Äänestys: Jatkoajan rantaleijona, eli kesäkundi 2015

  • 12 010
  • 113

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vähän olette kaikki (melkein) pöllöpäitä! Miten mä edes kuvittelin, että tällainen äänestys otettaisiin vakavasti! Hmmh! Vai että Putinillekin ääni! Murrrr!!
Kesätyttö-äänestystä on järjestetty 15 vuotta ja edelleen sinnekin tulee huumoriääniä, vaikka säännöissä on selkeästi kerrottu että ne diskataan. Kertonee palstan tasosta. Älä siis turhaan murehdi asiaa, hylkäät vaan kaikki muut äänet paitsi Ryan Goslingille annetut.
Varsinkin Pentti Matikaista äänestävät saisivat mennä itseensä. Ensin ryssitte yksinkertaisen postikortin lähettämisen ja nyt koitatte paikata sitä jollain Jatkoajan rantaleijona-äänellä.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tää piti ottaa tosissaan tää äänestys hei eikä tommosia Jawsseja heitellä tänne! Kas kun et lokinkivittäjä-Aaltosta ehdottanut!

HÖH ja PÖH! Mä tääl töissä tänään, aina hiljaisina hetkinä, tunnen vetoa luokkaan 59.35 Seksologia ja välillä käyn vilkuilemassa luokkaa 90.22 Erotiiikan historia. Noin se Tennilä ny pääs ihon alle, että ihan kuumottaa! Harmi,että on jättänyt päivän politiikan, niin ei näe sitä enää julkisuudessa samal viisii ku ennen vanhaan. On se sellainen kolli, että...öh..tulipa oikein kirjoitettua huh!
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Pari ehdokastahan tähän on, mutta äänestetään maailman parasta jalkapalloiliaa, koska hän on saanut jo pari ääntä.

Pitääkö se nimikin sanoa, vai riittääkö Maailman Paras? Noh, Andrea Pirlohan se.
 

Barney

Jäsen
David Beckham. Tyylikäs mies, mitä muuta voikaan odottaa ex-United pelaajalta?
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Penalle ääni. Tuolta voi tulostaa kuvia seinälle:
pentti matikainen - Google-haku

Valinnanvaraakin on, foonin kanssa tai ilman, voitonmerkillä, hallissa, toimistolla, kaukalon laidalla, puhelimessa, coolina, kännissä olevan näköisenä, nuorena takatukalla, purkka suussa jne.

_
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mä en äänestä ennen kuin @SeQuins ilmoittaa faksinumeron johon äänen saa lähettää.

Ja mitä ihmeen höpötystä tuo oli, etteikö oteta vakavasti. Tämä jos mikä on vakavaa!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Penalle ääni. Tuolta voi tulostaa kuvia seinälle:
pentti matikainen - Google-haku

Valinnanvaraakin on, foonin kanssa tai ilman, voitonmerkillä, hallissa, toimistolla, kaukalon laidalla, puhelimessa, coolina, kännissä olevan näköisenä, nuorena takatukalla, purkka suussa jne.

_

Mun suosikki on föönin kanssa, kännissä olevan näköisenä. Vielä kun faksi raksuttais takana niin kyllä olisi pyhä kolminaisuus kasassa.

Silti, katsokaa nyt tätä herrasmiestä! Tuo mietteliäs ilme, charmantisti harmaantunut takapiiska, sympaattisen surumieliset - mutta silti timanttisesta kunnosta kertovan timmit - posket, ja tuo viettelevä, jopa hävyttömän eroottinen ote mikrofonista. Vieressä nääntyvä jukkapalmu ja kuvan etualalla oleva tyhjä puolen litran kokispullo tuovat asetelmaan sopivaa tunnelmaa, jota kuvan oikeassa yläkulmassa oleva paikannimi vielä alleviivaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tää piti ottaa tosissaan tää äänestys hei eikä tommosia Jawsseja heitellä tänne! Kas kun et lokinkivittäjä-Aaltosta ehdottanut!

Ottaisin tämän suorastaan henkilökohtaisena loukkauksena, jos en tietäisi, että nyt tarkoitettiin Bond-elokuvaa tähdittävää rautanaamaa. Minähän tämän muuten voittaisin, mutta kun säännöt ovat sääntöjä, niin pitää antaa Andrea Pirlon tai Pekka Rinteen voittaa, pahus vieköön.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Silti, katsokaa nyt tätä herrasmiestä!

Nyt ollaan jo lähellä suomalaisten kesäkundien mestariluokkaa. Jos kyseessä henkilö ketä luulen niin täytyy ihan vahvalla heteromiehen rintaäänellä todeta että on tullut iän myötä särmää ja näyttää karismaattiselta, tuo surumielisyys sopii vielä kansalaisuuteen kuin nenä päähän. Heinoa että meillä on suomessa vielä näin aitoja ihmisiä.

edit:Jatketaan vielä sen verran että asento missä pitää mikkiä ja habitus on kuin Kimi Räikkönen 30 vuoden päästä jossain Ruutulippukirjan 60-vuotis pullakahveilla.

_
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Ääneni menee luonnollisesti Pentti Matikaiselle.

Mutta mikäli Penalle internetin kautta tulleita ääniä ei tässäkään kisassa kelpuuteta, ääneni saa Conchita Wurst.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jaa'a. Kun Jatkoaikalaisia ei hyväksytä niin mä pistän sitten toisen kovan panomiehen ja virkamiesten kauhun - Ron Jeremylle ääni.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kiitos. Mietin pitkään Jeff Koonsia Cicciolinan takia, mutta annan kuitenkin ääneni Bulevardin apassisoturille, Heikki Lampelalle.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Haiskahtaa vähän homolle tämä ketju. Mutta eihän siinä mitään vikaa ole.
Kyllä tuo Pentti Matikainen miellyttää myös minun silmää.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Matikainen, Pentti Matikainen.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samoin kuten edellinen viesti, pysytään tiukasti asialinjalla.

Huomisten häidensä kunniaksi kesän leijonahahmo on tietenkin naapurimme prinssi Carl-Philip.

Edelleen heterona voin rehellisesti sanoa, että prinsessasiskoistaan huolimatta Carl-Philip on perheensä parhaimman näköinen ilmestys.

Ei sillä, ettenkö siskoansa Maddea mieluiten bylsimään lähtisi tosipaikan tullen, mutta se ei liity tähän eikä mun panohalut liity Carl-Philipin ulkonäköön muutenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös