Pe 8.1.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 17 095
  • 258

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparan peli taas vähän sellaisessa moodissa, että 100 paikkaa vaaditaan maaliin. Omassa päässä sitten kolisee vähän tehokkaammin.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Hovisen koppi, sport pitkä, Hovisen koppi sport pitkä.... mä lähden lenkille
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kyllä sokea kanakin (kärppä) löytää vielä jyvän tällä yv-määrällä.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Pekka Virta antoi juuri Mamballe täydellisen malliesimerkin, miten aikalisän voi käyttää.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mielestäni väärä tuomio, vaikkakin Toivola nosti jalkaa. Näytti siltä että yritti ottaa kiekon haltuun jalalla. Jalan nosto oli reaktiivinen ja "potku" tahaton.

Mut näillä mennään..huoh.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX
Suosikkijoukkue
HPK
Tjaa, kyllähän tuon voi potkuksi tulkita. En olisi yllättynyt jos olisi vihelletty toisin. Siinä rajalla, että kimposiko vai oliko potkuliike.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei olisi maalin hyväksyminenkään väärin ollut. Potku on mielestäni eri asia kuin jalannosto.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tjaa, kyllähän tuon voi potkuksi tulkita. En olisi yllättynyt jos olisi vihelletty toisin. Siinä rajalla, että kimposiko vai oliko potkuliike.
Nimenomaan voi. Itse en kuitenkaan olisi. Ymmärrän tuomion, mutta en ole siitä samaa mieltä.

Koko tilanne tapahtui niin nopeasti, että tuskin tuossa ehti Toivola edes miettimään "Haa, potkaisenpas!".
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tuossa mitään potkua ollut ja Tyrskyä veti jätkä poikkaril selkään ei jäähyä.
No sillä nyt ole mitään tekemistä tuon "maalin" kanssa.

Itse olisin uskonut, että maali olisi hyväksytty. No nää on näitä tulkintoja ja tuskin maali vääryyskään olisi ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös