Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 077
  • 2 528

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Odotan taas luvatun sateen alkamista. Ei täällä ole taas satanut oikeastaan yhtään. Sadevesienkeräysastiat ovat tyhjillään. Sääennuste lupasi sateita ensi yöksi ja niitä odotan. Ilma on kyllä viilennyt mutta kunnon sateita täällä ei ole ollut. Odotan sadetta joka täyttäisi kasteluvesipaljuni. Ehkä sitten yöllä...
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Tilaamiani muumimukeja. Melkoisen työn ja taistelun takana oli saada nettitilaus maaliin, mutta niin se tilausvahvistus vain tuli. Toivottavasti mukitkin näin ollen joskus tulisi ja saisin olla yksi onnekas.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Josko Teuvo Loman arvostelisi tänä kautena mediassa Liigapaitojen ulkoasut. Muutama kausi on nyt ainakin jäänyt välistä. Skarppia nyt Teukka.

T: C-vitamiinipommi HPK:n fani
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Aloituskiekon tippumista jäähään! Taas SE alkaa!
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Ensi perjantain Von Hertzen Brothersin Love Remains The Same 10v-keikkaa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
No joulua tietenkin. Se tulee sentään joka vuosi. Voisihan tähän SaiPan mestaruuden odottelun ,taikka edes mitalin laittaa, mutta.... no tiedättehän.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Liskojen yötä...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kissanpentujen syntymistä... Yksi tuttu antaa sijaiskodin erään rodun tiineille kissoille silloin tällöin kun tarve vaatii (hän ei siis varsinaisesti ole kasvattaja). Nyt hänelle on yksi emo kotona viimeisillään. Pennuista näkee melkein heti onko niillä vaaditut ominaisuudet ko. rodulle. Jos ei ole niin pentu on ns. arvoton. Me ollaan luvattu ottaa sellainen "epäkelpo". Ei niitä tietenkään ilmaiseksi saa (vaikka ovat arvottomia) koska kyseessä on kuitenkin rotukissakasvattajan pennut ja kissojen ilmaiseksi antaminen on hyvin hyvin edesvastuutonta. Sitä ei tuttu suostu kertomaan mitä niille ns. epäkelvoille yleensä tapahtuu. Kuulemma niille löytyy aina paikka (hautausmaa?) jostain. Eli omaa kissaa odotan, sitä että pääsee näkemään karvapallerot ja saa tietää onko siellä ns. epäkelpoja (jollainen me siis saataisiin "pientä" korvausta vastaan).
 
Viimeksi muokattu:

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mark Knopflerin uusinta albumia joka julkaistaan 16. marraskuuta. Molemmat sinkut "Good on You Son" ja "Back on the Dance Floor" kuulostaa hyviltä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aloitan tässä lähiaikoina sen työkokeilun tai virallisemmin ammatillisen kuntoutuksen. Koko syksyn ollaan täällä kuntoutuskeskuksessa noita työkokeiluasioita tukihenkilöni kanssa järjestetty ja tällä viikolla sain vihdoin työeläkevakuutusyhtiöstä myös myönteisen päätöksen, sen mukaan minulla on oikeus työkokeiluun.

Huomista päivää tässä sitten odottelen. Minulla on jo selvillä missä suoritan tämän työkokeilun ja huomenna mennään sitten käymään tapaamassa tuon keittiön emäntää tukihenkilöni kanssa. En tunne tätä keittiön emäntää ennalta, että hän on minulle ihan uusi henkilö. Tuolla keittiölläkin olen käynyt vain kerran aiemmin. Tuolla palvelutalossa oli kesällä kesäjuhlat ja olin siellä.

Odotan sitä kun saadaan vihdoin asiat tässä työkokeilussakin pyörimään kunnolla eteenpäin, eikä mikään ole enää vain pelkän puheen ja suunnittelun varassa. Se on iso askel kuitenkin kuntoutumisessani ja paluussani työelämään.
 

Glove

Jäsen
Odotan, että hoito alkaisi vaikuttamaan. Onhan tuolla jo pari viikkoa kuljettu ja vielä tämä viikko hoitojaksoa jäljellä. Ainoa vaikutus on toistaiseksi ollut se, etten saa unta iltaisin vaan menee jonnekin kahden ja neljän välille ennen kuin nukkumatti saapuu. Siitä kun heräilet puoleksi päivää hoitoon niin jää välillä yöunet hieman vähiin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Joululounasta mulle tuntemattomassa paikassa. Kohta mennään.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomista. Huomenna alkaa ensimmäinen loma kahteen vuoteen. Korkkarit kattoon!
Joskus menneinä hywinä aikoina teipattiin Kallen, Jallun, Pleiboin tai vaikkapa Raton keskiaukeamilla ulkosynnyttimiään esittelevien naisten kuvia peräkammarien seiniin.
Mutta miksi juurikin Korkkarit eli kts. oheinen Wikin linkki:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Korkeajännitys
Et oikein kirjoitustesi perusteella vaikuta militaristisiin heijastusvaikutteisiin kohtalokkaasti uponneelta murheelliselta ihmisparalta - pikemminkin päinvastoin. Ja, miksi juurikin kattoon, selaaminen vaikeutuu?

Omat Tex Willerit ovat takakannen värin perusteella lajiteltuina työhuoneen kirjahyllyyn!

Ei muuta kuin ”Argh, Donner und Blitzen” huomisellesi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Joo tämä kyllä. Oranssi Pazuzun näkemistä livenä olen itse odotellut. Bändi keikkailee vissiin hieman säästeliäästi kotimaassa ja aina ollut jotain muuta kun on bändin keikkailmon nähnyt. Dark Buddha Rising:in psykedeelipörinät ovat myös mielenkiintoisia ja bändi tulee saamaan jatkossa isoa kuuntelua kotona. Hieno yhdistelmä!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Odotan että sauna lämpeäisi. Laitoin tapanin saunan tulille. Ei tämä nyt mikään perinne ole mutta sattui nyt olemaan "saunapäivä" ja aattona ei joulusaunottu kun oltiin kylään menossa. Mieshän ei oikein voi saunaan tulla kun on se kipsi. Muutenkin mies on vähän allapäin kun lapsi oli tämän joulun äidillään. Äsken kävin katsomassa saunaa ja näytti olevan melkein 40 astetta, vajaa puoli tuntia niin on saunonta lämmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös