EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 828 164
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No tässä kohtaa lähdet taas lyömään omaa värikynääsi millainen kontakti se oli ja silloin on täysin oikein sanoa että Sterling meni nurin kuin Bambi.
En mä lähde tähän vertailuun muuten kuin nauramalla räkäisesti. Vähän sellainen "awwww" -reaktio tulee, jos vertaa Immobilen ja Sterlingin tilanteita.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Joskus itsekin täällä palstalla sanoin että jokainen joka vähän on jalkapalloa pelannut, tietää milloin pitää kaatua. Joku kutsuu filmaamiseksi ja joku toinen rikkeen korostamiseksi. Itse pelatessa olen kokenut sen vaan ihan tapana pyrkiä auttamaan omaa joukkuetta kohti päämäärää.

Kuten aiemmin todettua jo, niin suvereeni esitys Englannilta 120min ja ansaittu finaalipaikka. Tuli maalit sitten miten tahansa lopulta.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
En mä lähde tähän vertailuun muuten kuin nauramalla räkäisesti. Vähän sellainen "awwww" -reaktio tulee, jos vertaa Immobilen ja Sterlingin tilanteita.

Nauretaan yhdessä. Mä nauran sun värilasiväitteillesi ja vielä enemmän että kehtaat väittää ettet muka olisi sokeasti englannin kelkassa.
 
..ja uusi luku historiaan:

1918 Iso-Britannia perusti Muurmannin Legioona entisistä punakaartilaisista, estääkseen Suomen itsenäistymisen.

1939 Iso-Britannia lupasi apua Suomelle, mutta edellytyksenä oli, että miehittävät Pohjois-Norjan, josta Suomi kieltäytyi

1941 julistivat sodan, upottivat tai valtasivat Suomen kauppalaivaston

1944 - "Well shit happens, luvattiin teidät Stalinille"

2016 - "Fuck U"

2021 - "Still Fuck U"
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Tuomarihan nosti kätensä pystyyn törmäyshetkellä, eli katsoi Kanen rikkoneen, vaikka todellisuudessa Kane kaadettiin. VAR ei muuttanut tuomiota, mikä oli virhe.

Aikaisemmin sanoit rankkariin johtaneessa tilanteessa että VAR katsoo vain jos tuomari on tehnyt selkeän virheen ja kontaktia ei ole. Tuossa mikä ei johtanut rankkariin Kane tuomitaan rikkeen tekijäksi ja oli kontaktia tanskalaiseen. Mikä oli nyt VAR:n virhe? En oikein ymmärrä logiikkaa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
ja silloin on täysin oikein sanoa että Sterling meni nurin kuin Bambi.
Jep, aika normaali osa jalkapalloa, liioitellaan vähäistä rikettä. Onneksi on Var, jossa ilmeisestikin on hyvin monta kuvakulmaa, josta voidaan arvioida tapahtuiko rikettä. En usko, että Italian kannattajana voit olla mitenkään sitä mieltä, etteikö Sterlingin kaatuminen olisi normaali osa jalkapalloa, mikä Italian kohdalla ei mitenkään vähentäisi voiton arvoa? Vai oletko äkillisesti ryhtynyt perinteiseksi 70- ja 80-luvun brittijalkapallon kannattajaksi, jossa filmaaminen ja liitoittelu oli lähes täydellinen tabu? Minä olen puolestani vähitellen luopunut tuosta ajatusmallista ja näen että Sterlingin tapainen rikkeen liioittelu on jotakuinkin täysin ok.
 

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Joskus itsekin täällä palstalla sanoin että jokainen joka vähän on jalkapalloa pelannut, tietää milloin pitää kaatua. Joku kutsuu filmaamiseksi ja joku toinen rikkeen korostamiseksi. Itse pelatessa olen kokenut sen vaan ihan tapana pyrkiä auttamaan omaa joukkuetta kohti päämäärää.

Kuten aiemmin todettua jo, niin suvereeni esitys Englannilta 120min ja ansaittu finaalipaikka. Tuli maalit sitten miten tahansa lopulta.
Omissa kirjoissa filmaamista on näytelty tilanne, rikkeiden myyminen on sitten erikseen. Englanti olisi varmasti voittanut ilman tuota lahjaakin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Englanti = historian verisin ja rasistisin paskavaltio, josta ei ole tullut mitään hyvää pl. Monty Python (poikkeus vahvistaa säännön)

Italia = pizza

Kannatan Italiaa finaalissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Naureraan yhdessä. Mä nauran sun värilasiväitteillesi ja vielä enemmän että kehtaat väittää ettet muka olisi sokeasti englannin kelkassa.
Senkus. En ole. Tämän pelin kyseessä ollessa olen vakaasti sitä mieltä, että Englanti ansaitsi voittonsa koska oli aivan heittämällä parempi joukkue. Skotlantia vastaan olin pikemminkin pohjoisen poikien puolella, koska olivat taktisesti valmiimpia. Tasapeli oli siinä pelissä pienoinen harmi Skotlannin kannalta.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Jep, aika normaali osa jalkapalloa, liioitellaan vähäistä rikettä. Onneksi on Var, jossa ilmeisestikin on hyvin monta kuvakulmaa, josta voidaan arvioida tapahtuiko rikettä. En usko, että Italian kannattajana voit olla mitenkään sitä mieltä, etteikö Sterlingin kaatuminen olisi normaali osa jalkapalloa, mikä Italian kohdalla ei mitenkään vähentäisi voiton arvoa? Vai oletko äkillisesti ryhtynyt perinteiseksi 70- ja 80-luvun brittijalkapallon kannattajaksi, jossa filmaaminen ja liitoittelu oli lähes täydellinen tabu? Minä olen puolestani vähitellen luopunut tuosta ajatusmallista ja näen että Sterlingin tapainen rikkeen liioittelu on jotakuinkin täysin ok.

Kuten varmasti huomasit niin sanoin etten lähde huutelemaan englannin filmausten perään mutta tuo V-G:n väite oli kerrassaan niin naurettava että pakko asettaa jotkut rajat.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Aikaisemmin sanoit rankkariin johtaneessa tilanteessa että VAR katsoo vain jos tuomari on tehnyt selkeän virheen ja kontaktia ei ole. Tuossa mikä ei johtanut rankkariin Kane tuomitaan rikkeen tekijäksi ja oli kontaktia tanskalaiseen. Mikä oli nyt VAR:n virhe? En oikein ymmärrä logiikkaa.
Jos pilkku on tuomittu vs. jos tarkastetaan olisiko pilkku pitänyt sittenkin tuomita.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
..ja uusi luku historiaan:

1918 Iso-Britannia

Edellytti Suomelta demokraattisia vaaleja eikä sosialistien saunan taakse vientiä tai Saksan kauppasatelliitiksi muuttumista eikä myöskään antidemokraattisen kuningaskunnan perustamista. Luojan kiitos, että voittivat Saksan sodassa 6-0 tai meidät olisi todellakin perinyt diktatuuri.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Mitäs mieltä olet muuten Diego Maradonan "Jumalan kädestä"? Lienee kuitenkin "jalkapallohistoriassa" peräti vielä huomattavasti oksettavampi asia? Ja sitä ei tarkistettu videoilta kentän ulkopuolelta.
Englanti-fanien on tosiaan turha itkeä täällä siitä jos muut kritisoivat tuomaritoimintaa, kun itse uhoatte vieläkin kuinka Englannilta riistettiin maailmanmestaruus 35 vuotta sitten. Siitäkin huolimatta että Argentiina olisi tuon puolivälieräpelin 99% todennäköisyydellä voittanut vaikka tuo Maradonan maali olisikin hylätty.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Senkus. En ole. Tämän pelin kyseessä ollessa olen vakaasti sitä mieltä, että Englanti ansaitsi voittonsa koska oli aivan heittämällä parempi joukkue. Skotlantia vastaan olin pikemminkin pohjoisen poikien puolella, koska olivat taktisesti valmiimpia. Tasapeli oli siinä pelissä pienoinen harmi Skotlannin kannalta.

Olen samaa mieltä että Englanti pelasi paremmin mutten usko "ansaitsemiseen" urheilussa. Sen uskon että Englanti olisi ollut lähellä maalia ilman pilkkuakin koska se oli kokoajan lähempänä ja lähempänä. Otin vaan osaa keskusteluun kun väitit että Immobile kaatui ilman kontaktia ja sitten aloit laittaa niitä kontakteja rinnakkain ja löysit eroja.
 
Edellytti Suomelta demokraattisia vaaleja eikä sosialistien saunan taakse vientiä tai Saksan kauppasatelliitiksi muuttumista eikä myöskään antidemokraattisen kuningaskunnan perustamista. Luojan kiitos, että voittivat Saksan sodassa 6-0 tai meidät olisi todellakin perinyt diktatuuri.

Perustivat Muurmannin legioonan, punakaartilaisista

Divide et impera!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Englanti = historian verisin ja rasistisin paskavaltio, josta ei ole tullut mitään hyvää pl. Monty Python (poikkeus vahvistaa säännön)
No, liberalismi, vapaakauppa, lehdistönvapaus, joku helvetin tennis, lentopallo, koripallo ja puolet yleisurheilusta jne. jne. Newton, Darwin, Turing, mitä näitä nyt on, Shakespeare, Dickens, Austen, kolme neljäsosaa kaikesta parhaasta komediasta. Italiasta on sitten tullut Mussolini, notta onnea vaan sunnuntaille, ehkä mustapaidat voittavat.
 
Viimeksi muokattu:

Nemonieminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Isles
Englanti oli parempi ja meni ansaitusti finaaliin. Rankkarituomio oli kuitenkin ihan naurettava niin kuin suuri osa Bbc:n lädiasiantuntijoistakin totesi.

Paska maku jää tollaisista pellehypyistä mitä Sterling harrastaa, toivottavasti tuollaiseen kotipilkkuun ei ratkea sunnuntaina!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Perustivat Muurmannin legioonan, punakaartilaisista

Divide et impera!
Taistelivat Saksan kanssa elämästään tuolloin. Voittivat onneksi germaanit 16-0. Samalla pelastivat sitten nuo satunnaiset punaiset sekä valkoiselta Suomelta että Neuvostoliitolta. Oskari Tokoista tuli myöhemmin merkittävä Suomen ystävä ja vaikuttaja USA:ssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Otin vaan osaa keskusteluun kun väitit että Immobile kaatui ilman kontaktia ja sitten aloit laittaa niitä kontakteja rinnakkain ja löysit eroja.
Itse asiassa puhuin filmaamisesta rikkeiden näkökulmasta. Immobile: ei rikettä. Sterling: rike. Siinä se ero.

Päätän osaltani tämän illan sanomalla, että tietenkin raivo Englannin pilkkua kohtaan johtui siitä, että niin moni oli kovasti Tanskan puolella, eikä siitä, että se olisi ollut väärin tuomittu. Tämän on palstalla arkea: oman suosikin tappio laitetaan minkä tahansa mahdollisen syyn niskoille.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Omissa kirjoissa filmaamista on näytelty tilanne, rikkeiden myyminen on sitten erikseen. Englanti olisi varmasti voittanut ilman tuota lahjaakin.

Tai hävinnyt rankkareilla.

Ihmeellistä myyttiä on rakennettu, filmaavat Etelä-Eurooppaiset vs rehdit Pohjois-, Länsi- ja Keski-Eurooppalaiset. Saattaahan siinä pieniä määrällisiä ja laadullisia eroja olla, mutta kaikki filmaavat. Hollannissa, Saksassa ym. pohjoisemman Euroopan maissa on kautta aikain ollut omat pahamaineiset filmaavat pelaajansa. Tai siis rikkeitä korostavat. Ja Brittein saarilta myös monenmoista Savagea ja kumppaneita. Siihen nyt yksi Sterling jatkoksi sitten. Ei se sen kummempaa ole. Ottelun lopputulos sinänsä oli ok.
 
Viimeksi muokattu:
No, liberalismi, vapaakauppa, joku helvetin tennis, lentopallo, koripallo ja puolet yleisurheilusta jne. jne. Newton, Darwin, Turing, mitä näitä nyt on, Shakespeare, Dickens, Austen, kolme neljäsosaa kaikesta parhaasta komediasta. Italiasta on sitten tullut Mussolini, notta onnea vaan sunnuntaille, ehkä mustapaidat voittavat.

Intian kansanmurha, intiaanien kansanmurha, maorien kansanmurha, Afrikka, Aasia, Kiinan oopiumsodat, Australian vankisiirtolat,

Rooma: länsimainen sivistys, aakkoset, Laskutaito, arkkitehtuuri, lait, tiet, vessat, järjestys, kirjoitustaito, tieteet...

Monty Python sketsi:" What have the Romans ever given to us.."
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Englannin suurin este vapautuneelle ja vieläkin toimivammalle pelille on valmentaja. Rohkeaa pelaajavaihtoa Italiaa vastaan avaukseen, niin hyvä tulee.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.22
  • 6.90
  • 9.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös