Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 530 455
  • 7 465

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itseluottamustahan tällaisten matsien jälkeen kysytään ja eiköhän se sieltä vielä löydy. Huomenna heti mahdollisuus ja sitten pitää alkaa upotakin paikoista. Tai mikäs kiire tässä, sarja vasta alussa, heh.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Se tässä vähän aikaa huolestuttaa, että millä ehdoilla kanukit voi purkaa sopimuksensa niin halutessaan.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ihan turha tässä Tiilikaista on syytellä. Kyllä on huomenna kasvojen pesun paikka koko jengillä.
Paikkoja on ollut ihan tarpeeksi, mutta maalien sijaan ollaan tehty virheitä.
Niin tässä alkukauden 5 pelissä ollut nyt sen 9 läpiajoa ja 14 ylivoimaa. Näistä saldona kaksi maalia. Tietysti valmennus kantaa vastuun ja jos peli ei tuota tulosta, niin ulos vaan, mutta tällä hetkellä peli tuottaa kuitenkin paikkoja, mutta jonkun pitäisi laittaa kiekot sisään.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Onko pillu hukkunut massaan täysin kun ei paljon näy. Ekassa pelissä taklas ja oli energinen mutta nyt tapahdu mitään!!

Ei kyllä huominen paljon sytytä kun tätä tulosta katsoo.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Joko alkaa olemaan aika milloin voi ensimmäisen kerran ottaa kissan pöydälle? Eihän tuosta pelistä Tiilikaista voi syyttää. Miksi pelitapa tuotti tänään huomattavasti enemmän huippupaikkoja, mutta kukaan ei laita sisään. Koska joukkue on täynnä työmyyriä, eikä maalintekijöitä. Yv:llä näkee että ei ole päteviä pelintekijöitä, koska ei millään nähdä mitään syöttölinjaa.

Jokohan olisi Mikan näytöt nähty? Kontiola, Kunyk, Laurikainen, mutta mitenkäs JOUKKUEEN rakentaminen? Viimekaudella yksi hyvä kenttä, muut paskaa. Nyt neljä, kolmos kenttää + Joly. Vähän kun joukkue olisi rakennettu niin että kaikki pääsee pelaamaan alivoimaa.

Keinänen on myös epäonnistunut ainakin toistaiseksi, mutta kyllähän Pillun ja Marcinew olisi pitänyt jättää pois ja hommata YKKÖS sentteri, niin saattaisi olla edes jotakin mahdollisuutta yvllä.

Olen valmis ottamaan lokaa vastaan, mutta tämä on minun mielipide ja tiedän että täällä pidetään Mikaa vähintään jumalasta seuraavana.

Silti Mika ei mielestäni hirveän väkevää työtä tee, kokonaisuudessaan.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
En oikein ymmärrä mihin hävisi lauantainen peli-ilme ja asenne. Kukin vuorollaan hävittyään kamppailun karvauksessa niin selkä suoraksi ja hiihdeltiin vaihtoon. Saatana että hävettää.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei kyllä huominen paljon sytytä kun tätä tulosta katsoo.
Piti lähteä huomenna hallille, mutta jätän väliin. Meni maku tänään tähän touhuun totaalisesti. Matti II on nyt saanut treenauttaa tätä kautta toukokuusta lähtien, eikä se näy missään. Ollaan lokakuussa kohta, ja joukkue ei ole saanut yhdessäkään pelissä harjoituspelit mukaan lukien minkäänlaista rakennetta hyökkäyspeliin. Palaset on mitä on, mutta kyllä huonommistakin palasista sai Pennanen ja Jalonen aikoinaan enemmän irti. Ihan turha tässä on valmennusta puolustella, köyhän pitäisi etsiä kilpailuetua valmennuksesta ja hyvästä urheilutoimen työstä lahjakkuuksien naaraamisesta joukkueeseen. Nyt kumpikin osa-alue kyntää, ja lopputulos on nähty viime kaudella ja nyt alkukaudesta.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa kaikki negailijat. Ei tuo tappio ollut Matin vika eikä kanukkien! Laurikainen imaisi ekan ja sen jälkeen Ilves teki joka saatanan laukauksella maalin. Hyökkäyksiä niillä taisi olla just yhtä monta koko pelissä. Kerho loi tilanteita jatkuvasti ja ilman jumalmoodissa ollutta Ilveksen veskaria olisi tulos ollut 6-10. Joskus urheilu on tuollaista... Toinen onnistuu ja toisella ei suju mikään. Ilves oli aika ajoin ihan kusessa. Eteenpäin ja huomenna HIFKiä pataan!

Kumpa sen Johnstonin saisi tuonne jakamaan Pellin kuormaa, niin YV voisi alkaa toimimaan paremmin. Latvalan voisi sitten lähettää kauas pois. Koostaan huolimatta paskin ja löysin puolustaja tänään(kin).
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Itseluottamustahan tällaisten matsien jälkeen kysytään ja eiköhän se sieltä vielä löydy. Huomenna heti mahdollisuus ja sitten pitää alkaa upotakin paikoista. Tai mikäs kiire tässä, sarja vasta alussa, heh.
Kyllä.
Odotellaan taas Tammikuulle ja helvetin kova kiri päälle. Jos nyt tällä kertaa riittäisi.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joko alkaa olemaan aika milloin voi ensimmäisen kerran ottaa kissan pöydälle? Eihän tuosta pelistä Tiilikaista voi syyttää. Miksi pelitapa tuotti tänään huomattavasti enemmän huippupaikkoja, mutta kukaan ei laita sisään. Koska joukkue on täynnä työmyyriä, eikä maalintekijöitä. Yv:llä näkee että ei ole päteviä pelintekijöitä, koska ei millään nähdä mitään syöttölinjaa.

Jokohan olisi Mikan näytöt nähty? Kontiola, Kunyk, Laurikainen, mutta mitenkäs JOUKKUEEN rakentaminen? Viimekaudella yksi hyvä kenttä, muut paskaa. Nyt neljä, kolmos kenttää + Joly. Vähän kun joukkue olisi rakennettu niin että kaikki pääsee pelaamaan alivoimaa.

Keinänen on myös epäonnistunut ainakin toistaiseksi, mutta kyllähän Pillun ja Marcinew olisi pitänyt jättää pois ja hommata YKKÖS sentteri, niin saattaisi olla edes jotakin mahdollisuutta yvllä.

Olen valmis ottamaan lokaa vastaan, mutta tämä on minun mielipide ja tiedän että täällä pidetään Mikaa vähintään jumalasta seuraavana.

Silti Mika ei mielestäni hirveän väkevää työtä tee, kokonaisuudessaan.
100% samaa mieltä.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Joko alkaa olemaan aika milloin voi ensimmäisen kerran ottaa kissan pöydälle? Eihän tuosta pelistä Tiilikaista voi syyttää. Miksi pelitapa tuotti tänään huomattavasti enemmän huippupaikkoja, mutta kukaan ei laita sisään. Koska joukkue on täynnä työmyyriä, eikä maalintekijöitä. Yv:llä näkee että ei ole päteviä pelintekijöitä, koska ei millään nähdä mitään syöttölinjaa.

Jokohan olisi Mikan näytöt nähty? Kontiola, Kunyk, Laurikainen, mutta mitenkäs JOUKKUEEN rakentaminen? Viimekaudella yksi hyvä kenttä, muut paskaa. Nyt neljä, kolmos kenttää + Joly. Vähän kun joukkue olisi rakennettu niin että kaikki pääsee pelaamaan alivoimaa.

Keinänen on myös epäonnistunut ainakin toistaiseksi, mutta kyllähän Pillun ja Marcinew olisi pitänyt jättää pois ja hommata YKKÖS sentteri, niin saattaisi olla edes jotakin mahdollisuutta yvllä.

Olen valmis ottamaan lokaa vastaan, mutta tämä on minun mielipide ja tiedän että täällä pidetään Mikaa vähintään jumalasta seuraavana.

Silti Mika ei mielestäni hirveän väkevää työtä tee, kokonaisuudessaan.
Ensin tulee Jumala, sitten minä ja kolmantena vasta Mika. Marcinew - Cornet kaksikko näytti omaan silmään (toinen silmä ei ostanut tätä) aika hyvältä. Näen edelleen Marcinewissa kyllä potentiaalia. Huomenna vois mun puolesta kokeilla Cornet - Marcinew - Joly - ketjua.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse pidän edelleen kiinni ennen kautta toteamastani, että jos ei kymmenen pelin jälkeen ole nähtävissä nousujohteista pelillistä parannusta niin silloin pitää alkaa tekemään muutoksia valmennuksen osalta.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Mihin on se viime keväinen vire kadonnut? Periksi ei annettu, ihan sama mikä joukkue oli vastassa. Ai että jos olis Pillu sillon vielä tullut remmiin, niin oltais voitettu vähintään mestaruus.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse pidän edelleen kiinni ennen kautta toteamastani, että jos ei kymmenen pelin jälkeen ole nähtävissä nousujohteista pelillistä parannusta niin silloin pitää alkaa tekemään muutoksia valmennuksen osalta.

Nimenomaan näin, mutta kyllähän me kaikki sen tiedämme ettei minkäänlaista muutosta ole tulossa. Se olisi jo tullut vajaa vuosi sitten, jos olis ikinä tullakseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös