La 5.6.2021 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 75 448
  • 1 781

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Nä paitsio haastot on ihan perseestä. Ihan sama oliko sentin paitsio vai ei. Linjurin silmän mukaan pitäisi mennä ja pulinat pois.
Niin ja sitä odotellessa kun sun lempijoukkuetta vastaan tehdään samanlainen maali minkä Duchene teki. Voi sitä itkun määrää. Itse tykkään tuosta ettei peli ratkea maaliin joka menee tuomareiden silmien ohi ettei kenelläkään ole valitettavaa myöhemmin
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Gooni-Garland pistää jengiä ojennukseen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Toki veikkaan että se kiekko kyllä valui Tellqvistin patjan mukana maaliin saakka.

Oliko niin että se kiekko jäi maalissa siinä alaraudassa olevan pehmusteen ja tolpan juuren viereen Tellqvistin patjan alitse? Väitän että tuon niukemmilla marginaaleilla ei ottelua voi voittaa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hyvin vetää kanukki pokkarilla selästä kun peli taisi olla jo poikki
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ja jos näin tehtäisiin, niin olisitko ensimmäisenä itkemässä tuomarivirheistä?
No en olisi. Mä olen sitä mieltä että nykyään tarkistetaan aivan liikaa asioita videoilta. Mun mielestä ei tarvisi tarkistaa oliko kiekko maalissa tai oliko peliaika lopussa, tehtiinkö maali korkealla mailalla tai potku. Oikeastaan kaikki muu voisi jäädä tuomarin tulkinnan varmaan. Sama pätee myös koripalloon ja jalkapalloon. Luotetaan tuomareihin.
 
Jotenkin tässä on vähän aikaa haiskahtanut Kanadan mestaruus. "Tuhkimotarina", kun päästiin muiden avulla jatkoon, suuri ja mahtava ROC nurin, revanssi jenkeille ja... Lopulta naureskellaan kuinka jopa "F-joukkueella" voitettiin ja seuraavaan turnaukseen voidaankin lähettää Team G. Toivottavasti tämä kutina takapuolessani on kuitenkin väärässä...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Yhdysvallat on päättänyt ottaa peliin valmistavat latvialaisen väkijuoman avulla?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko niin että rahvaalle väestönosalle tarjoillaan Saukkosen suhmurointia ja maajussille morsian mainoksia sekä muuta kidutuksen tapaista potaskaa?
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Ketä Manse pani?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt tarvittais Miracle In Riika ja yks semmone kiukutteleva Pat Kane
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mangia panee taas. Kanada ei sulakaan.

3-1.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kyllä Kanada taitaa näistä se kovin haaste sitten kumminkin olla. Tuli vastaan kummalle tahansa.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
USA on näissä karkeloissa aika selkeästi Kanadan pikkuveli, niin kuin aika monessa muussakin asiassa. Kyllä tässä vaahteralehtisten tuhkimotarinaa rakennellaan, perustukset on valettu ja seinätkin kohta pystyssä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Noin paskaa maalivahtia mä en ole nähnyt Kanadan maalilla sitten Rick Tabaraccin ja Jose Theodoren. Kaikesta finaaliin menosta huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös