Äänestys: Treidit PS3: Kevätliigaan?

  • 2 982
  • 26

Treidit PS3: Kevätliigaan?

  • Kyllä

    Ääniä: 25 51,0%
  • Ei

    Ääniä: 24 49,0%

  • Äänestäjiä
    49

Snagari

Jäsen
Eli haluatko treidit mukaan Kevätliigaan?

Itse äänestin siis kyllä vaihtoehtoa.

Laittakaa tosiaan tähän vielä kommenttina kumpaa äänestitte niin voin suorittaa tarkistuslaskennan sitä kautta.
 
Viimeksi muokattu:

RDivis

Jäsen
Mielellään ei.. Ei sillä, että Atlanta olisi jotenkin niin rautainen sakki, ettei tarvitsisi. Mutta meikäläisen taidoilla onnistuisin häviämään treideissä joita mulle "suositeltaisiin" :)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Äänestin KYLLÄ, heitin kolikkoa kun se on minulle sama onko vaihdot vaiko ei. :)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ei. Vaikkakin Carolinastani ulostetaan kaikki pelaajat par'aikaa.
Pelkään että treideistä aiheutuu helvitinmoinen viestitulva ja sekasorto. Vahvasti näyttää siltä, että ne on kuitenkin tulossa mukaan.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Ehdottomasti kyllä. Toki asiaan vaikuttaa se, että pelaan joukkueella jossa on erittäin hyvää kauppatavaraa yhdellä osastolla ja puutteita kaikilla muilla osastoilla.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
OE3 on maailman rumin jääkiekkoilija

Sidney Crosby EI jäädy kovan paikan tullen, kuten mmrj

Color line testing 1 2 3 1 2 3

We are the robots We are load with batteries Now we're full of energy
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Täältä kyllä, ja takaraja voisi olla kaksi viikkoa aloituskiekosta.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ymmärrä hevon *****a mitä tässä kysytään, mutta koska olemme testialueella, uskaltanen vastata. Ja minähän vastustan periaatteessa kaikkea, joten jyrkkä EI myös tähän kysymykseen.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Laitoin jo aikasemmin kyllä, kun se nyt oli ihan sama. Onhan jotain uutta ja erilaistakin sitten tässä liigassa.
 

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Joka paikkaan sopii lause "asiasta en tiedä, mutta vastustan", joten oon kyllä tässäkin oikeesti "ein" kannalla. Mää tyytyisin ihan niihin virallisiin kokoonpanoihin. Tosin, kun kerran jaat näyttäis voittavan, niin tokihan tyydyn enemmistön päätökseen. t. vankkuuverin kanuski
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös