EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 824 470
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Eiks tää ole just se laji, jossa kello käy pelikatkollakin ja maaleja ei tehdä ollenkaan? Nii että mihin sitä pelikelloa ja tilannetietoa ruudussa tarvittaisiin, jos vaan tietää milloin ottelu on alkanut?
Näinpä. Jos kyseessä onkin ns. dynaaminen kello, joka aktivoituu vain kun jotain tapahtuu, esim. maali. Eli ei koskaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Turkki ollut kyllä alun perusteella iso pettymys, 0-0 haetaan.

Italian puolelta kärkimies Immobile ei kyllä tänään pääse juoksemaan linjan taakse kertaakaan, kun Turkin linja on noin alhaalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitäs mieltä olette siitä, onko joukkueen peli yhdestä pelaajasta kiinni? Muistaakseni tästä oli jotain pientä keskustelua kun sienikannusta viimeksi pelattiin. Joo, mä lähenkin tästä kun olen talon ensin pistänyt tuleen. Ei kestä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks toi Pina Zola sukua Gianfrancolle?
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Chillini oli lähellä maalia.

Hän oli aikoinaan inhokkini Juventuksessa ja Italian maajoukkueessa, mutta olen kääntänyt takkini. Hän on kovaotteinen ja loistava keskuspuolustaja ja kaiken kukkuraksi edelleen huipulla pelaava sidos kaikkien aikojen suurimpaan suosikkiini Juventuksessa ja Italian maajoukkueessa, Fabio Cannavaroon.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vihdoinkin kisat käynnissä!!! Huomioikaa, että kisat kulkee virallisesti edelleen nimellä UEFA EURO 2020. Tämänkin ketjun otsikko on harhaanjohtava :D
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mitäs mieltä olette siitä, onko joukkueen peli yhdestä pelaajasta kiinni? Muistaakseni tästä oli jotain pientä keskustelua kun sienikannusta viimeksi pelattiin. Joo, mä lähenkin tästä kun olen talon ensin pistänyt tuleen. Ei kestä.

No olihan keväälläkin yksi ottelupari TPS vs. Björninen
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitäs mieltä olette siitä, onko joukkueen peli yhdestä pelaajasta kiinni? Muistaakseni tästä oli jotain pientä keskustelua kun sienikannusta viimeksi pelattiin. Joo, mä lähenkin tästä kun olen talon ensin pistänyt tuleen. Ei kestä.

No ei tietenkään ole. Yks pelaaja sinne tai tänne, sama vaikka olisi heti alusta yks vähemmän toisella jengillä, ei se mitään merkkaa. Sama se on rantalentopallossakin. Ja tenniksessä.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Vaikuttaa vahvasti maksimissaan yhden maalin peliltä, jossa ainut maali tulee pilkulta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Lyhyt kulma = huono kulma
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joko Italia on antanut myrskyvaroituksen?

Miksi tuolla ei soi jatkuvalla syötöllä Bella Ciao?

Suomi vois pölliä ton Bella Ciaon itelleen, vähän niinku Den Glider In -95.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös