Pe 9.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 10 417
  • 220

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Stenkkuko siellä lakaisee. Vielä on pojilla intoa. Appelilla on virtaa pitkän tauon jälkeen. Lisää hönkää vaan ja kiusaa Tepsille.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

444

Jäsen
Itse et itkisi ? Muutenkin jo vituttaa, kun pari pomppumaalia vastustajalle, peli 3 - 1 ja sitten vielä tämmöinen täysi perseily vastustajan pelaajalta, kun ei osaa / uskalla ottaa taklausta vastaan ja vetää kuolleet joutsenet ? Taklaus ei osunut päähän. Se osui olkaPÄÄHÄN.

Kyllä suakin vituttaisi. Saattaisit jopa täällä itkeä.
Minähän en ole väittänyt mitään osumakohdasta. Päivänselvää on, että pää kuitenkin osuu laitaan. Sitten tulee näitä hämeen hitaita vinkumaan filmaamisesta ja ”neiti Hurstista” ja toivotaan, että toivottavasti edes sattui. Suomen tyylikkäimmät fanit, ennen kaikkea.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Minähän en ole väittänyt mitään osumakohdasta. Päivänselvää on, että pää kuitenkin osuu laitaan. Sitten tulee näitä hämeen hitaita vinkumaan filmaamisesta ja ”neiti Hurstista” ja toivotaan, että toivottavasti edes sattui. Suomen tyylikkäimmät fanit, ennen kaikkea.
Johtuu tasan ja ainoastaan siitä, että Ifk pelaaja aiheuttaa tilanteen itse. Pelkästään ja ainoastaan itse kääntämällä selän. Ottaisi taklauksen vastaan, mutta ei. Jääkiekko menee kovin vaaralliseksi niin kauan kun taklata saa jos näin käyttäydytään laidan läheisyydessä.

Näihin " toivotaan, että sattui " - kommentteihin...Pahoittelut, luin itsekin nyt muutaman kommentin näistä niin ymmärrän kyllä pointtisi. Ei ole kovin asiallista. Meillä on ihan hyvät fanit ja niin todellakin on teilläkin ! Kaikkiin juniin tosin vaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä....
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minähän en ole väittänyt mitään osumakohdasta. Päivänselvää on, että pää kuitenkin osuu laitaan. Sitten tulee näitä hämeen hitaita vinkumaan filmaamisesta ja ”neiti Hurstista” ja toivotaan, että toivottavasti edes sattui. Suomen tyylikkäimmät fanit, ennen kaikkea.
Ja vaikka on kokomaski, niin mukavasti se kolahtaa leukaan, kun tulee pleksiin painava isku.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
SaiPa nyt maali tyhjäksi!
 

444

Jäsen
Johtuu tasan ja ainoastaan siitä, että Ifk pelaaja aiheuttaa tilanteen itse. Pelkästään ja ainoastaan itse kääntämällä selän. Ottaisi taklauksen vastaan, mutta ei. Jääkiekko menee kovin vaaralliseksi niin kauan kun taklata saa jos näin käyttäydytään laidan läheisyydessä.

Näihin " toivotaan, että sattui " - kommentteihin...Pahoittelut, luin itsekin nyt muutaman kommentin näistä niin ymmärrän kyllä pointtisi. Ei ole kovin asiallista. Meillä on ihan hyvät fanit ja niin todellakin on teilläkin ! Kaikkiin juniin tosin vaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä....
On ihan totta, että peliasento ei ollut optimaalinen taklattavaksi, kun riplasi kiekkoa jaloistaan. Ei se silti tilanteesta filmaamista tee, kun peli päättyy ko. taklaukseen.

Muutaman kerran Lahdessa pelejä katsoneena voin olla samaa mieltä siitä, että hienoja faneja löytyy ja punanutulle tuntuu aina riittävän juttuseuraa, hyvässä mielessä. Kai se on se äänekäs vähemmistö, varmaan vähän joka leiristä, jotka antavat sitten täysin toisenlaisen kuvan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös