämäkin oli hyvä:
– Olen yksityisyrittäjä ja nyt myös minun mainettani tahrataan. Aikeeni asiassa olivat hyvät, mutta ihminen voi myös inhimillisesti erehtyä. Ja nyt asioita vääristellään.
Puhuu kun ihmisten pitäisi pyytää häneltä anteeksi. Perus minäminäminä ihminen. Ihan oikeen että saa rapaa niskaan ja olan takaa, jospa seuraavan kerran mietityttäs hieman.
Linkki ksml:n uutiseen uutiseen
Somessa raivotaan nyt pedofiilistä varoittaneelle äidille, joka erehtyi henkilöstä: "Aikeeni olivat hyvät, ja nyt asioita vääristellään"
Some tuomitsi
Pienen lapsen äiti
Huolestunut äiti
En ole halunnut loukata ketään.
Kukkuu. Ainut joka tässä on jotain tuominnut, on tämä kyseinen nainen. Oikeasti en edes ylläty, jos tuo alkaa saamaan jotain tuki -ja tsemppiviestejä. Todellakin erittäin outo suunta, mitä tuolla somen rinkirunkkausryhmissä voidaan saada aikaan.