Otteluseuranta 5.–6.1.2021 (10. kisapäivä)

  • 59 816
  • 1 088

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
No tämä ei varsinaisesti selventänyt asiaa. Wikipedian mukaan tosiaan samassa paikassa joten uskotaan tässä kohtaa siihen.

Edmontonissa on ens vuonna uusiksi.

Toivottavasti löytyy muutakin kuin kanadalaisia tuomareita.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Sen kunniaksi joku aika sitten IFKn pelissä näkyneet tykit

Tässä yrittää mennä juuri nukkumaan ja täällä jaetaan tämmöistä materiaalia. Ei paljoa enää nukuta.

Pronssi ei ole häpeä. Etukäteen arvioitiin ettei Suomen jengi ole niin hyvä tänä vuonna ja olin samaa mieltä. Jengistä kumminkin löytyi taisteluilmettä ja tarpeeksi ratkaisutaitoa kolmossijaan. Pojat nousivat tasoihin taas tappioasemasta ja aiemman päivän karvastappio ei painanut mieltä alas. Hyvää tsemppimeininkiä. Venäjää ei paljoa kiinnostanut tänään näemmä pelin alkua ja loppua lukuunottamatta. Materiaalinkin osalta vähän huono vuosi heidän kannaltaan. Oikea joukkue voitti.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Jos oikein laskin niin oli Ruudulle 13:sta mitali koko urallaan. Tähän päälle vielä Head & Shouldersin mainoskasvon kunnia!!!
Noh, noh! Tuli Kiinasta puhelu... Tytär meni naimisiin 2014, juhlavieraissa oli muuan Tuomo Ruutu. Olihan hieno hetki tavata henkkoht kaveri joka laitto nippuun Niedermeyerin ja Brodeurin muutamassa WC:n matsissa. Ei näitä monta ole...

Edit:

Pakko linkata kun jonnet ei välttämättä muista. Linkki vie siis Youtubeen ja WC:n välierään Kanadaa vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
"Tunnen Pyyhtiän faijan ja hän on tehnyt sähkösuunnittelua mun taloon"

- Grönman

Kiitos Osku näistä kisoista ja analyyseista. Olit huikea!

Hahaha.

Hagman olisi voinut heittää "Ei sattus numeroo olemaan. Mulla ilmastointi ja sähkökiuas paskana".
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Noh, noh! Tuli Kiinasta puhelu... Tytär meni naimisiin 2014, juhlavieraissa oli muuan Tuomo Ruutu. Olihan hieno hetki tavata henkkoht kaveri joka laitto nippuun Niedermeyerin ja Brodeurin muutamassa WC:n matsissa. Ei näitä monta ole...

Mä nokitan, et vuosi sit joku Jamie Langenbrunner istu viereis pöydässä ja veti burgeria. Pyysitkö Tuomon nimmarin
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ny Henriksson on Luostarissa, kesällä näköjään. Tuolla ku on hiljentynyt, niin on saanu voimia et voi tammikuussa tykittää studiossa huikeita onelinereitä
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Mä nokitan, et vuosi sit joku Jamie Langenbrunner istu viereis pöydässä ja veti burgeria. Pyysitkö Tuomon nimmarin
Jep, Black Hawksin paidassa vanhoihin kuviin silloisille avopuolison pojille. Juttelitko Langerbrunnerille? Mulla myös Jagrin Pensin paita nimmarilla ja Paolo Maldinin AC:n paita.. Mun helmet!
 

Jenn4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jos miettii kisojen all-starsia niin Lundell varmaan tulee olemaan se kolmas hyökkääjä siellä Cozensin ja Zegrasin kanssa. Maalivahtina tuskin on NHL/KHL/SHL-Piiroinen vaan Levi. Pakeista Niemelä saattaisi pisteiden puolesta päästä ja Heinola puhtaasti pelillisen antinsa ansiosta. Kuitenkaan molemmat ei siellä all-stars pakistossa ole, jos edes kumpikaan. Varmaan Byram ja York on pakiston pelaajat, mutta näen että suomalaisilla on mahdollisuus päästä all-starsiin.

Eli oma veikkaus on

Zegras - Lundell - Cozens
York - Byram
Levi

Miten itse haluaisin:
Osala - Mäkkärimies - Järventie
Broberg - Mäkkärin asiakas
Askarovin maila
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jep, Black Hawksin paidassa vanhoihin kuviin silloisille avopuolison pojille. Juttelitko Langerbrunnerille? Mulla myös Jagrin paita Pensin paita nimmarilla ja Paolo Maldinin AC:n paita.. Mun helmet!

Eipä me sille kummemmin juteltu. Kaikilla oli kauhea nälkä =)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Jos miettii kisojen all-starsia niin Lundell varmaan tulee olemaan se kolmas hyökkääjä siellä Cozensin ja Zegrasin kanssa. Maalivahtina tuskin on NHL/KHL/SHL-Piiroinen vaan Levi. Pakeista Niemelä saattaisi pisteiden puolesta päästä ja Heinola puhtaasti pelillisen antinsa ansiosta. Kuitenkaan molemmat ei siellä all-stars pakistossa ole, jos edes kumpikaan. Varmaan Byram ja York on pakiston pelaajat, mutta näen että suomalaisilla on mahdollisuus päästä all-starsiin.

Eli oma veikkaus on

Zegras - Lundell - Cozens
York - Byram
Levi

Miten itse haluaisin:
Osala - Mäkkärimies - Järventie
Broberg - Mäkkärin asiakas
Askarovin maila
Hemmetin hyvä analyysi!!
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Teemun veneellä, TEEMUN VENEELLÄ. Ai niin, olikin Hartikainen.

Edit: Hienoa kuvaa pojjaat kyllä saaneet, mieluustihan tätä katselee.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Jos miettii kisojen all-starsia niin Lundell varmaan tulee olemaan se kolmas hyökkääjä siellä Cozensin ja Zegrasin kanssa. Maalivahtina tuskin on NHL/KHL/SHL-Piiroinen vaan Levi. Pakeista Niemelä saattaisi pisteiden puolesta päästä ja Heinola puhtaasti pelillisen antinsa ansiosta. Kuitenkaan molemmat ei siellä all-stars pakistossa ole, jos edes kumpikaan. Varmaan Byram ja York on pakiston pelaajat, mutta näen että suomalaisilla on mahdollisuus päästä all-starsiin.

Zegras - Lundell - Cozens
York - Byram
Levi

Melkein sama mutta laittaisin näin:

Zegras - Stützle - Cozens
Byram - Niemelä
Levi (tai Knight, jos USA voittaa finaalin, silloin Knightin on täytynyt pelata huima ottelu)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös