Maistuvin hedelmä?

  • 4 121
  • 47

Maistuvin hedelmä?

  • Ananas

    Ääniä: 19 9,7%
  • Appelsiini

    Ääniä: 16 8,2%
  • Aprikoosi

    Ääniä: 0 0,0%
  • Avokado

    Ääniä: 0 0,0%
  • Banaani

    Ääniä: 40 20,4%
  • Greippi

    Ääniä: 5 2,6%
  • Kiivi

    Ääniä: 13 6,6%
  • Kirsikka

    Ääniä: 4 2,0%
  • Luumu

    Ääniä: 2 1,0%
  • Mandariini

    Ääniä: 25 12,8%
  • Omena

    Ääniä: 15 7,7%
  • Persikka

    Ääniä: 11 5,6%
  • Päärynä

    Ääniä: 20 10,2%
  • Viinirypäle

    Ääniä: 16 8,2%
  • Jokin muu, mikä?

    Ääniä: 10 5,1%

  • Äänestäjiä
    196

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Näistä parhaimmalle maistuu kiiwi, tosin rahat riittävät tämän herkun ostoon aivan liian harvoin. Nam! kuitenkin.

vlad.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Ehdottomasti banaani. Maistuu hyvälle, varsinkin tuoreena. Nopea kuoriakin.

Muita suosikkejani ovat ananas ja päärynä.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Tasapeli mandariinin ja vesimelonin välillä, mutta kun vesimeloni listasta puuttuu, menee ääni mandariinille.
 

Lint

Jäsen
Onhan hedelmät hyviä, mutta liian monet ovat turhan vaivalloisia syödä. Joko ihan törkeä kuoriminen (appelsiinin valkonen hetula, ei jaksa sitä), tai sitten kiivin kanssa saa näpertää sitä teelusikallista kymmeniä sekunteja. Itse kannatan ns. mättöruokailua. Eli kahmitaan kaksin, joskus kolmin käsin. Banaanilla se jotenkin onnistuis, mutta valitettavasti se ei taas ole suurinta herkkuani. Vesimelonikin ihan ok, mutta helvetin sotkuista. Siis jos syö asenteella. Mesi roiskuu rinnuksille niin, että jos oisin vähän tummaihoisempi joku vois luulla mua P. Vieiraksi....
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Banaani on hyvä ja helppo syötävä. Kiivi on kans hyvän makunen, mutta sen kanssa saa äpertää ärsyttävän kauan, lisäksi se on aika pieni. Viinirypäleet on hyviä silloin kun niissä ei ole siemeniä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mandariini helppoutensa takia
 

iiäfkoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanotaan viinirypäle.

Hedelmät ovat siitä kummallista ravintoa, että hyvästä maustaan huolimatta ne eivät ole kovin epäterveellisiä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Verigreippi halkaistuna pienen määrän sokeria makeuttamana lusikalla nautittuna.

Sardiinit ovat myös aika hyviä.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ääneni menee mandariinille.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tää on paha. No sanotaan vaikka kiivi. Ananas tulee sitten hyvänä kakkosena.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen näköjään joskus nuorena opiskelijapoikana äänestänyt kirsikkaa. No, hyvä valinta, mutta tänä päivänä minulla olisi kuitenkin kaksi oikeampaa vastausta. Mango on aivan ylivoimainen ykkönen. Aivan mahtava hedelmä, mutta valitettavasti syömäkelpoisen yksilön löytäminen on välillä haasteellista. Toinen loistava hedelmä on hunajapomelo. Mahtavan raikas ja herkullinen sitrushedelmä, jonka ainoa miinus tulee hivenen työläästä kuorimisesta. Valitettavasti tätä huikeaa hedelmää ei ihan pienemmistä kaupoista oikein löydä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mango puuttuu listalta täysin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Banaani, sattana!
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Banaani. Tulee syötyä melkein päivittäin välipalaksi. Torjuu nälkää erittäin hyvin. Maku ja ravintoarvot on banaanissa kohdillaan. Onhan niitä toki muitakin todella hyviä hedelmiä, mutta banaani on nopea ja helppo tunkea mahalaukkuun. Maun puolesta kiivi, ananas ja omena myös erittäin hyviä vaihtoehtoja.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Arpailin mandariinin ja omenan välillä, päädyin kotimaiseen. Omenoissa on eroja, mutta parhaat ovat oikeastaan lyömättömiä. Kaupan hedelmät ovat yleensä parempia kuin kotipuiden tuotokset, kapitalistit vaan osaa paremmin.
Mietin hetken jotakin muuta eli kiellettyä hedelmää, mutta kun en ole oikeastaan ikinä maistanut, niin en sitten. Tai kielletty ja kielletty, en ole ikinä ollut naimisissa, mutta muutamia sellaisiakin hedelmälihoja olen maistanut. Makunsa kullakin ja niin saattaa käydä.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Olen näköjään joskus nuorena opiskelijapoikana äänestänyt kirsikkaa. No, hyvä valinta, mutta tänä päivänä minulla olisi kuitenkin kaksi oikeampaa vastausta. Mango on aivan ylivoimainen ykkönen. Aivan mahtava hedelmä, mutta valitettavasti syömäkelpoisen yksilön löytäminen on välillä haasteellista.
Jahas, joku muukin plärää mangohyllyjä "täydellisen" yksilön toivossa...jos lajikenimiä jaksat katsella, niin "Osteen"-nimisiä kannattaa kokeilla. Harvoin tarjolla, mutta hakkaa Kent/Keitt-lajikkeet maultaan 10-0.

Mangon rinnalle omana suosikkina on noussut persimon. Miinusta lyhyt satokausi (joo, sharoneita löytyy läpi vuoden), mutta maistuu hyvälle ja hinta on naurettavan edullinen.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Melkein kaikki on hyviä. Ainoastaan tuo eniten äänestetty banaani on sellainen, joka tökkii välillä. Listan ulkopuolelta passionhedelmä on oma suosikkini.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mango, parakaijo sekä persimon, eli khakiluumu ovat lemppareitani.
 

JKyykka

Jäsen
Banaanista periaatteessa tykkään eniten, mutta välillä niitä tulee vedettyä niin paljon, että ei oikein meinaa enää maistua. Juuri nyt nektariinit on kovin juttu.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikea noista on suosikkia nostaa, kun on monta niin hyvää. Ei, en osaa sanoa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monia hyviä. Riippuu sitä mitä milloinkin syö.

Passiohedelmä ehkä juuri nyt.
Banaani, ananas, kiivi, granaattiomena sekä sitrushedelmät ovat myös hyviä. Tomaattia ja avokadoa olen myös tällä viikolla syönyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös