Joku toimii jossain paremmin kuin muualla. Jos ei koita niin ei voita. Nyt on jo tullut selväksi ettei Pikkaraisella voiteta. Esim. NHL:ssä Nashville kenki Lavioletten ja otti omasta mielestäni paskemman, juuri kenkää saaneen Hynesin tilalle. Ihan vain vaihtamisen vuoksi koska nykymeno ei johda mihinkään. On uskallettava myöntää riittävän aikaisin että projekti on kusahtamassa.
Se vaan häviää. Niinkuin Kivellä; mestaruuksia, ennakkosuosikkina kauteen ja kenkää. Harvoin nykyään pitkät projektit Scotty Bowman-tyyliin enää toimivat. Toronto yritti sitä Babcockin kanssa; kenkää.Mihin se taito on nyt yhtäkkiä hävinnyt?
Joku toimii jossain paremmin kuin muualla. Jos ei koita niin ei voita. Nyt on jo tullut selväksi ettei Pikkaraisella voiteta. Esim. NHL:ssä Nashville kenki Lavioletten ja otti omasta mielestäni paskemman, juuri kenkää saaneen Hynesin tilalle. Ihan vain vaihtamisen vuoksi koska nykymeno ei johda mihinkään. On uskallettava myöntää riittävän aikaisin että projekti on kusahtamassa.
Valmentaja heti ulos.
Valmentaja heti ulos.
Mä oon tähän mennessä ollu sitä mieltä, että kaikesta huolimatta ei vielä ulos. Mutta nyt kun tota päätöntä räpellystä kattoo, ni enpä tiedä enää.
Miten voi noin huonosti vetää?
@Lätty-ylämummo Totta puhuen olen erittäin kyllästynyt puhumaan koko aiheesta. Kysyit miksi negailen ja vastasin. Taas oltiin alkutilanteessa. Sovitaanko niin että molemmat haistaa vitun ja puhutaan jostain muusta? Tai mikä parempaa, ei puhuta mistään...