Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 165 881
  • 32 755

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
MY GOD mä olin siellä kanssa. Kaksi Suomen peliä siellä Trinecissä, Suomi-Slovakia ja Suomi-Kazakstan. Ostravassa sitten Kanada-Venäjä ja USA-Venäjä.

My GOD. Itse myös Trinecissä, molemmat puolivälierät, Ostravassa välierät, pronssi ja finaalipeli sekä se karsintapeli.

Kalja oli hyvää. Trinecissä et saanu viedä eväitä ( oli ihan jees burgeri jota paistoivat hallilla ) katsomoon mut kaljaa ois saanu viedä
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
On ne arvanneet Q branchilla laittaa kaikki talvilomavarusteet Jameksin kulkupeliin vaikka Tangeriin piti virallisesti olla matkalla.

Näytti muuten aika tönköltä tuossa rajanylityskohtauksessa neiti sellisti, mietin lähinnä syytä miksi olisi korvattu nukella kun ei mikään hirveän hankalan oloinen kohtaus vaikuttanut olleen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eikös tää Brat Whitaker oo Huominen ei koskaan kuole leffassa.
Kultaisessa silmässä on vähän saman näköinen heppu
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hyvin Jaska reissaa ku on ollu kaikissa hotelleissa
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Portieeri taisi vähän hämmästyä kun Jameksi tilasi vaihteeksi erilliset makuuhuoneet vaikka ihan pätevän näköinen hutsu saapui mukana.

Tämä Koskov sen sijaan osaa ottaa ilon irti hutsukoista, mistähän lie Whitaker noita hankkinut pahakeisarinlinnaan?
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Nyt kun tulee nämä Daltonin Bondit, niin kertokaas viisaammat, oliko Daltonille suunniteltu kolmatta Bondia? Jostain on minulle tällainen käsitys tullut, mutta mistään en löydä tietoa. Etenkin, kun Licence to Killin ja GoldenEyen välissä oli 6 vuotta.

Eli onko tässä mitään perää, vai onko kyseessä valemuisto, jonka myötä saan painua @Turha Kaukalo :n kanssa metsään parkumaan?

Daltonilla oli kolmen leffan sopimus. Kolmas oli jo tuotannossa kun tuli jotain, en muista mitä, joka aiheutti pitemmän tauon. Daltonia kysyttiin tauon jälkeen ja olisi ollut valmis tekemään sen alkuperäisen sopimuksen kolmannen leffan, mutta tuottajat halusivat useammaksi leffaksi sitouttaa, koska oli ollut tauko ja eivät katsoneet, että olisi hyvä palata vain yhden leffan ajaksi. Dalton ei kuitenkaan halunnut useaksi vuodeksi sitoutua. Jättäytyi roolista.
Itse olisin mielelläni nähnyt Daltonin tekevän enemmän kuin ne kaksi, jotka teki. Hyvä Bond. Living Dayligts mielestäni yksi sarjan parhaista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oopi

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olisi pitänyt olla vz. 58. Tosin sellaisen löytäminen lännestä taisi olla hieman hankalaa 80-luvulla, niin kai tällainen epätarkkuus hyväksytään.

Kyllä hyväksytään, muutenhan Bondit ovat erittäinkin realistisia, suorastaan dokumentaarisia kuvauksia ajastaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Muut taputtivat upealle esitykselle, Jameksi sen päättymiselle.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jameksi kiljuu kuin pikkutyttö.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jameshan ei tainnu paneskella tän tytön kanssa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös