Formula 1 – liveseuranta

  • 1 151 936
  • 23 255

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Paljonkohan on ollu kerroin Mazepin nopeimmalle kierrokselle
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kolme tuntia odotetaan, "infoa tulee viiden minuutin päästä", sitten ajetaan kaksi kierrosta ja homma pakettiin. Rehellisesti sanottuna vituttaa.

Joo, olisi voinut nämä kierrokset ajaa heti alkuunkin ja antaa sen kolmen tunnin kellon vaan raksuttaa loppuun.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kuulinko oikein, Vilander ei ole meteorologi vaan lentäjä ?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vilander sano et molemmat ns. Kakkoskuskit, Bottas ja Perez epäonnistui. Mä häpeän, ku oon aina luullut et Bottas ois se kakkoskuski... olin väärässä.

Salon puhelin laulaa tärkeimpiin elimiin. My GOD
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Joo, olihan tämä kyllä ennennäkemätön trilleri. Vieläkin saan kylmiä vireitä kun ajattelenkin kisan ratkaisua. My GOD!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Onko muuten kellään palstalta kiinni VER-RUS-HAM? Siitähän nettoaa ihan kivasti, varsinkin jos on tajunnut panostaa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Oikea ratkaisuhan olisi kattaa Span rata ensi kaudeksi. Ei haittaisi pienet vesisateet.

Ja ei, en ole välttämättä ihan tosissani.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toivottavasti katsojat saavat kaikki rahat takaisin.

Muistaakseni 2005 USA:n GP:n yleisö sai jotain kompensaatioita. Kaikki moottoriurheilufanit tietävät lajin luonteen tuomat riskit, mutta ikävä olisi vaikka Suomesta asti vaivautua paikalle ja tämä olisi nähty "viihde".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muistaakseni 2005 USA:n GP:n yleisö sai jotain kompensaatioita. Kaikki moottoriurheilufanit tietävät lajin luonteen tuomat riskit, mutta ikävä olisi vaikka Suomesta asti vaivautua paikalle ja tämä olisi nähty "viihde".
Mulla on yksi kaveri tuolla Spassa paikan päällä. On erittäin tyytyväinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös