Su 2.5.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 27 730
  • 490

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Toisen pelin kaivattu ohhoh -maali tapahtui Turussa. 2-0 Pärssinen.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt näyttää kyllä aika hyvältä Lukon kannalta.

Mua ihan pikkuisen edelleen riipii kun näytetään noita fläsäreitä vuoden 2017 finaaleista. KalPa saa mahdollisuuden kerran vuosisadassa, ja silloinkin pitää kaikkien tähtien olla oikeassa asennossa. Syvä huokaus.
 
Pakko myöntää että olin varma että IFK menee tästä parista jatkoon. Nyt näyttää siltä ettei tsadilaisilla vaan riitä, kova pelirytmi ja toipilaita osa varmasti yhä pelaajista. Huominen tulee aivan helvetin äkkiä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nyt alkaa molemmissa pareissa näyttämään lupaavalta, mutta matka on vielä pitkä...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyl mä ton Jere Sallisen lähettäisin jonnekin Hyvinkään Ahmoihin
 

12961

Jäsen
IFK hyökkäys pyörii kulmissa. Vaarallisia paikkoja tullut vähän. Palloseura on suoraviivaisempi.

Tepsin pitäisi saada kiekkoa vaan syvemmälle, karvaus tuottanut useita vaarallisia pyörityksiä. Ei ole IFK pakkien kiekkovarmuus kaksista.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lundell jäänyt pahasti Kukko Pärssisen ja Iskhakovin jalkoihin tässä sarjassa.
No ei ole missään vaiheessa koronatauon jälkeen ollut lähelläkään omaa tasoa. Tällä kertaa Leijonadebyytti maksoi HIFK:lle ja ennen kaikkea Antonille itselle aika helvetin kovan hinnan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siinä mentiin ainakin yli 5 minuuttia ilman katkoa. Sopii Lukolle ja mullekin oikein hyvin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Töpselit on ylivoimainen. HIFK löysä paska.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Pakko myöntää että olin varma että IFK menee tästä parista jatkoon. Nyt näyttää siltä ettei tsadilaisilla vaan riitä, kova pelirytmi ja toipilaita osa varmasti yhä pelaajista. Huominen tulee aivan helvetin äkkiä.
Siltä se vaikuttaa. Kärpät oli huono mittari ja tps nukkui ekan pelin. Viimeset 4 erää isät vs. pojat. Lundellin otteita ei kannata ihmetellä. Ei ole parin kuukauden pelitaukonsa jälkeen löytänyt virettä missään vaiheessa.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt olisi Anttalaiselle kuulunut tulla jäähy
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös