Koronakausi 2020–2021 – otteet kaukalossa

  • 499 649
  • 7 395

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helposti menee peli ohi, mutta kai tähän tottuu,
Vahva av-vaihto Hirvonen-Killinen, sitten kävellään sisään ja soi. Vittu. Työmaata 3. erään.
Ja meillä oli vielä hyvä Av sentterimme kentällä silloin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Yksi neurologi sanoi minulle kerran harjoittelussa: "että ihmisen pää on siitä erikoinen kapistus, että se tottuu kipuun ja särkyyn, jolloin se alkaa pitämään sitä "normaalina tilana". Onhan HIFK valovuoden edellä.
Mutta kuten @korkki sanoi, niin todelliset tekopaikat silti vähissä. Onhan tuo nimilista sellainen että sillä nyt on luonnollista hallita peliä, ei toki poista Ässien ujoa tekemistä. Tuo 2-2 maali oli kyllä mahtava, niin paljon ujostellaan hyökkäyssuuntaan että tuollainen vähän röyhkeä onnistuminen lämmittää isosti!
 

apkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT , Leijonat, Liverpool, Real Madrid
Olen aikaisemminkin sanonut, 1 ja 4 ketju on ok. 1ketju pelaa taidolla ja 4 ketju kovalla työllä ja luistelulla. Mutta missä on 2 ja 3 ketju?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Edelleen roikutaan hyvin mukana, tämä peli on vielä auki vaikka IFK pitäisi kiekkoa 70-30. Seuraava maali on tärkeä, Ässät aloittaa 3.erän ylivoimalla ja siitä olisi namukasta iskeä 3-2.... Wännström jookosta?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Enää 20 minuuttia pisteille. Mistähän vitusta kaivetaan erä 0-0/1-0 kiekkoa?

Sori tää kiroilu. Lupaan lopettaa v-sanan vilejelyn tän illan jälkeen - ainakin Lukko-matsiin asti. Jotenkin on tunnetta pinnassa. Hiihdon mm-kisat ehkä vaikuttaa nekin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Miten Kapanen kehtasi narista tuosta Varttisen taklauksesta? Pelissä nähty kaksi taklausta niin tokihan siinä nyt jotain on väärin. Lisää vaan tuollaista, joukkuekin herää tähän päivään kun huomataan ettei ollakaan harkoissa. Parempi erä kuin ensimmäinen, saatiin jo hiukan peliä aikaan. Tuo mystinen töhöily kiekon kanssa kun saataisiin pois, edes vähennettyä. Ihan kuin pelaajat joutuisivat miettimään liikaa? Killiselle osui tuohon erään varmaan kuukauden paras vaihto, hän on pelaajista ehkä se jolla eniten lagaa korvien välissä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Miten Kapanen kehtasi narista tuosta Varttisen taklauksesta?

En tiedä, ei siinä mitään muuta ollut kuin hyvä kova niitti jolla pistettiin IFK:n kaveri istumaan. Varttinen osaa parhaimmillaan taklata todella kovaa vaikkei mikään isokokoinen olekaan. Sopivasti ilkeyttä ja voimaa löytyy kyllä
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tiedätkö että on Pomarkusta. Aika liki on Poria.

Tämän jälkeen on varmaan ihan paska. Tai viimeistään ensi kaudella.
Ei kai syntymäpaikka määrittele pelaajan suoritusta?
Uskomattoman hienoa, että Viitala pystyy maalintekoon, vaikka ei saa mitään apua Ässien huonoimman sentterin vierellä. Hyvä Leevi!
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
On kyllä hienoa kun Viitala sai kuparisen rikki...se on juuri se rooli mitä Leeviltä ainakin minä odotan tulevaisuudessa näkeväni.

Edit. Ja Joukalta hyvä jättö...
 

apkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT , Leijonat, Liverpool, Real Madrid
Juhola on otteillaan ansainnut kokeilu paikan ylempiin ketjuihin. Esim. Rattie-Hirvonen-Juhola, olis ainakin kaksi vauhdikasta laituria ja vähän käsiäkin löytyis.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Joonas Järvisen kiekollinen virtuositeetti on nähty tässä parin viikon aikana, miksi edes luistella tuonne hyökkäyksiin mukaan? Ei luoja mikä suoritus taas. ..Kapanen sanoo että syöttö oli huono, sehän tuli just sinne mihin Järvinen itse ajoi, eli välttelemään vastuuta.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
MITÄ VITTUA TUOMARIT??

Minusta on ihan oikeutettua kyseenalaistaa näitä tuomioita miten menee illasta toiseen
 

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Vittu tota Meyeria. "Eih, minun visiiriini osui lapa, minä teen kuolemaa... Aa kiekko tulee, eiku pystyyn."
Joku päivä loukkaantuu oikeasti ja sit huutistellaan.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Sanoisin, että Vainion maila osui.
Aika hyvin nähty jos meni noin ja sillä tuomittiin. Noin muuten peli on tasoittunut hillittömästi, niin se vaan IFK:n hurja tempo on historiaa tässä pelissä, Ässät sai jopa loistavan rintamahyökkäyksen missä Meyer taas pääarkkitehtina. Nyt jos selvittäisiin ilman virheitä tämä erä, jopa 3p ihan mahdollinen. ..tai nolla.

Vittu tota Meyeria. "Eih, minun visiiriini osui lapa, minä teen kuolemaa... Aa kiekko tulee, eiku pystyyn."
Joku päivä loukkaantuu oikeasti ja sit huutistellaan.
Näitkö mihin osui, ei viitsitty hidastusta tarjota. Alhaalta päin kun tulee komposiittia niin leukaan/kaulaan osuu aika herkästi, ihan samoin jokainen liigapelaaja reagoi noihin.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joonas Järvisen kiekollinen virtuositeetti on nähty tässä parin viikon aikana, miksi edes luistella tuonne hyökkäyksiin mukaan? Ei luoja mikä suoritus taas. ..Kapanen sanoo että syöttö oli huono, sehän tuli just sinne mihin Järvinen itse ajoi, eli välttelemään vastuuta.
On kyllä pahasti kuutamolla. Määttää tilalle ja Järvinen rotaation.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tiedätkö että on Pomarkusta. Aika liki on Poria.

Tämän jälkeen on varmaan ihan paska. Tai viimeistään ensi kaudella.

Jos olet lähtöisin Pomarkusta ja raivaat tiesi liigaan, niin et todellakaan voi olla paska. Joo ja tiesin kyllä tuon viestisi olevan sarkasmia. Joka tapauksessa hyvä jättö Juholalta ja Leeviltä hyvä laukaus suoraan syötöstä. Syntyperäisenä pomarkkulaisena sytyn tälle Viitalan pelaamiselle vahvasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös