Beagle Boy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jenni Vartiainen saa minun ääneni.
Lähettääkö Jatkoaika jonkin diplomin voittajalle?
Jenni Vartiainen saa minun ääneni.
Voi sitä ylpeyden määrää kyseisellä neidolla joka tuon diplomin saa. "Jee, lauma nettinörttejä pitää mua kauniimpana kesätyttönä. Siellä ne tumput...Hyi, saatana!"Jenni Vartiainen saa minun ääneni.
Niin ja varsinkin jos joku sellainenkin kuin Ruotsin prinsessa voittaisi tuon tittelin. Olisi siinä Ruotsin hovissa ihmettelemistä kun suomalainen jääkiekkosivusto lähettää jonkun diploman.Voi sitä ylpeyden määrää kyseisellä neidolla joka tuon diplomin saa. "Jee, lauma nettinörttejä pitää mua kauniimpana kesätyttönä. Siellä ne tumput...Hyi, saatana!"
:D
No eihän tässä ole kuin yksi vaihtoehto. En kyllä ymmärrä miten tämä neiti ei ole saanut enempää ääniä.
Mutta ääneni menee Allisson Stokkelle. Jumalainen kissa.
Onhan se Jennikin ihana mutta ääni menee selkeästi naapurin prinsessalle, eli Maddelle. (Mulle varattu)
Tuohan on kuin suoraan muuannen kirjailijan suusta, joka elokuussa 1996 sattui olemaan Helsingissä ravintola Elielin tiskin tietämillä parin nuoremman, geneettisesti sangen hyvin muodostuneen, vosun ympäröimänä. Tarkkaan ottaen tuo kirjailija, jonka tv-ura alkoi hitusen myöhemmin, tokaisi minulle ja kaverilleni: "nämä naishet rakashtavat minua, he eivät vain shitä vielä ithse tiedä."Ei ole. Mä olen jo puoliksi Madden selässä. Madde ei vaan tiedä sitä vielä.
Olen järkyttynyt kun joku Jenni Vartiainen johtaa tätä skabaa. Mimmi voisi yhtä hyvin olla Carlos Tevezin tai Lennart Petrellin sisko.
2003 eli Girlzilla!
Olen järkyttynyt kun joku Jenni Vartiainen johtaa tätä skabaa. Mimmi voisi yhtä hyvin olla Carlos Tevezin tai Lennart Petrellin sisko.
Jaan järkytyksesi täysin. Itse jouduin hetken aikaa palloilemaan Pelkosen ja Stokken väliltä.
Koska perinteitä kunnioittaen olen yleensä siinä porukassa jonka valinnat kosahtaa, niin valitsen Pelkosen.