Ke 15.9.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 23 564
  • 456

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Hakulinen 2-2
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ansaittu osuma HPK:lle, oli parempi toisessa erässä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Räsänen antaa kovan taklauksen erän loppuun. Porin nuorisojengi tulee hakkaamaan ja potkimaan Räsästä vihellyksen jälkeen.

Jäähyjä ei tule.

Kuuluukin antaa palautetta, kun erän päätteeksi ajellaan.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Katson matsia viivästettynä ja olen vasta ekan erän loppuhetkillä. Olipahan melkoinen lahjajäähy tuomareilta tuo, josta IFK pelin tasoitti. Paajanen ei ilmeisesti pidä mailastaan ollenkaan kiinni.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Tais Collins just mennä Galimovin naaman edestä kun Joly antoi syötön. Myöhästyi hieman ja torjunta-asento jäi vajaaksi.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Katson matsia viivästettynä ja olen vasta ekan erän loppuhetkillä. Olipahan melkoinen lahjajäähy tuomareilta tuo, josta IFK pelin tasoitti. Paajanen ei ilmeisesti pidä mailastaan ollenkaan kiinni.
Siitä olisi pitänyt tulla jäähy vaikka maila ei irtoaisikaan.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Menis nyt toi fanipoju Saukkonen kaatikselle!
Jäätävää analyysiä. HIFK 2 miehen ylivoimalla ja Mika toteaa että HIFK on saanut otteen pelistä.
Joka punaisten vedon kohdalla volyymit nousee
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikäs kettua niissä hiertää? Aiheellisia vihellyksiä kaikki.
Ei Lukon jäähyistä valittamista ole, mutta saa niitä toisinkin päin viheltää.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oliko tosta provosointi-jäähyistä jotain tarkempia kriteerejä jossain?

Mä vaan mietin kun tuossakin erän lopulla pelikatkolla Haga nosti kiekon lapansa päälle antaakseen tuomarille niin Lyytinen tuli ja löi mailan varteen niin että kiekko siitä lensi. Käsitin että tuo sääntöpykälä ois just vastaavia tilanteita varten?
 
Oliko tosta provosointi-jäähyistä jotain tarkempia kriteerejä jossain?

Mä vaan mietin kun tuossakin erän lopulla pelikatkolla Haga nosti kiekon lapansa päälle antaakseen tuomarille niin Lyytinen tuli ja löi mailan varteen niin että kiekko siitä lensi. Käsitin että tuo sääntöpykälä ois just vastaavia tilanteita varten?
Juurikin esimerkiksi näitä varten. Ja tuo meni kaikilta tuomareilta ohi? Jos linjuri näki ni olis ollut jäähyn paikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös