Koronakausi 2020–2021 – otteet kaukalossa

  • 496 260
  • 7 395

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuomarit paskoo housunsa nyt Varttisen jäähyssä
 

frodo

Jäsen
Tuomarit vetää vielä kaiken lisäksi samalla tasolla kuin vierasjoukkue. Kiva retki Pääkaupunkiin, kunnon selkäsauna ja joukkueen tärkein pelaaja sivuun.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä tuolla väliä ole vaikka olikin farssituomio. Jos kohde olisi ollut joku muu kuin Lundell, ei olisi tullut boksia.

Tämä pitää paikkansa ottelun lopputuloksen kannalta, mutta jokainen maali, jonka HIFK tekee ärsyttää kovasti.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aika harvakseltaan tullu kuunneltua Radio Porista matseja viime vuosina. Nyt olis varmaan taas leipiintynyttä ja puutunutta Jussi Ahoa huokailemassa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Selin valmentajana myös ensikaudella, joten odotetaan vähän pidemmälle. Jos vielä ollaan elossa.

Katsotaan nyt ensin tämä kausi loppuun, paljon ehtii muuttua. Ja onneksi apuvalmentajien sopparit loppuvat jo tähän kauteen, ei Kerttula voi niitä uusia vaikka Atu rukoilisi polvillaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ensimmäinen 7. sekuntia ja Ässät ylivoimalle. Ei tainnut tulla yhtään laukausta siinä, tämä antoi jo suuntaa että ei hyvä tänään heilu. Nyt olisi seuraava steppi voittaa 3.erä ja pitää lukemat alle 10 maalissa....
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten Ässät aikoo palauttaa katsojat halliin jos ja kun halliin vielä joskus saa jengiä ottaa?

Ässien joukkue on niin hengetön ettei tuolla saada katsojia paikalle. Hyi helvetti!!!

Mää jo kerran sanoin. Älkää tukeko joukkuetta, jos peli on aneemista paskaa suurimmaksi osaksi. Me ei olla ansaittu sitten Ilves pelin jälkee AINUTTAKAAN pistettä. Miksi fanin pitää laittaa organisaatiolle joka kusee pahemman kerran. Valmennuksessa pelaajien treenauksessa jne. Vaikka mä olen henkeen ja vereen Ässäfani niin pystyn tän sanomaan. Olen ollut jonottamassa lippuja, olen myös ollut paikalla Mestis karsinnoissa mulla on täysi oikeus tähän. Ässät pilaa täysin tällä peluutuksella Hirvosenkin!!! 2 alisuorittajan kenttään niin hyvä tulee!! Kivi loppukaudeksi, KIITOS!
 

Offensiveside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, La Vecchia Signora
Mv peli on ollut Söderströmin loukkaannuttua surkeaa.

Ässillä ei ole moneen vuoteen ollut liigan top6 kassaria.
Tämä on omasta mielestäni aidosti harmipojan itsensä ja teidän puolesta. Katselin alkukaudella ja jo HV71 aikana että tässä on Kuningas Henrikin seuraaja.
Mutta tiedossa oli hakuna low risk high reward. Kunnossa ollesaan ihan heittämällä Liigassa top 3 taitojen puolesta, edessä pelaavasta viisikosta en sano mitään mutta varmasti olisi pistepottia kartoittanut Linus
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä on omasta mielestäni aidosti harmipojan itsensä ja teidän puolesta. Katselin alkukaudella ja jo HV71 aikana että tässä on Kuningas Henrikin seuraaja.
Mutta tiedossa oli hakuna low risk high reward. Kunnossa ollesaan ihan heittämällä Liigassa top 3 taitojen puolesta, edessä pelaavasta viisikosta en sano mitään mutta varmasti olisi pistepottia kartoittanut Linus

Jep. Paskaa tsägää tuo loukki, ei vanhoja vammoja.

Tilanne vois olla eri jos maalilla olisi kunnon kassari eikä heikkoja maalivahteja.
 

apkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT , Leijonat, Liverpool, Real Madrid
Jep. Paskaa tsägää tuo loukki, ei vanhoja vammoja.

Tilanne vois olla eri jos maalilla olisi kunnon kassari eikä heikkoja maalivahteja.
Joo, mutta kyllä se vaatii myös mv;n edessä pelaavan joukkueen panosta. Ässillä sitä ei nykyään löydy. Valmennus tai pelitapa?






<
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös