JA-Seniorit 2019

  • 6 009
  • 39

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Joo minäkin hyppään 20min aiempaan bussiin eli ihan kohta kohti lätkävuoden tärkeintä tapahtumaa.
 
Matkalla kohti kotia. Jei! Kivaa oli. Ensi kerralla tarvitsee järjestää itselle enemmän aikaa.
Mukava tavata niin veteraaneja kuin rookiekin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vähiin käy porukka. Taidan olla salil vika tällä kertaa. Silti ihan normiaikaan himaan. Muut hyytyivät nopeammin kuin tavallisesti.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähiin käy porukka. Taidan olla salil vika tällä kertaa. Silti ihan normiaikaan himaan. Muut hyytyivät nopeammin kuin tavallisesti.

Ei punnerruksia, ei ilmaveivejä - rauhallista ja mukavaa, kuten senioreille sopiikin. Kivaa oli nähdä sekä uusia että ennestään tuttuja, kiitos kaikille ja Leonille kutsusta erityisesti!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei punnerruksia, ei ilmaveivejä - rauhallista ja mukavaa, kuten senioreille sopiikin. Kivaa oli nähdä sekä uusia että ennestään tuttuja, kiitos kaikille ja Leonille kutsusta erityisesti!
Oli siellä ilmaveivi. Onneksi tällä kertaa kukaan ei istunut sillä tuolilla.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Mulla ollut tässä jokunen hiljainen vuosi olosuhteista johtuen, mutta laittakaahan jakeluun ensi vuodeksi. Tai siis ei tartte jos, sama paikka, sama aika..?!?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla ollut tässä jokunen hiljainen vuosi olosuhteista johtuen, mutta laittakaahan jakeluun ensi vuodeksi. Tai siis ei tartte jos, sama paikka, sama aika..?!?
Joo samat kuviot on edelleen. Ei ole risa (!), ei korjata.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aina nää on siellä syrjässä, helevetin pitkä matka täältä Joensuusta joka on kuitenkin maailman napa. Ainakin minun maailmani.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mulla ollut tässä jokunen hiljainen vuosi olosuhteista johtuen, mutta laittakaahan jakeluun ensi vuodeksi. Tai siis ei tartte jos, sama paikka, sama aika..?!?
Mä olenkin sua @Risa vähän odotellut paikan päälle viime vuosina, mutta ensi talvena sitten!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös