Äänestys: Pitäisikö Jarno Pikkaraisen saada potkut?

  • 10 321
  • 113

Pitäisikö Jarno Pikkaraisen saada potkut?

  • Kyllä

    Ääniä: 15 9,2%
  • Ei

    Ääniä: 104 63,8%
  • Kyllä ja Joonas Tanskalle myös kenkää

    Ääniä: 6 3,7%
  • Pelkästään Joonas Tanska pihalle

    Ääniä: 11 6,7%
  • Kaikille kenkää

    Ääniä: 12 7,4%
  • Vaihdetaan Raimo Summaseen

    Ääniä: 15 9,2%

  • Äänestäjiä
    163
  • Poll closed .

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joku toimii jossain paremmin kuin muualla. Jos ei koita niin ei voita. Nyt on jo tullut selväksi ettei Pikkaraisella voiteta. Esim. NHL:ssä Nashville kenki Lavioletten ja otti omasta mielestäni paskemman, juuri kenkää saaneen Hynesin tilalle. Ihan vain vaihtamisen vuoksi koska nykymeno ei johda mihinkään. On uskallettava myöntää riittävän aikaisin että projekti on kusahtamassa.

Niin että vaihdetaan vaihtamisen vuoksi, mitenhän tää on toiminut esim Edmontonissa jossa valmentajahistoria on about samanlainen kuin meillä viimeisen 10 vuoden ajalta.

Josko nyt vihdoinkin alettais antamaan aikaa näille valmentajille. Niin se Stögökin kakkoskaudellaan vei meidät finaaleihin, joka palkittiinkin sitten seuraavalla kaudella ”potkuihin”. Ekan kauden jälkeen täällä huudeltiin Sheddenien yms perään ja miten kävikään seuraavalla kaudella.

Ja ei, en ole myöskään tyytyväinen peli-ilmeeseen viimeisen kuukauden aikana
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Mihin se taito on nyt yhtäkkiä hävinnyt?
Se vaan häviää. Niinkuin Kivellä; mestaruuksia, ennakkosuosikkina kauteen ja kenkää. Harvoin nykyään pitkät projektit Scotty Bowman-tyyliin enää toimivat. Toronto yritti sitä Babcockin kanssa; kenkää.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hienosti HIFK kyllä taistelee vajaalla kokoonpanolla. Taas olisi tarpeeksi paikkoja johtaa tätä vaikka 3-1. Tosin monen mielestä toi Leskisen äskeinen paikkahan ei ole maalintekopaikka... ja tähän hymiö.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
@Lätty-ylämummo Totta puhuen olen erittäin kyllästynyt puhumaan koko aiheesta. Kysyit miksi negailen ja vastasin. Taas oltiin alkutilanteessa. Sovitaanko niin että molemmat haistaa vitun ja puhutaan jostain muusta? Tai mikä parempaa, ei puhuta mistään...
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joku toimii jossain paremmin kuin muualla. Jos ei koita niin ei voita. Nyt on jo tullut selväksi ettei Pikkaraisella voiteta. Esim. NHL:ssä Nashville kenki Lavioletten ja otti omasta mielestäni paskemman, juuri kenkää saaneen Hynesin tilalle. Ihan vain vaihtamisen vuoksi koska nykymeno ei johda mihinkään. On uskallettava myöntää riittävän aikaisin että projekti on kusahtamassa.

Näin on, vaikka itse en Kiveä meille toivokaan. Pelkästään nykyisistä liigavalmentajista löytyisi helposti puolentUsinan båverran parempia valmentajia, kuin Pikkarainen. Miksi meillä on Top3 budjetti, Top3 pelaajamateriaali, mutta keskinkertainen valmennus? Näiden kundien valmentamiset on jos nähty. Tässähän mennään jo kohti Selin-Pikkarainen tiimin kolmannen vuoden loppua. Neljättä ei enää tarvita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Musan Salama, Ulvilan Pesä-veikot, Arsenal
Mä oon tähän mennessä ollu sitä mieltä, että kaikesta huolimatta ei vielä ulos. Mutta nyt kun tota päätöntä räpellystä kattoo, ni enpä tiedä enää.

Miten voi noin huonosti vetää?

Juurikin tämä. Tän takia meinasin, että olis vielä tän ja huomisen pelin voinut katsella, mut nyt mielellään jättäis tähän iltaan...Pekka Kaukalo saa halutessaan olla eri mieltä, mutta oon sitä mieltä, että tämä projekti olisi hyvä pistää jäihin nyt heti tänään iltana ja päästä uusin voimin huomiseen tai viimeistään huomisen jälkeen...

Jopa SaiPa saattaa viedä muuten Nordikselta pisteet.
 
Suosikkijoukkue
IFK
@Lätty-ylämummo Totta puhuen olen erittäin kyllästynyt puhumaan koko aiheesta. Kysyit miksi negailen ja vastasin. Taas oltiin alkutilanteessa. Sovitaanko niin että molemmat haistaa vitun ja puhutaan jostain muusta? Tai mikä parempaa, ei puhuta mistään...

Maalasit itsesi nurkkaan, ja nyt minunkin pitäisi haistaa vittua? Ehkä arvaatkin, en osta!
Keskustelupalstan hengen mukaisesti saan kait kyseenalaistaa, jos minusta tuntuu, että liikkeellä ollaan koulu/työpaikkakiusaamishengessä ilman perusteluita. Eihän tässä henkilöt riitele, näkökulmat - sanoisinko - harittaa.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
@Lätty-ylämummo En maalannut itseäni mihinkään. Olen kokoajan vaatinut Pikkaraisen erottamista. En vain jaksa enää puhua aiheesta. Haistamisesta voit päättää itse. Vahva suositus täältä kyllä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös