Pesäpallo – liveseuranta

  • 724 310
  • 17 981

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En tiedä, mutta mikä parasta ja tärkeintä, niin pesisfanille jää valtit käteen. Puolivälierät olleet pitkään aika väsynyttä touhua, eikä edes yksi huippupari tätä kokonaan pelasta tälläkään kertaa.
Jos jollain näistä viidestä isosta olisi itseluottamus tapissaan, niin kannattaisi jättäytyä neljänneksi ja siten maksimoida yleisömäärä pudotuspeleissä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Jos jollain näistä viidestä isosta olisi itseluottamus tapissaan, niin kannattaisi jättäytyä neljänneksi ja siten maksimoida yleisömäärä pudotuspeleissä.

Eihän sitä tarvitse jättäytyä neljänneksi, kun kolme ensimmäistä saavat valita vastustajansa sijoilta 5-8. Voittaa runkosarjan ja valitsee viidennen vastaansa, niin se on sillä selvä.
 

huhmarkoski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse otan kyllä Mansen rahamiehet ilolla mukaan sarjaan. Kusisestihan tuo tarina tulee päättymään, mutta on ainakin hetken viisi isompaa seuraa.

Todella viiltävää analyysiä. Vai kusisesti, onko sulla parempaakin tietoa vai kertoiko kylän ämmät? Mitä mä nyt tänäänkin Vimpelissä katselin, niin paikalla tais olla aika monta Mansen rahoittajaa. Nämä herrat pyörittää muutaman sadan MILJOONAN firmoja. Ja mitä nyt herroja haastattelin, niin ainakaan rahan takia ei Mansen taru oo justiinsa loppumassa. Eikä intokaan ollut kuulemma ainakaan laskusuunnassa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Noo, katsotaan. Onhan noita ennenkin nähty, kun rahaa laitetaan haisemaan ja rahoittajien kiinnostus yhtäkkiä loppuukin. Kotiyleisöä ei ainakaan vielä ole mainittavammin kiinnostanut, vieraissa enemmänkin.

Ei kannata kuitenkaan hermostua, kyllähän keskustelupalstallekin mielipiteitä mahtuu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rikkaita harvemmin kiinnostaa tuhlailu. Sen takia ovat rikkaita. Eiköhän suunnitelmissa ole kääntää Mansen talous voitolliseksi hankkimalla kovia nimiä ja menestystä, minkä jälkeen tulisi lisäö katsojia ja maksavia yhteistyökumppaneita. Harvemmin se vaan näin helppoa on.
 

huhmarkoski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noo, katsotaan. Onhan noita ennenkin nähty, kun rahaa laitetaan haisemaan ja rahoittajien kiinnostus yhtäkkiä loppuukin. Kotiyleisöä ei ainakaan vielä ole mainittavammin kiinnostanut, vieraissa enemmänkin.

Ei kannata kuitenkaan hermostua, kyllähän keskustelupalstallekin mielipiteitä mahtuu.

En mä aiokaan hermostua. Mutta sä et vastannut mun kysymykseen, että mistä päättelit kusisen lopun. Kotiyleisöä kyllä kiinnostaa olosuhteiden puitteissa. Ne on toki tällä hetkellä sarjan surkeimmasta päästä. Ensi kaudella tuohonkin on tulossa iso muutos, niinkuin säkin varmaan hyvin tiedät. Ja taisin sanoakin, että Mansen tapauksessa ei suinkaan ole kysymys yhdestä isosta rahoittajasta. Ja vielä, kuka sanoo, että Mansen toiminta on tappiollista. Äläkä nyt vedä tähän tapahtumia monen vuoden takaa. Mieluummin lukisin totuuteen pohjautuvia juttuja, enkä luulotteluja, että näin on mennyt ennenkin.
 

huhmarkoski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä aiokaan hermostua. Mutta sä et vastannut mun kysymykseen, että mistä päättelit kusisen lopun. Kotiyleisöä kyllä kiinnostaa olosuhteiden puitteissa. Ne on toki tällä hetkellä sarjan surkeimmasta päästä. Ensi kaudella tuohonkin on tulossa iso muutos, niinkuin säkin varmaan hyvin tiedät. Ja taisin sanoakin, että Mansen tapauksessa ei suinkaan ole kysymys yhdestä isosta rahoittajasta. Ja vielä, kuka sanoo, että Mansen toiminta on tappiollista. Äläkä nyt vedä tähän tapahtumia monen vuoden takaa. Mieluummin lukisin totuuteen pohjautuvia juttuja, enkä luulotteluja, että näin on mennyt ennenkin.
Ja vielä, eipä kotiyleisöllä oo monta paikkaa ollut kiinnostustaan näyttää. Sarjaohjelmakin kun on laadittu mielenkiintoiseksi. Mansella on toistaiseksi ollut 5 kotiottelua, 9 vierasottelua. Onneksi tähänkin saadaan muutosta jo huomenna, kun on vuorossa se 10.s vierasottelu.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ja vielä, kuka sanoo, että Mansen toiminta on tappiollista.

Ei tainnut kukaan niin kirjoittaa, mutta eiköhän tuon jokainen tajua. Pesäpallo on parhaimmillaan nollatulosurheilua ja valitettavasti Mansen resursseilla ei päästä samalle viivalle Koplan, JoMan, Jymyn ja Vedon kanssa. Joukkue ei ole ainakaan halvempi kuin näillä neljällä ja tulovirtoja ei rakenneta yhdessä kesässä.
 

huhmarkoski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tainnut kukaan niin kirjoittaa, mutta eiköhän tuon jokainen tajua. Pesäpallo on parhaimmillaan nollatulosurheilua ja valitettavasti Mansen resursseilla ei päästä samalle viivalle Koplan, JoMan, Jymyn ja Vedon kanssa. Joukkue ei ole ainakaan halvempi kuin näillä neljällä ja tulovirtoja ei rakenneta yhdessä kesässä.
Kyllä taisi kirjoittaa. Mutta säkin puhut vastoin parempaa tietoa, vai tiedätkö sä jotakin Mansen tulovirroista. Jotenkin mä luulen, että sä vaan luulottelet. Harmiksesi täytyy todeta, että Manse on aikalailla samalla viivalla em. joukkueiden kanssa. Vähintään, viimeistään ensi kesänä jopa usean noista etupuolella.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ihan miten vain. Olisi toki raikasta saada viides ns. iso seura pidemmäksi aikaa, mutta jaksan epäillä Mansen siipiä tulevaisuudessa. Ihan mielelläni olisin väärässä, se olisi uusi kokemus.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä taisi kirjoittaa. Mutta säkin puhut vastoin parempaa tietoa, vai tiedätkö sä jotakin Mansen tulovirroista. Jotenkin mä luulen, että sä vaan luulottelet. Harmiksesi täytyy todeta, että Manse on aikalailla samalla viivalla em. joukkueiden kanssa. Vähintään, viimeistään ensi kesänä jopa usean noista etupuolella.

Manse taitaa olla ensimmäinen oikea pesäpalloseura isolta talousalueelta. Jos taustaryhmä on tehnyt asioita oikein, Mansella on potentiaalia nousta selvästi isoimmaksi pesisseuraksi. Kysymys on kärsivällisyydestä, pelkät tulovirrat eivät riitä nousuun.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Parhailla miehillä lähtee Kopla varmistelemaan sarjajohtoa. Onneksi peli ei ollut eilen, olisi voinut rajuilman takia peruuntua. Nyt näkyy Kiteellä olevan ihanteellinen sää.
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kouvola ei ole yhtään mukana, vaikka ihan hyviä lyöntejä Kitee esittää.

Samalla kerrottiin että Toni Kohonen palaa perjantaina kentille ja pelaa 1000 pelinsä Joensuuta vastaan. Sen kunniaksi Ruutu on vaihtanut päälähetyksensä Kouvolaan perjantaina.
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taitaa tulla tästä nyt se tilastotappio Koplalle. Ei juuri onnistuneita suorituksia ole vielä nähty. Toki jaksopelihän tämä on, mutta ei hyvältä näytä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Missäs Löppönen muuten on? Oli aika kova menijä viime kaudella koplalle muistaakseni.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Maanantaimatsiksi monivihtaisia tapahtumia.

Superin alkuun kyllä Kitee sisällä pehmyt ja antautunut. xx vielä etupesät täyteen, mutta ei 3-tilannetta ja KoPLa pinnan päässä voitosta.

Kitee teki noin viiden ekan vuoroparin osalta tästä pelin, mutta lopulta Kouvolan voittoputki jatkuu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kitee on parhaimmillaan mestarikandidaatti, mutta valtaosan ajasta mikään ei onnistu. Ei hirveästi välimuotoja ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös